  • 31. Data: 2020-02-28 10:23:34
    Temat: Re: mBank i przekształcenie eKONTA
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 28 lutego 2020 09:39:54 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Milion w taka szufladę wejdzie czy nie wejdzie?

    Banknot 100zł ma wymiary 138*69mm.
    Więc wchodzi dość mocno fragmentacja wewnętrzna.
    Na sztorc dwóch warstw nie zmieścisz.
    Na płasko 3*6=18 paczek po 10k w warstwie.
    Ułożyć musisz 100/18=5 warstw (bo jeszcze conieco skitrasz z boku na sztorc).
    Jak warstwa ma 1cm, to spoko.
    Jak 2cm, to będzie na równo.
    Jak 3cm to już nie wciśniesz.

    A to w stówkach. W 200zł czy 500zł będzie łatwiej.
    Ale w 50zł? 20zł? 10zł?
    Albo w monetach? Np. groszowych? ;>

    > Bo zapewne jest sejf.
    > I szafka zapewne też;)
    > Szafkę pokazem żeby zobrazować Tobie wielkość szuflady w biurkach;)

    Mam szafkę pod biurkiem to wiem ;P
    Ale nie chcesz zrozumieć, że w takim oddziale w "galerii" stanowisko
    jest szersze na niewiele ponad metr?
    Naprawdę - wszystko słyszysz i widzisz, co się dzieje przy sąsiednich.
    Po stronie "od klienta" ledwo się mieszczą dwa krzesła - żeby usiąść we dwójkę, a
    nie, że na jednym siadasz, a na drugim kładziesz plecak i wieszasz na oparciu kurtkę,
    bo nie ma gdzie indziej tego odłożyć - więc czy po stronie "obsługanta" zmieści się i
    sejf i szafka i "obsługant"?

    > Reklamówkę z galerii jakąś najtańszą weź
    > Milion tam też zmieścisz i nawet nie powinna się rozerwać
    > Bo milion ciężki nie jest wbrew pozorom;)

    W 500-eurosach najlżejszy.
    W groszach nie dźwigniesz, nawet w 5-złotówkach.
    A najlżejszy na koncie, ew. na "czarnej" karcie kredytowej ;>

  • 32. Data: 2020-02-28 11:43:00
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Likwidują oddziały.
    W znanych BZWBK zawsze były idiotyczne kolejki, na zasadzie sześć pań siedzi z tego
    dwie obsługują.

    -----

  • 33. Data: 2020-02-28 11:51:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 28 lutego 2020 09:24:17 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

    > Raczej na sobotę, bo do niedzieli handlowej daleko.
    Jak słuch masz dobry to nie będziesz musiał panienkom pod biurka zerkać;)
    Usłyszysz czy multisejf czy szuflada od biurka

  • 34. Data: 2020-02-28 20:10:30
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2020-02-27 12:57, Dawid Rutkowski pisze:
> [...]
    s-pl-pko-bp-zmienia-cennik-kont-znamy-szczegoly-nowe
    go-konta-za-zero-449120>

    > Jak chcesz banku z sensownymi - tzn. niezapchanymi przez emerytów - oddziałami, to
    lepiej spójrz na santander, ew. millenium, w ostateczności bnp - w zależności,
    którego oddział masz blisko.
    > W santander konto darmowe, debetówka przy 5 pyk/mc, inaczej 5zł (albo stała opłata
    3zł) - pytanie, czy potrzebna, bo bankomaty na blik darmowe wszystkie, a do płacenia
    lepsza kredytówka, którą dostaniesz od ręki.
    > W mille wymagają 1k wpływu i 1 transakcji. Konto, karta, bankomaty (w tym blik)
    bezpłatne.

    Santandera unikam, bo to ex-BZWBK, z którym mam średnie wspomnienia. Nie
    chcę zakładać konta w pogrobowcu BZ-ta. Kredytówki nie potrzebuję. A
    jako konto ze stałym wpływem już mam inne, więc kolejny rachunek typu
    Mille mi niepotrzebny, bo zakładam, że ma być przelew o temacie
    wynagrodzenie, a nie ping-pong z innego, własnego rachunku.

    > W skarbonkę dodatkowo nie ma się co ładować, bo bankomaty dla wypłat debetówką
    darmowe tylko własne pko. A darmowe blikiem masz wszędzie.

    No to już ostudziłeś mój zapał do PKO BP.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 35. Data: 2020-03-09 19:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Dawid Rutkowski d...@w...pl ...

> [...]
    > darmowe wszystkie, a do płacenia lepsza kredytówka, którą dostaniesz
    > od ręki. W mille wymagają 1k wpływu i 1 transakcji. Konto, karta,

    millenium z sensowna obsługa przy okienku? ROTFL...
    Oni przeciez tak sie zajmuja wszystkim innym, zawsze maja jakies ale,
    jakis problem i coś innego waznego do zrobienia...

    Ja natomiast co do obsługi chwaliłem PKO SA ale tylko do 31.12.
    Wzorem innych banków wprowadzili system wpisywania nominałów pieniedzy
    przy obsłudze kasowej do komputera - pogratulowac ynteligentnemu manago
    który to wymyslił.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

  • 36. Data: 2020-03-10 11:38:03
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 09.03.2020 o 19:59, Budzik pisze:

    > Ja natomiast co do obsługi chwaliłem PKO SA
    Nie ma takiego banku.

    MJ

  • 37. Data: 2020-03-13 01:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Michał Jankowski m...@f...edu.pl ...

    > Nie ma takiego banku.

    Fanfary, aplauz - rodzina jest z ciebie dumna, prezydent wysyła
    gratulacje i w ogole cały swiat stał się własnie lepszy.
    Tak, to wszystko dzieki temu ze udało ci sie PRZYPIERDOLIC! Gratulacje!

    ;-DDDDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

  • 38. Data: 2020-03-13 07:25:40
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> writes:

> [...]
    > gratulacje i w ogole cały swiat stał się własnie lepszy.
    > Tak, to wszystko dzieki temu ze udało ci sie PRZYPIERDOLIC! Gratulacje!

    Ale ja też nie wiem czy chodzi ci o żubra czy skarbonkę.

    KJ

  • 39. Data: 2020-03-13 07:34:57
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 13.03.2020 o 01:59, Budzik pisze:
    > PRZYPIERDOLIC! Gratulacje!
    > ;-DDDDD

    A miałem Cię za dyskutanta na poziomie.

    --
    Alf/red/

  • 41. Data: 2020-03-16 06:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Alf/red/ a...@u...waw.pl ...

    > A miałem Cię za dyskutanta na poziomie.

    Dziekuje i proszę się nie gniewać! ;-D

    Michał - przepraszam!
    Myslałem ze to naprawde jasne ze chodzi mi o pekao SA.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją