  • 21. Data: 2020-02-27 22:44:42
    Temat: Re: mBank i przekształcenie eKONTA
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Ale njezmielone i >niesprasowane 10k w setkach >ma jakieś 2-3cm, więc milion >ma 2-3
    metry bieżące.

    A szuflada 60-80cm szerokości;)
    A ma jeszcze długość i wysokość?

  • 22. Data: 2020-02-27 23:00:55
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 27 lutego 2020 22:44:44 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > A szuflada 60-80cm szerokości;)
    > A ma jeszcze długość i wysokość?

    To masz niezłe, prezesowskie biurko.
    Ale żuczki w oddziałach w "galeriach" tyle miejsca nie mają.
    Choć i miliona na pewno nie mają w szufladzie.
    W santim limit wypłaty bez awizacji to 20k, w milku 30k - i pewnie tyle mają pod
    ręką, plus może jeszcze z 5k w drobniejszych.
    Jak ktoś przyjdzie z nieawizowanym pod korek to sobie doniosą z zaplecza - a
    awizowane na zapleczu trzymają.
    Kurcze, jak tam zajrzeć, czy to szuflada czy ten sejf...

  • 23. Data: 2020-02-28 03:15:34
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2020-02-27 12:42, voy pisze:

    > Sprawdź:
    > Moje finanse -> Rachunki -> ... -> na dole strony "Zmiana typu rachunku
    > złóż wniosek"
    >
    > Nie pamiętam czy tak składałem wniosek, ale kiedyś dało się zmienić.
    >
    > Pozdr :)

    Dziękuję Ci, dobry człowieku! Jak to w mBanku wszystko musi być
    poukrywane, a z poziomu ścieżki stron w interfejsie, którą podałeś udało
    się złożyć dyspozycję 5-cioma kliknięciami. Bez wychodzenia z domu i
    wizyty w oddziale. Zrobiłem to kilka minut temu i już mailem dostałem
    informację o przekształceniu rachunku. No i tam było do wyboru konto
    mKonto Intensive oraz eKonto Osobiste, a nie jak w dyspozycjach w Pasażu
    tylko Intensive.

    Nowy interfejs i ciągłe zmiany położenia różnych opcji nie ułatwiały (do
    tej pory) sprawy. A że w opcje rachunku / interfejsu WWW zaglądam raz na
    Ruski rok to łatwo było się pogubić.

    No i tylko z tej listy Moje rachunki w szczegółach rachunku można
    sprawdzić obecny rodzaj konta / taryfę, bo w Podsumowaniu w szczegółach
    wybranego rachunku tego nie ma, tak samo jak nie ma tego w panelu
    ustawień obsługi (kółko zębate). Tak więc jeszcze raz bardzo dziękuję.

    Serdeczne pozdrowienia

    K.

  • 24. Data: 2020-02-28 03:58:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 27 Feb 2020 13:31:49 -0800 (PST), Dawid Rutkowski
    napisał(a):

    > W szufladzie odpowiednio dużego biurka zmieści się i prom kosmiczny.
    > W szufladzie zwykłego milion może, ale nie do wypłaty - tylko w takich pakietach ze
    zmielonych stówek, dostałem taki w NBP - rzeczywiście 100k tworzy takie pół cegły.
    > Ale njezmielone i niesprasowane 10k w setkach ma jakieś 2-3cm, więc milion ma 2-3
    metry bieżące.

    A niezmielonych i nowych ok 1cm.
    Wiec metr biezacy. A w dwoch rzedach to juz 50cm.

    J.

  • 25. Data: 2020-02-28 08:46:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 lutego 2020 23:02:29 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

    > To masz niezłe, prezesowskie biurko.
    Ano;)
    Twojej pół szuflady karty Twoje i Żony zajmują pewnie;)))

    > Ale żuczki w oddziałach w "galeriach" tyle miejsca nie mają.

    Żuczki miewają coś w ten deseń
    https://archiwum.allegro.pl/oferta/szafka-biurowa-b7
    8-olcha-meble-biurowe-outlet-i5806107700.html
    Malutka szafka biurowa
    Tam szuflada ma w środku ok 45*45*10 cm. Podobne szuflady są biurkach
    Milion wejdzie wg Ciebie?

    > Kurcze, jak tam zajrzeć, czy to szuflada czy ten sejf...

    Masz zadanie na weekend;)

  • 26. Data: 2020-02-28 09:24:15
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 28 lutego 2020 08:46:27 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Ano;)
    > Twojej pół szuflady karty Twoje i Żony zajmują pewnie;)))

    Z historycznych to pewnie by się dało talię złożyć - ale tylko z moich, żona niszczy
    :( Choć z kolekcjonerskiego punktu widzenia to mała strata, chyba dopiero teraz ma
    pierwszą takiego typu, jakiego ja nie miałem.
    Ale że wciąż mieć mogę, to nie płaczę ;>

> [...]
    > Malutka szafka biurowa
    > Tam szuflada ma w środku ok 45*45*10 cm. Podobne szuflady są biurkach

    Malutka? Raczej niewielka.
    Ale tak czy siak miał być sejf, a nie szafka.

    > Masz zadanie na weekend;)

    Raczej na sobotę, bo do niedzieli handlowej daleko.
    I tak dobrze, że w ogóle da się to załatwiać w weekend, bo chodzi o te meliny w
    "galeriach" ;>

  • 27. Data: 2020-02-28 09:32:18
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 28 lutego 2020 04:00:03 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > A niezmielonych i nowych ok 1cm.

    Taaa, i na każdą wypłatę mają z drukarni nowiutkie banknoty, które można poukładać
    tak równiutko, jak w walizkach na zdjęciach z agentem Tomkiem czy na amerykańskich
    filmach?
    I jeszcze numery po kolei (dobrze, że nie te same na każdym banknocie, "próbowaliśmy
    nawet zero, ale nie wyszło")?
    Czy może prasują je specjalnie na zapleczu "bankowym" żelazkiem?

    Równie dobrze możesz próbować posklejać te poszatkowane (bo zmielone nie są, kawałki
    są drobne, ale na tyle duże, że na upartego puzzle da się z nich zrobić) - jeśli
    uporasz się z problemem, że nie są to jedne puzzle, a 1000 pomieszanych zestawów - a
    każdy inaczej powycinany.
    Jak chcesz to mam w piwnicy. Ta robota może być warta 100k.

  • 28. Data: 2020-02-28 09:39:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 28 lutego 2020 09:24:17 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

    > Malutka? Raczej niewielka.

    Milion w taka szufladę wejdzie czy nie wejdzie?

    > Ale tak czy siak miał być sejf, a nie szafka.

    Bo zapewne jest sejf.
    I szafka zapewne też;)
    Szafkę pokazem żeby zobrazować Tobie wielkość szuflady w biurkach;)

    > Raczej na sobotę, bo do niedzieli handlowej daleko.
    > I tak dobrze, że w ogóle da się to załatwiać w weekend, bo chodzi o te meliny w
    "galeriach" ;>

    Reklamówkę z galerii jakąś najtańszą weź
    Milion tam też zmieścisz i nawet nie powinna się rozerwać
    Bo milion ciężki nie jest wbrew pozorom;)

  • 29. Data: 2020-02-28 09:42:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 28 lutego 2020 09:32:20 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

    > Taaa, i na każdą wypłatę mają z drukarni nowiutkie banknoty, które można >poukładać
    tak równiutko, jak w walizkach na zdjęciach z agentem Tomkiem czy >na amerykańskich
    filmach?

    Te z używanych banknotów dużo grubsze nie są.

  • 30. Data: 2020-02-28 10:13:26
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 28 lutego 2020 09:42:44 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    >poukładać tak równiutko, jak w walizkach na zdjęciach z agentem Tomkiem czy >na
    amerykańskich filmach?

    > Te z używanych banknotów dużo grubsze nie są.

    Ze 2 albo i 3 razy są - miałem w łapie i porównywałem.
    Oczywiście te z używanych można sprasować do grubości z nowych - ale jak robisz to na
    zimno, to po podniesieniu prasy efekt zniknie.
    Możesz też taką paczkę ciasno owinąć skoczem - tylko potem znajdź klienta, który taką
    wypłatę weźmie ;P