  • 61. Data: 2004-06-11 12:31:00
    Temat: Re: mBank i umowa
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Radosław Popławski napisał:

    > Psychiatrię zostawiam tobie... EOT.

    No i calkiem slusznie, bo swiry za leczenie innych brac sie nie powinny.

    Bartol

  • 62. Data: 2004-06-11 13:06:25
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 11 Jun 2004 14:31:00 +0200, w <cac8jd$m4r$1@inews.gazeta.pl>, Bartol
    Partol <bartolpartol@gazeta.> napisał(-a):

    > No i calkiem slusznie, bo swiry za leczenie innych brac sie nie powinny.

    Głupiś jak Bartol -- to on ma się leczyć.

  • 63. Data: 2004-06-11 15:14:48
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    > Głupiś jak Bartol -- to on ma się leczyć.

    ROTFL, ty na prawde w ogole nie stykasz o co chodzi.

    Bartol

  • 64. Data: 2004-06-11 20:16:10
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 11 Jun 2004 17:14:48 +0200, w <caci7k$q8d$1@inews.gazeta.pl>, Bartol

    > ROTFL, ty na prawde w ogole nie stykasz o co chodzi.

    Średnio od trzeciego postu w wątku już mi się nie chce...