  • 11. Data: 2002-02-17 23:38:27
    Temat: Re: mBank i VG
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Bez stalych dochodow to nie mam szans na zadna inna wypukla karte VC albo
    MC
    > z limitem kredytowym :(
    > Chyba ze ktos mi zaproponuje podobna karte wypukla debetowa, dla osob nie
    > posiadajacych stalych dochodow.

    O masz podoby problem co ja??? :D

    BZWBK VC debetowa - daja bez problemow duzych (ale pewnie zalezy od
    oddzialu)
    Multibank - bez problemow (ale to od student chyba only?)

    A najlepsze dla Ciebie jest... Pekao SA :) chargowa karta - jak bedziesz
    mial wplywy duze takie jak piszesz - dadza ci z duzym limitem - ten jeden
    procent mozna przezyc :)

    Poza tym - jest jeszcze duuuzo bankow ktore po spelnieniu _pewnych_ warunkow
    ci dadza, ale to wszystko debetowki :)

    A co do VG z mBanku - za diabla Ci nie dadza :)

  • 12. Data: 2002-02-17 23:41:56
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > VC multibanku

    Ale on ma 18 lat, to nie wiem czy juz studiuje - chyba nie...

    ale wlasciwie - jesli nie wezmie konta mlodziezowego, studenckiego ale
    normalne - gdziekolwiek... Nie powinien miec problemow... Ale z drugiej
    strony bulic za cos, co nie potrzebne jest...

  • 13. Data: 2002-02-17 23:46:13
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 18 Feb 2002 00:29:49 +0100, "bulba" <b...@t...onet.pl>
    wrote:

    >"Rafal" <m...@f...net> wrote in message
    >
    >VC multibanku

    Wymagany 1kzl wplywow na miesiac
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 14. Data: 2002-02-17 23:57:23
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Wymagany 1kzl wplywow na miesiac

    To jeszcze trzeba dodac, ze poza tym, ze jest wplyw, to nie moze byc wyplyw
    od razu :)
    Albo musza troche polezec, albo popracowac VE musisz troszki :)))

    Najlepiej sztuczny ruch, placic rachunki rodzicom, przelewy do kumpli i od
    nich miec, no ale jesli dla ciebie nie problem 4k to nie widze problemu :)

    Ale nie wiem jak to jest z tym ze nie studiujesz (jesli) czy nie bedziesz
    msial normalnego konta otwierac Ja

  • 15. Data: 2002-02-18 00:19:46
    Od: "Rafal" <m...@f...net>

    > BZWBK VC debetowa - daja bez problemow duzych (ale pewnie zalezy od
    > oddzialu)

    Na stronie pisze, ze min dochody to 1500, ale jutro sie dowiem.
    Mam w BZWBK teraz kontoYoung, jak myslicie da sie do niego VC debetowa
    wydac?

    > A najlepsze dla Ciebie jest... Pekao SA :) chargowa karta - jak bedziesz
    > mial wplywy duze takie jak piszesz - dadza ci z duzym limitem - ten jeden
    > procent mozna przezyc :)

    A z tym bankiem to ja juz nie chce miec nic wspolnego :(

    > Poza tym - jest jeszcze duuuzo bankow ktore po spelnieniu _pewnych_
    warunkow
    > ci dadza, ale to wszystko debetowki :)

    Mi chodzi tylko o debetowke, byle wypukla VC/MC.

    > A co do VG z mBanku - za diabla Ci nie dadza :)

    Jutro zakladam konto, poczekamy 3 miesiace i zobaczymy ;)

  • 16. Data: 2002-02-18 05:29:52
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > A z tym bankiem to ja juz nie chce miec nic wspolnego :(

    Zwykła debetowa VC złotówkowa, albo walutowa (obie po złozeniu "depozytu") i
    dalej nie musisz mieć nic wspólnego z pekao (z wyjątkiem wpłat gotówkowych na
    konto karty)- zalety imo przeważają nad niedogodnościami.
    Grzegorz

  • 17. Data: 2002-02-18 06:38:35
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 18 Feb 2002 00:57:23 +0100, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >Ale nie wiem jak to jest z tym ze nie studiujesz (jesli) czy nie bedziesz
    >msial normalnego konta otwierac Ja

    Pelnoletni uczen tez moze miec Jestem (byle mial legitke)

  • 18. Data: 2002-02-18 08:50:46
    Od: Asia Jedrychowska <a...@a...net>

    Rafal <m...@f...net> wrote:
    > Bez stalych dochodow to nie mam szans na zadna inna wypukla karte VC albo MC
    > z limitem kredytowym :(

    wieki temu dostałam od pko bp visę classic (wypukłą debetową) będąc
    studentką i z dochodów mając wpływ z kredytu studenckiego i stypendium.
    moze wciąż się da?

    a.
    --
    ----/-\-$-|-/-\ -- [ Asia Jędrychowska ] - [ a...@k...w.pl ] ----
    The code was willing,

  • 19. Data: 2002-02-18 11:20:24
    Od: <o...@p...onet.pl>

    > Jesli spelni warunki, czemu nie?
    Czy w te 4k wchodza rowniez pieniadze zdeponowane na Lokacie?

  • 20. Data: 2002-02-18 12:19:43
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > Powaznie mowisz???
    > Chyba nie....

    Jak najbardziej poważnie. Jak się nie przekona, to się nie dowie:-)
    Ale kredytu bez stałych wpływów to napewno nie dostanie
    VG mbank wg mnie tak. Nie jest to jednak karta kredytowa