  • 21. Data: 2002-02-18 13:51:28
    Temat: Re: mBank i VG
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Jak najbardziej poważnie. Jak się nie przekona, to się nie dowie:-)
    > Ale kredytu bez stałych wpływów to napewno nie dostanie
    > VG mbank wg mnie tak. Nie jest to jednak karta kredytowa

    Ale jest wypukla, a to znaczy ze moze narazic bank na duze straty np. na
    zelazku.
    No i nie wiem czy tak jednak bank daje wszystkim... Takie sa problemy z byle
    chargiem, a tu golda tak od razu daja??
    Nieee.

  • 22. Data: 2002-02-18 15:29:10
    Od: "Rafal" <m...@f...net>

    Użytkownik <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy w te 4k wchodza rowniez pieniadze zdeponowane na Lokacie?

    Tak chodzi o sume wszytskich rachunkow eKonto i eMax

  • 23. Data: 2002-02-18 15:33:12
    Od: "Rafal" <m...@f...net>

    > BZWBK VC debetowa - daja bez problemow duzych (ale pewnie zalezy od
    > oddzialu)

    Bylem przed chwila w oddziale - dochod minimum 1500 netto

    > A najlepsze dla Ciebie jest... Pekao SA :) chargowa karta - jak bedziesz
    > mial wplywy duze takie jak piszesz - dadza ci z duzym limitem - ten jeden
    > procent mozna przezyc :)

    Zaraz do nich zadzwonie i sie wypytam, czy bez stalego dochodu mozna miec
    debetowa VC. Chociaz watpie w to, trzeba by bylo napewno otwierac konto +
    miec juz jakis "staz" w tym banku.

  • 24. Data: 2002-02-18 15:44:20
    Od: "Rafal" <m...@f...net>

    A tak mi sie przypomniala jeszcze jedna rzecz, a VC wydawana to e-konta PRO
    w Lukasie?
    Zna ktos warunki ich przyznawania?

  • 25. Data: 2002-02-18 16:06:23
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A tak mi sie przypomniala jeszcze jedna rzecz, a VC wydawana to e-konta
    PRO
    > w Lukasie?
    > Zna ktos warunki ich przyznawania?

    To chyba kredytowka - nie dadza :)

  • 26. Data: 2002-02-18 16:26:38
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Rafal wrote:

    > Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał w wiadomości
    >
    > Bylem przed chwila w oddziale - dochod minimum 1500 netto

    Idź jeszcze raz. Trafiłeś na niedysponentkę:-(

    > Zaraz do nich zadzwonie i sie wypytam, czy bez stalego dochodu mozna miec
    > debetowa VC. Chociaz watpie w to, trzeba by bylo napewno otwierac konto +
    > miec juz jakis "staz" w tym banku.

    można. Tylko podkreśl, że chodzi o
    http://www.pekao.com.pl/indywidualni5s2.xml?/sid=35/
    lang=PL/100374-586076-56112
    a nie
    http://www.pekao.com.pl/indywidualni5s1.xml?/sid=35/
    lang=PL/100374-586076-56112

    pzdr

    Tomek

  • 27. Data: 2002-02-18 17:26:37
    Od: "Rafal" <m...@f...net>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > można. Tylko podkreśl, że chodzi o

    http://www.pekao.com.pl/indywidualni5s2.xml?/sid=35/
    lang=PL/100374-586076-56
    112

    Dzieki, zaraz to sobie wydrukuje, zeby mi glupot nie wcisneli w oddziale ;)
    A nie wiesz moze czy mogl bym taka karte zasilac przelewem z banku
    zewnetrznego (np. mBank)?

  • 28. Data: 2002-02-18 19:26:12
    Od: "Rafal" <m...@f...net>

    > można. Tylko podkreśl, że chodzi o

    http://www.pekao.com.pl/indywidualni5s2.xml?/sid=35/
    lang=PL/100374-586076-56
    112

    Dzwonilem na infolinie, wlasciwie w mojej sytuacji nie powinlem miec klopotu
    z otrzymaniem karty, jutro sie wyjasni wszystko w oddziale.

    Obejrzalem wyciag z TOiP - ogolnie sprawie calkiem sympatyczne wrazenie:
    - oplata roczna 40 zl
    - zabezpieczenie tranzakcji 2.40/mies
    - brak prowizji od zakupow bezgotowkowych

    Nie wiecie czy nie ma zadnych "ukrytych" oplat?

  • 29. Data: 2002-02-18 20:36:52
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 18 Feb 2002 14:51:28 +0100, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

> [...]
    >zelazku.
    >No i nie wiem czy tak jednak bank daje wszystkim... Takie sa problemy z byle

    e tam, taki to gold jak kazda inna wypukla debetowka pomalowana na
    zloto :-).
    A wypukle debetowki czasem da sie dostac bez udokumentowanych
    dochodow.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 30. Data: 2002-02-18 21:49:50
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A wypukle debetowki czasem da sie dostac bez udokumentowanych
    > dochodow.

    Wiem, mam taka jedna :)