eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - kuriozum z oddzwanianiem › Re: mBank - kuriozum z oddzwanianiem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news.man.poznan.pl!n
    ewsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Glenn" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - kuriozum z oddzwanianiem
    Date: Wed, 22 Oct 2003 13:09:07 +0200
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 54
    Message-ID: <bn5oop$dg1$1@inews.gazeta.pl>
    References: <bn37p9$6gj$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <bn3vg2$otf$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <bn5a96$6ta$1@nemesis.news.tpi.pl> <bn5gqk$ba2$1@kujawiak.man.lodz.pl>
    <bn5hqh$42l$1@news.onet.pl> <bn5igg$fq2$1@kujawiak.man.lodz.pl>
    <bn5mk4$t4i$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: dial-3028.wroclaw.dialog.net.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1066821209 13825 62.87.144.212 (22 Oct 2003 11:13:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Oct 2003 11:13:29 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-User: glenn
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:265004
    [ ukryj nagłówki ]


    > Andriej, im dluzej czytam twoje odpowiedz, w ktorych dominuje slabo
    > ukrywana cyniczna zlosliwosc, tym bardziej odnosze wrazenie, ze:
    > a) masz konto w mBanku i boli cie, jak sie okazuje ze ten wspanialy bank
    > "daje ciala" i to na polu podstawowych operacji!
    > b) moze nawet pracujesz dla mBanku?
    > c) moze z kolei pracujesz dla jakiegos operatora telefonii komorkowej?
    > d) w kazdym razie zapewne masz i kochasz swoja komorke i cierpieniem
    > napawa cie ta nagla swiadomosc, ze nie wszyscy "sa tacy jak ty"
    > (zwlaszcza zas zupelnie swiadomie i bynajmniej nie z przyczyn
    > ekonomicznych nie chca miec komory)

    I po co ta złosliwość? Zastanawiające jest też to, że często jeżeli ktoś się
    z kimś nie zgadza w sprawie jakiegoś banku, to imputuje mu pracę dla niego
    ;-))))


    > Wystarczy? Masz racje... pod jednym malutkim warunkiem. Trzeba sie moc
    > dodzwonic do mLinii. Przypuszczam, ze przeczytales (choc nie wiem czy ze
    > zrozumieniem), ze wczoraj do tej kochanej mLinii dodzwonic sie nie moglem
    > w ogole! Wszyscy doradcy byli non stop zajeci, byc moze tego nie wiesz,
    > ale po 7 minutach sluchania muzyczki i komunikatow "przepraszamy, blabla"
    > rozmowa jest rozlaczana i prosi sie o ponowne zadzwonienie pozniej.
    > I pozniej (nawet po 22-giej) historia sie powtarza... oczywiscie, moge
    > teraz podejsc do telefonu, dokladnie tego samego, do ktorego mBank nijak
    > sie dodzwonic nie moze i na mLinie zadzwonic.

    A po co to robisz? Jeżeli uważasz, że bank w jakis sposób nie spełnia Twoich
    oczekiwań (a nie spełnia, bo nie potrafi dodzwonic sie na podany numer
    kontaktowy) to po prostu zmień bank.


    >Ale czy bedzie to dla
    > mBanku bezpieczne, taka rozmowa "przez centralke"? (rotfl) Wybacz, ale ja
    > nie bede skowytal "u bram jakiegos banku", bo to oni w koncu oferuja
    > pewien produkt, a nie ja sie o niego mam dopominac. Zadzwonie kiedy jest
    > mi wygodnie, np. wieczorem, i jesli ponownie zaden konsultant nie raczy
    > odebrac, to ... niech sie taki bank "rozwija", ale beze mnie.


    No i słusznie-załóż konto w innym banku-dlaczego jeszcze tego nie zrobiłes?


    --
    Pozdrowienia,
    Glenn








Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1