  • 1. Data: 2002-02-17 14:06:50
    Temat: prośba o pomoc
    Od: <s...@p...onet.pl>

    Jestem właśnie w trakcie pisania pracy licencjackiej na temat elektronicznej
    bankowości i jeśli ktoś z was ma jakieś materiały na ten temat byłbym
    niezmiernie wdzięczny jesliby mi je przysłał na e-mail. Z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2002-02-17 14:19:51
    Temat: Re: prośba o pomoc
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > bankowości i jeśli ktoś z was ma jakieś materiały na ten temat byłbym
    > niezmiernie wdzięczny jesliby mi je przysłał na e-mail. Z góry dziękuję.

    Szukaj po archiwum listy - bylo sporo.
    Od razu pytanie kontrolne czy piszesz o elektronicznej bankowosci czy o
    bankowosci internetowej (jednym z kanalow dystrybucji uslug bankowych), albo
    moze twoja praca jest o jakims banku wirtualnym (mBank, Inteligo, VW) ????
    :)

    Bo to jest hmmm - rzecz podstawowa

  • 3. Data: 2002-02-17 14:19:58
    Od: "Daniel Jablonski" <d...@N...topnet.pl>

> [...]
    > bankowości i jeśli ktoś z was ma jakieś materiały na ten temat byłbym
    > niezmiernie wdzięczny jesliby mi je przysłał na e-mail. Z góry dziękuję.

    To na przyklad tutaj:
    http://www.ebanki.px.pl/zasoby/artykuly.html#elektro
    niczna

    Daniel

  • 4. Data: 2002-02-22 19:53:01
    Od: <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > moze twoja praca jest o jakims banku wirtualnym (mBank, Inteligo, VW) ????

    Temat mojej pracy licencjackiej:
    "Elektroniczna bankowość dla klientów instytucjonalnych"

  • 5. Data: 2002-02-22 20:19:11
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Temat mojej pracy licencjackiej:
    > "Elektroniczna bankowość dla klientów instytucjonalnych"

    To zdefiniuj sobie najpierw co to ta bankowosc elektroniczna - i wtedy
    pojdzie jak po masle :)
    I wydaje mi sie, ze bankowosc internetowa akurat bedzie tutaj mniej
    rozbudowana niz home banking, ktory wlasnie jest przede wszystkim dla k.
    inst.