  • 31. Data: 2004-06-01 14:29:00
    Temat: Re: mBank i umowa
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 1 Jun 2004 16:02:20 +0200, w <c9i272$i5v$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > Przeczytaj jeszcze raz-tym razem ze zrozumieniem.

    Jednak potwierdza się, że nie umiesz czytać.

    Skoro chcesz przelać *z konta* to jak chcesz przeskoczyć proces *wpłacenia* na
    to konto, którego Bartol chce uniknąć?
    mBank przy zakładaniu konta dorzuca parę groszy od siebie 'na dobry początek',
    którymi można testować konto?

  • 32. Data: 2004-06-01 14:32:29
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Chwila, ale chodzi o to by sprawdzic czy konto jest aktywne nie majac na
    > nim kasy.

    Spróbuj wykonać przelew -powinien wyskoczyć "błąd Altamiry" - nawet jak nie
    ma tam grosza.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 33. Data: 2004-06-01 14:43:10
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    *wpłacenia* na
    >to konto, którego Bartol chce uniknąć?
    >mBank przy zakładaniu konta dorzuca parę groszy od siebie 'na dobry

    Przeczytaj odpowiedź dla Bartola - nie chce mi sie powtarzać.

  • 34. Data: 2004-06-01 15:08:17
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 1 Jun 2004 16:43:10 +0200, w <c9i4lm$fqu$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > Przeczytaj odpowiedź dla Bartola - nie chce mi sie powtarzać.

    Czyli "pomyśl" jest synonimem "zgadnij" ?

  • 35. Data: 2004-06-01 15:12:26
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Spróbuj wykonać przelew -powinien wyskoczyć "błąd Altamiry" - nawet jak nie
    > ma tam grosza.

    Hmmm, to moze byc faktycznie pomysl. Sproboje przy okazji.

    Bartol

  • 36. Data: 2004-06-01 15:27:32
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >Czyli "pomyśl" jest synonimem "zgadnij" ?

    Skoro nie myślisz, to zapewne musisz zgadywać, ale to już nie moja wina.

  • 37. Data: 2004-06-01 15:54:33
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 1 Jun 2004 17:27:32 +0200, w <c9i76q$b7v$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > Skoro nie myślisz, to zapewne musisz zgadywać, ale to już nie moja wina.

    Powiedz skarbie jak mam do tego dojść drogą dedukcji. Niech zobaczę tę kobiecą
    logikę w akcji...

  • 38. Data: 2004-06-01 21:58:14
    Od: Glenn <g...@b...pl>

    > Powiedz skarbie jak mam do tego dojść drogą dedukcji. Niech zobaczę tę kobiecą
    > logikę w akcji...

    Skarbie - nie mam ochoty rozmawiac z Toba. BTW - myslenia juz nie
    poprawisz, bo to kwestia genow, ale moze z kultura wypowiedzi da sie cos
    zrobic? Nie trac nadziei.

  • 39. Data: 2004-06-02 14:12:11
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 01 Jun 2004 23:58:14 +0200, w <c9iu1v$19s$1@news.onet.pl>, Glenn
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > Skarbie - nie mam ochoty rozmawiac z Toba.

    Tak jak się spodziewałem. Więc już następnym razem nie pisz bzdur.

  • 40. Data: 2004-06-02 14:23:05
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >Tak jak się spodziewałem. Więc już następnym razem nie pisz bzdur.

    Przekraczasz wszelkie granice chamstwa. Z chamami się po prostu nie
    rozmawia - to tyle.