  • 1. Data: 2002-02-17 15:10:49
    Temat: Podwyzszenie limitu KK BZWBK
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...com>

    Witam.

    W BZWBK jest mozliwosc zmiany limitu zadluzenia po 6 miesiacach
    posiadania karty. Nie ma podanych zadnych warunkow zmiany limitu. Zona
    wnioskuje o podniesienie limitu o 60%. W tej chwili wynosi on ~90%
    jejwynagrpdzenia. Czy przy niewielkim wzroscie wynagrodzenia (5-10%)
    podniosa limit czy nie? Czy ktos ostatnio probowal tego?

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 2. Data: 2002-02-17 15:50:05
    Temat: Re: Podwyzszenie limitu KK BZWBK
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    >Czy przy niewielkim wzroscie wynagrodzenia (5-10%)
    > podniosa limit czy nie?

    Do tego typu odpowiedzi lepsza jest grupa: pl.wrozby ;)

    WBK zwykle daje limit kredytowy w wysokosci 150% miesiecznych dochodow. Wiec
    jest szansa.

    MichalL

  • 3. Data: 2002-02-17 20:01:07
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > WBK zwykle daje limit kredytowy w wysokosci 150% miesiecznych dochodow.
    Wiec
    > jest szansa.

    A Lukas daje zarobki x2.
    Grzegorz

  • 4. Data: 2002-02-18 06:20:55
    Od: "Sław" <k...@i...pl>

    Lukas x 2 - chyba w reklamie.
    Przy zarobkach 1.800,- netto, dostałem limit kredytu 2.850,-

    --
    Pozdrowienia
    Sław

    k...@i...pl

  • 5. Data: 2002-02-18 06:58:30
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > Lukas x 2 - chyba w reklamie.
    > Przy zarobkach 1.800,- netto, dostałem limit kredytu 2.850,-

> [...]

    Witam ponownie!

    U mnie to ~4x wynagrodzenia netto. Przy podobnych zarobkach 8000

    W BZWBK gdzie mam konto od 6 lat (przedtem w WBK ;) ) nie chcieli mi wydać
    KK

    Krzyszka

  • 6. Data: 2002-02-18 08:09:02
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Lukas x 2 - chyba w reklamie.
    > Przy zarobkach 1.800,- netto, dostałem limit kredytu 2.850,-

    Sprawdziłem na sobie, że x2 więc może komputer miał zły dzień :-))
    Grzegorz

  • 7. Data: 2002-02-18 08:28:40
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 18 Feb 2002 09:09:02 +0100, "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Sprawdziłem na sobie, że x2 więc może komputer miał zły dzień :-))

    duzo zalezy od ewentualnej hisotrii wspolpracy z Lukasem. Klient ktory
    splacil u nich jakis kredyt ratalny ma plus w systemie
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 8. Data: 2002-02-18 11:15:07
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > duzo zalezy od ewentualnej hisotrii wspolpracy z Lukasem. Klient ktory
    > splacil u nich jakis kredyt ratalny ma plus w systemie

    Nie brałem kredytu, a karte mam od zeszłego roku.
    Grzegorz

  • 9. Data: 2002-02-18 12:25:11
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > On Mon, 18 Feb 2002 09:09:02 +0100, "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > duzo zalezy od ewentualnej hisotrii wspolpracy z Lukasem. Klient ktory
    > splacil u nich jakis kredyt ratalny ma plus w systemie

    Może coś w tym jest. Ja w czasie brania KK miałem u nich dwa kredyty spłacone,
    w tym jeden przed terminem i dwa w trakcie spłacania. Więc może dlatego
    dostałem aż taki limit (trochę muszę uważać aby się nie rozpędzić w
    zakupach ;) )

    Krzyszka

  • 10. Data: 2002-02-18 19:33:55
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...com>

    Witam.

    Wszystkim pieknie dziekuje ;)))) Szkoda tylko, ze nikt nie zmienil
    tematu... ;((

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl