  • 1. Data: 2002-02-17 16:00:38
    Temat: mBank i VG
    Od: "Rafal" <m...@f...net>

    Witam

    Mam pytanie do wszystkich fanow ;) mBanku

    Jak myslicie: czy 18-latek ma szanse otrzymac Vise Gold, jesli spelni
    wszystkie wymogi banku (tj. saldo pow. 4k PLN przez 3 mies)?

    Z gory dziekuje :)

    Pozdrowienia
    Rafal M.

  • 2. Data: 2002-02-17 16:01:18
    Temat: Re: mBank i VG
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > Jak myslicie: czy 18-latek ma szanse otrzymac Vise Gold, jesli spelni
    > wszystkie wymogi banku (tj. saldo pow. 4k PLN przez 3 mies)?

    Jesli spelni warunki, czemu nie?

  • 3. Data: 2002-02-17 16:02:27
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Jak myslicie: czy 18-latek ma szanse otrzymac Vise Gold, jesli spelni
    > wszystkie wymogi banku (tj. saldo pow. 4k PLN przez 3 mies)?

    Szanse ma, oczywiscie ;)

  • 4. Data: 2002-02-17 16:12:53
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Jesli spelni warunki, czemu nie?

    Ale sadzac po ilosci niespelna 500 sztuk... Szanse ma, ale jakie to juz inna
    sprawa :)

  • 5. Data: 2002-02-17 16:26:35
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > Ale sadzac po ilosci niespelna 500 sztuk... Szanse ma, ale jakie to juz
    inna
    > sprawa :)

    Ciiiiiii... =)

  • 6. Data: 2002-02-17 20:35:43
    Od: "Rafal" <m...@f...net>

    Użytkownik "Rafal" <m...@f...net> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Mam pytanie do wszystkich fanow ;) mBanku
    >
    > Jak myslicie: czy 18-latek ma szanse otrzymac Vise Gold, jesli spelni
    > wszystkie wymogi banku (tj. saldo pow. 4k PLN przez 3 mies)?

    Witam ponownie :)
    Mam juz odpowiedz z mBanku, teroetycznie jesli spelnie te warunki moga o nia
    wystapic :)
    Jak oceniacie moje szanse?

  • 7. Data: 2002-02-17 21:53:07
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > Mam juz odpowiedz z mBanku, teroetycznie jesli spelnie te warunki moga o
    nia
    > wystapic :)
    > Jak oceniacie moje szanse?

    Na 100%
    Problemem tej karty jest niewielka atrakcyjność (marny stosunek
    walorów/ceny), ale skoro spełniasz warunki bogactwa, chcesz zapłacić i
    szpanować (małolat z VG), to czemu nie ???
    Bank ci da chętnie, bo ma niewiele do stracenia.

  • 8. Data: 2002-02-17 22:28:20
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > szpanować (małolat z VG), to czemu nie ???
    > Bank ci da chętnie, bo ma niewiele do stracenia.

    Powaznie mowisz???
    Chyba nie....

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 9. Data: 2002-02-17 22:46:54
    Od: "Rafal" <m...@f...net>

    Użytkownik "inkoguto" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Na 100%
    > Problemem tej karty jest niewielka atrakcyjność (marny stosunek
    > walorów/ceny)

    Bez stalych dochodow to nie mam szans na zadna inna wypukla karte VC albo MC
    z limitem kredytowym :(
    Chyba ze ktos mi zaproponuje podobna karte wypukla debetowa, dla osob nie
    posiadajacych stalych dochodow.

    > ale skoro spełniasz warunki bogactwa, chcesz zapłacić i
    > szpanować (małolat z VG)

    ;)

  • 10. Data: 2002-02-17 23:29:49
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    "Rafal" <m...@f...net> wrote in message
    > Chyba ze ktos mi zaproponuje podobna karte wypukla debetowa, dla osob nie
    > posiadajacych stalych dochodow.

    VC multibanku

    p.