    From: Witold Przygoda <p...@n...mi.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - kuriozum z oddzwanianiem
    Date: Wed, 22 Oct 2003 10:36:52 +0000 (UTC)
    Sender: Witold Przygoda <u...@k...cyf-kr.edu.pl>

    Andriej Uljanow <a...@p...fm> wrote:

    > Zgadzam sie. Niestety wszystko jest dopasowane pod wiekszosc. mBank
    > poszedlby Witoldowi na reke i jakos zalatwil ta sprawe indywidualnie gdyby
    > ten nie robil afery z niemoznosci zadzwonienia pod numer

    Andriej, im dluzej czytam twoje odpowiedz, w ktorych dominuje slabo
    ukrywana cyniczna zlosliwosc, tym bardziej odnosze wrazenie, ze:
    a) masz konto w mBanku i boli cie, jak sie okazuje ze ten wspanialy bank
    "daje ciala" i to na polu podstawowych operacji!
    b) moze nawet pracujesz dla mBanku?
    c) moze z kolei pracujesz dla jakiegos operatora telefonii komorkowej?
    d) w kazdym razie zapewne masz i kochasz swoja komorke i cierpieniem
    napawa cie ta nagla swiadomosc, ze nie wszyscy "sa tacy jak ty"
    (zwlaszcza zas zupelnie swiadomie i bynajmniej nie z przyczyn
    ekonomicznych nie chca miec komory)

    Powyzsze to czyste moje spekulacje, nie bede, w odroznieniu od ciebie,
    wertowal twojej strony www w poszukiwaniu informacji na twoj temat.
    W moich postach nie widze robienia jakiejs afery. Po prostu opisuje jak
    mBank dziala (a raczej nie dziala), w moim konkretnym przypadku.

    > wewnetrzny.Wystarczy poinformowac o swojej wyjatkowosci i poprosic o
    > specjalna procedure.

    Wystarczy? Masz racje... pod jednym malutkim warunkiem. Trzeba sie moc
    dodzwonic do mLinii. Przypuszczam, ze przeczytales (choc nie wiem czy ze
    zrozumieniem), ze wczoraj do tej kochanej mLinii dodzwonic sie nie moglem
    w ogole! Wszyscy doradcy byli non stop zajeci, byc moze tego nie wiesz,
    ale po 7 minutach sluchania muzyczki i komunikatow "przepraszamy, blabla"
    rozmowa jest rozlaczana i prosi sie o ponowne zadzwonienie pozniej.
    I pozniej (nawet po 22-giej) historia sie powtarza... oczywiscie, moge
    teraz podejsc do telefonu, dokladnie tego samego, do ktorego mBank nijak
    sie dodzwonic nie moze i na mLinie zadzwonic. Ale czy bedzie to dla
    mBanku bezpieczne, taka rozmowa "przez centralke"? (rotfl) Wybacz, ale ja
    nie bede skowytal "u bram jakiegos banku", bo to oni w koncu oferuja
    pewien produkt, a nie ja sie o niego mam dopominac. Zadzwonie kiedy jest
    mi wygodnie, np. wieczorem, i jesli ponownie zaden konsultant nie raczy
    odebrac, to ... niech sie taki bank "rozwija", ale beze mnie.

    > kom. od kolegi. Witold, jezeli uda Ci sie zalozyc konto w mBanku to
    > przekonasz sie,ze duzo rzeczy by sie przydalo w tym banku, ale ich zmiana
    > jest niemozliwa ze wzgledu na koszty itd, itp. Nie ma sensu zmieniac systemu
    > dla jednostki, jezeli bedzie to ze szkoda dla ogolu.

    Ja nie chce zadnej zmiany systemu pracy tego banku!
    Ja chce rzetelnej obslugi i informacji (typu: nie oddzwonimy ci jak nam
    podasz wewnetrzny, a jak sie nie da inaczej to proponujemy... albo: prosze
    podac jakis przedzial czasowy konkretnego dnia gdy pod numerem...). W
    formularzu zgloszeniowym jest pozycja, pozwalajaca wybrac pore
    oddzwaniania. Po co to tam jest, jesli to czysta fikcja?

    wp