  • 1. Data: 2004-05-30 12:05:21
    Temat: mBank i umowa
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    W umowie jest takie cus:

    § 18.1. Posiadacz, stosownie do treści art. 23 ust. 1 i ust. 2 ustawy z
    dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133,
    poz. 883), wyraża zgodę, na przetwarzanie przez mBank w celach:

    1) związanych z działalnością mBanku, w systemach informatycznych,
    kartotekach, skorowidzach, księgach, wykazach i innych zbiorach
    ewidencyjnych, danych osobowych podanych przez Posiadacza w związku z
    prowadzeniem przez mBank rachunku bankowego i korzystaniem z innych
    usług świadczonych przez mBank,

    2) związanych z działalnością innych niż BRE Bank S.A. podmiotów z grupy
    kapitałowej BRE Banku S.A., a w szczególności promocji i marketingu
    działalności prowadzonej przez te podmioty, w systemach informatycznych,
[...]

    *TAK * NIE

    Na pierwsze musze sie zgodnic, na drugie nie chce. I co teraz?

    Bartol

  • 2. Data: 2004-05-30 14:42:50
    Temat: Re: mBank i umowa
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sun, 30 May 2004 14:05:21 +0200, Bartol Partol
    <bartolpartol@gazeta.> wrote:

    >Na pierwsze musze sie zgodnic, na drugie nie chce. I co teraz?

    skreśl to, czego nie uznajesz. W najgorszym (? :-) wypadku nie zawrą z
    Tobą umowy
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2004-05-30 14:59:16
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    2004-05-30 16:42, Jarek Andrzejewski wrote:

    > skreśl to, czego nie uznajesz.

    Nic nie trzeba skreślać. TAK/NIE dotyczy drugiego podpunktu Art. 18., bo
    tylko tu klient ma wybór.

    --
    luzyta

  • 4. Data: 2004-05-30 15:05:16
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Bartol Partol wrote:

    > *TAK * NIE
    >
    > Na pierwsze musze sie zgodnic, na drugie nie chce. I co teraz?

    Postaw iksa w kratce NIE. IMHO po to ta kratka jest.

    Bogdan B.

  • 5. Data: 2004-05-30 18:44:07
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 30 May 2004 14:05:21 +0200, w <c9ciim$fmh$3@inews.gazeta.pl>, Bartol
    Partol <bartolpartol@gazeta.> napisał(-a):

    > *TAK * NIE
    >
    > Na pierwsze musze sie zgodnic, na drugie nie chce. I co teraz?

    Uuuu, mBank coraz bardziej upada, jak stosuje takie tricki :]

  • 6. Data: 2004-05-30 21:16:54
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik LUZYTA napisał:

    > Nic nie trzeba skreślać. TAK/NIE dotyczy drugiego podpunktu Art. 18., bo
    > tylko tu klient ma wybór.

    O, to bardzo przyzwoita interpretacja ;-)

    Bartol

  • 7. Data: 2004-05-31 07:17:28
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał

    > W umowie jest takie cus:

    Czyżbyś Bartol zakładał konto w mbanku ;-)))))) Nieeeeeeeeemożliwe ;-)

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2004-05-31 07:20:37
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >Uuuu, mBank coraz bardziej upada, jak stosuje takie tricki :]

    Przeczytaj jeszcze raz. Może pomoże?

  • 9. Data: 2004-05-31 07:47:05
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Sun, 30 May 2004 20:44:07 +0200, Radosław Popławski
    <r...@a...net.pl> wrote:

    >Uuuu, mBank coraz bardziej upada, jak stosuje takie tricki :]

    Uuuu, Radosław Popławski zaraz się spuści z radości, a potem popłacze,
    jak zrozumie.
    --

  • 10. Data: 2004-05-31 09:49:53
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Czyżbyś Bartol zakładał konto w mbanku ;-)))))) Nieeeeeeeeemożliwe ;-)

    Ba, dzisiaj do mnie zadzwonili i odpalilem sobie conieco. Zaraz sie
    zaloguje i sobie poogladam. ;-))))

    Bartol