  • 21. Data: 2004-06-01 11:02:13
    Temat: Re: mBank i umowa
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >Ach, zapomniałem, żeś z tych naiwnych frajerek co wierzą mLinii :)

    To nie ma nic wspólnego z mlinią - pomyśl jeszcze raz. Wierzę w Ciebie
    ;-)))))

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 22. Data: 2004-06-01 12:39:52
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 1 Jun 2004 13:02:13 +0200, w <c9hnlc$qd7$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > To nie ma nic wspólnego z mlinią - pomyśl jeszcze raz. Wierzę w Ciebie
    > ;-)))))

    Oświeć mnie, o boska...

  • 23. Data: 2004-06-01 13:04:38
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Radosław Popławski napisał:

    > Oświeć mnie, o boska...

    Moze bladze, bo mBankwa niwa to dla mnie tajemnica wielka, ale gdy
    dostane karte i ja zaktywuje, to chyba kase wyciagne, nie?

    Bartol

  • 24. Data: 2004-06-01 13:24:12
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c9hupn$qbe$...@i...gazeta.pl,
    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>:

    > Moze bladze, bo mBankwa niwa to dla mnie tajemnica wielka, ale gdy
    > dostane karte i ja zaktywuje, to chyba kase wyciagne, nie?

    ziiimno ;)

    --
    Robert

  • 25. Data: 2004-06-01 13:30:55
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >Oświeć mnie, o boska...

    Wielki guru od mbanku już się poddaje ;-) ? Niemożliwe ;-))) No dobrze -
    powiem Ci ;-))) Spróbuj przelać kasę mając nieaktywne konto ;-)))))

  • 26. Data: 2004-06-01 13:33:52
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 01 Jun 2004 15:04:38 +0200, w <c9hupn$qbe$1@inews.gazeta.pl>, Bartol
    Partol <bartolpartol@gazeta.> napisał(-a):

    > Moze bladze, bo mBankwa niwa to dla mnie tajemnica wielka, ale gdy
    > dostane karte i ja zaktywuje, to chyba kase wyciagne, nie?

    Yyyy, wyciągniesz kasę z pustego konta?
    To ja też tak chcę :)

  • 27. Data: 2004-06-01 13:49:41
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 1 Jun 2004 15:30:55 +0200, w <c9i0c6$rtr$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > Wielki guru od mbanku już się poddaje ;-) ? Niemożliwe ;-))) No dobrze -
    > powiem Ci ;-))) Spróbuj przelać kasę mając nieaktywne konto ;-)))))

    Na konto? Nie widzę problemu, u mnie leżała tak kasa parę miesięcy. Nikogo w
    mBanku to nie wzruszyło.

  • 28. Data: 2004-06-01 14:02:20
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >Na konto? Nie widzę problemu, u mnie leżała tak kasa parę miesięcy. Nikogo
    >mBanku to nie wzruszyło.

    Przeczytaj jeszcze raz-tym razem ze zrozumieniem.

  • 29. Data: 2004-06-01 14:24:35
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik RobertSA napisał:

    > ziiimno ;)

    No to sie poddaje.

    Bartol

  • 30. Data: 2004-06-01 14:26:12
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Wielki guru od mbanku już się poddaje ;-) ? Niemożliwe ;-))) No dobrze -
    > powiem Ci ;-))) Spróbuj przelać kasę mając nieaktywne konto ;-)))))

    Chwila, ale chodzi o to by sprawdzic czy konto jest aktywne nie majac na
    nim kasy. Stad moj pomysl z aktywowaniem karty. Jak sie da to znaczy, ze
    po wplaceniu kasy uda sie ja wyciagnac. Choc Robert proboje mnie z bledu
    wyciagnac. ;-)

    Bartol