  • 1. Data: 2004-05-30 13:20:01
    Temat: Kredyt 30tys zl-gdzie najlepiej??
    Od: "torn" <t...@o...pl>

    Szanowni grupowicze -mam do Was prosbe.
    Chcialbym wziac kredyt ok 30tys zlotych-czas splaty okolo 3 lat,
    jezeli mozna by splacic wczesnie to bylby to bonus....
    Zarobki brutto okolo 2tys zlotych.
    Czy jest szansa uzyskania takiego kredytu i gdzie polecacie,zebym najpierw
    skierowal swe kroki????

  • 2. Data: 2004-05-31 17:26:01
    Temat: Re: Kredyt 30tys zl-gdzie najlepiej??
    Od: j...@p...onet.pl

> [...]
    > Zarobki brutto okolo 2tys zlotych.
    > Czy jest szansa uzyskania takiego kredytu i  gdzie polecacie,zebym najpierw

    no cóż spróbujmy; zakładam że nie masz innych zobowiązań i jesteś osobą
    samotną i nie masz poręczycieli,
    1. lukas bank około 5.000
    2. eurobank 4.500
    3. pbkbph -pożyczka od ręki ; 8.000
    4. Ge capital około 5.000
    5. AIG 5.000
    należy sprawdzić wszystko co możliwe na necie, pobrać druki na zaś. o
    dochodach, tego samego dnia zadzwonić na infolinie i uzgodnić kredyt jeżeli
    mają ( poz.2, 3, 5 ), tego samego dnia złożyć wnioski we wszystkich bankach.
    temat trudny ale do załatwienia.
    pozdr
    Jarek