  • 11. Data: 2020-02-27 15:18:44
    Temat: Re: mBank i przekształcenie eKONTA
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 lutego 2020 15:06:19 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

    > Zresztą to jest obecny trend - w milku w "galerii" handlowej jest tak samo, też
    >trzymają w biurku ze 100k. Nie wiem, jaką wypłatę trzeba zamówić, żeby gdzieś z
    >zaplecza przynieśli.

    Piszesz prawdę a zarazem nieprawdę
    W "biurku" na pewno nie trzymają 100tys.
    Kasjerka może mieć "przy sobie" nawet więcej ale nie tak ze szufladę otworzy i
    wyjmuje;)
    Słowo klucz "multisejf"

  • 12. Data: 2020-02-27 15:35:48
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 27 lutego 2020 15:18:45 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    > W "biurku" na pewno nie trzymają 100tys.
    > Kasjerka może mieć "przy sobie" nawet więcej ale nie tak ze szufladę otworzy i

    A taki multisejf zmieści się w biurku, w taki sposób, żeby można było wyjąć paczkę
    10k złożoną ze stówek, _powiązanych_recepturką_, bez ruszania się z krzesła?

  • 13. Data: 2020-02-27 15:43:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 lutego 2020 15:35:49 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

    > A taki multisejf zmieści się w biurku, w taki sposób, żeby można było wyjąć >paczkę
    10k złożoną ze stówek, _powiązanych_recepturką_, bez ruszania się z >krzesła?

    A jak myślisz?

  • 14. Data: 2020-02-27 16:42:58
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 27 lutego 2020 15:43:42 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    >paczkę 10k złożoną ze stówek, _powiązanych_recepturką_, bez ruszania się z >krzesła?
    >
    > A jak myślisz?

    Trzeba jeszcze wziąć po uwagę, ile miejsca jest w takim "boxie" w "galerii" i ile tam
    próbują wcisnąć stanowisk obsługi - bo placówki popularne gigantycznie, kolejki są
    zawsze, choć czynne do 21.
    Zwykle więc po drugiej stronie biurka mieszczą się tylko dwa krzesła - na ew. sejf
    więc jest tyle miejsca, co na pół krzesła (bo krzesło pracownika większe).

  • 15. Data: 2020-02-27 16:51:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 lutego 2020 16:43:01 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

> [...]
    więc jest tyle miejsca, co na pół krzesła (bo krzesło pracownika większe).

    Filozof z Ciebie;)
    Dużo mniej czasu który poświęciłeś na napisanie powyższego posta zajęłoby Tobie
    wpisanie słowa "multisejf" w gogle. Zapewne w jednym z pierwszych linków znalazł byś
    wymiary takich urządzeń

  • 16. Data: 2020-02-27 18:16:06
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 27 lutego 2020 16:51:13 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    wpisanie słowa "multisejf" w gogle. Zapewne w jednym z pierwszych linków znalazł byś

    Znalazłem przed pisaniem - pół metra szerokości, to nie jak krzesło?
    Chyba że są jeszcze mniejsze. Ale co tam można trzymać?
    No i jak za mały będzie, to złodziej może wynieść - no chyba że (i raczej)
    przyśrubowane porządnie do podłogi od środka.

  • 17. Data: 2020-02-27 19:39:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:

    >Znalazłem przed pisaniem - pół metra szerokości, to nie jak krzesło?
    >Chyba że są jeszcze mniejsze. Ale co tam można trzymać?

    wiesz ile zajmuje milion ? moze byc w 100zl.

    >No i jak za mały będzie, to złodziej może wynieść - no chyba że (i
    >raczej) przyśrubowane porządnie do podłogi od środka.

    Pewnie tak.
    Ogolnie - banki olewaja zabezpieczenia - coraz mniej gotowki trzymaja,
    a od tej malej ilosci ubezpieczeni sa :-)
    Bardziej hackerow sie trzeba bac.

    A z drugiej strony ... ryzyko napadu w takiej galerii raczej znikome.
    Za duzo ludzi, ochrona galerii - chroni tak sobie, a po policje tez
    zadzwoni.
    To juz chyba latwiej na ten wroclawski BZ napasc ..

    J.

  • 18. Data: 2020-02-27 20:23:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    >To juz chyba latwiej na ten wroclawski BZ napasc

    Albo jak kilka lat temu prokurator napadł na agencję bankową.
    Problem taki był tylko że oni obsługi kasowej nie prowadzili więc i gotówki nie
    mieli.
    Chyba że to jakiś fake news był.

  • 19. Data: 2020-02-27 20:26:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    >wiesz ile zajmuje milion ? moze byc w 100zl.

    Ano właśnie- w szufladę od biurka się zmieści

  • 20. Data: 2020-02-27 22:31:49
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 27 lutego 2020 20:26:34 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Ano właśnie- w szufladę od biurka się zmieści

    W szufladzie odpowiednio dużego biurka zmieści się i prom kosmiczny.
    W szufladzie zwykłego milion może, ale nie do wypłaty - tylko w takich pakietach ze
    zmielonych stówek, dostałem taki w NBP - rzeczywiście 100k tworzy takie pół cegły.
    Ale njezmielone i niesprasowane 10k w setkach ma jakieś 2-3cm, więc milion ma 2-3
    metry bieżące.