  • 1. Data: 2004-05-29 19:52:35
    Temat: AmEx w Millennium
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    Hejo,

    jest problem z KK, ale zaczynajac od poczatku...

    Kupilem sobie bilet do Irlandii i wszystko wskazuje na to, ze w 'Kwota
    autoryzowana' (mowimy o millenecie) wisi cena biletu x2, przez co powaznie
    wplywa na dostepny limit kredytowy, ktory wynosi w chwili obecnej 2400 PLN,
    a mam nagla potrzebe zaplacenie prawie 2800 PLN na poczatku czerwca.
    Zakladam, ze z rozliczeniem biletu do tego czasu nie zdaza.... czy uda sie
    zaplacic czy nie ? Sprobowac nie zaszkodzi, bo nic nie kosztuje, gorzej jak
    sie uda, a Millennium dojdzie do wniosku, ze przekroczylem limit :)

    Jakies uwagi, propozycje ?
    Moze ktos mial podobne doswiadczenia ?

    MAd Hat
    ter

  • 2. Data: 2004-05-29 19:55:53
    Temat: Re: AmEx w Millennium
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:c9apl1$t7p$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    jak
    > sie uda, a Millennium dojdzie do wniosku, ze przekroczylem limit :)

    1. Splacic 400zl przez Millenet coby nie odrzucilo transakcji
    2. Nie bac sie, bo limit sie przekracza rozliczonymi transakcjami, a nie
    blokadami

    --
    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2004-05-30 00:40:29
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> wrote in message
> [...]
    jak
    > sie uda, a Millennium dojdzie do wniosku, ze przekroczylem limit :)

    Ja bym robil kurwe przez millenet i infolinie. Ja mialem podobna akcje,
    tyle, ze w innym banku (ale moze zachowaja sie podobnie). Bedac za oceanem w
    ameryce srodkowej MC zostala zablokowana 3x po 200USD zamiast raz. Rozmowa
    telefoniczna (hehe jest z Meksyku jest darmowy numer do Citka, za cos jednak
    sie im placi jak sie okazalo w biedzie) nic nie dala - konsultant zbyl mnie
    mowiac, ze trzeba czekac na rozliczenie z bankiem - kooperantem czyli max 2
    tyg [bez sensu skoro wyjasnilo by sie po moim urlopie]. No to ja do kafejki
    internetowej i list poczta wewn., wyrazajacy niezadowolenie z faktu ze, mnie
    zchargowano 3x, ze jestem zagranica, ze przez pomylke meksykanskiego
    akuajera nie mam dostepu do swojej kasy i na koniec, ze mnie jako klienta
    interesuje satysfakcja z korzystania z produktu kredytowego, ktora wowczas
    byla zerowa. ze wzgledu na przesuniecie czasowe bylem w stanie wymienic gora
    2 listy poczta wewn na dobe (zanim te mile panie szly spac hehe). Piersza
    odpowiedz ktora dostalem mowila o tym, ze sprawe wyjasniaja z bankiem
    meksykanskim, druga, ze przepraszaja i anuluja te 2 bonusowe blokady od
    razu. Moze male awanti pomoze ;-)