  • 1. Data: 2002-02-17 14:39:46
    Temat: Dlaczego jeszcze nie mam konta w mBANK? :-)
    Od: SunWoj <s...@w...pl>

    Witajcie.
    Wlasnie chcialem sobie zalozyc konto w mbank...
    Czym sie rozni ekonto od maxa? Czytalem te roznicy na ich www, ale ja
    chcem konto do bezplatnych przelewow i moze jakichs lokat? Nie wiem co
    wybrac.
    Po 2-gi jest chyba jakas promocja bo kaza mi na www wpisac nr.
    czyjegos konta, ktore mnie polecilo?
    O co chodzi, i podajcie mi czyjs numer konta :-) Co mozna za to miec?

    Pozdrawiam.
    Wojtek
    P.S. Pliz... Tylko nie odsylajcie mnie do archiwum bo nie moge sie
    polapac ze znalezieniem czegokolwiek.

  • 2. Data: 2002-02-17 14:51:27
    Temat: Re: Dlaczego jeszcze nie mam konta w mBANK? :-)
    Od: <b...@k...net.pl>

    może załóż w inteligo:

    Szczegóły promocji "Krąg przyjaciół":
    www.inteligo.pl/przyjaciele

    :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
    :):):):):):):):):):):):):):)

  • 4. Data: 2002-02-17 19:25:06
    Temat: Re: Re: Dlaczego jeszcze nie mam konta w mBANK? :-)
    Od: SunWoj <s...@w...pl>

    przeciez pytam o mbank!!!!!!!!!!!
    w inteligo juz dawno mam i na razie nie rezygnuje!!!!!!!!!!!!

  • 5. Data: 2002-02-17 19:34:04
    Od: "Piotr Orzechowski" <p...@p...com>

    "SunWoj" <s...@w...pl> wrote in message
    > Czym sie rozni ekonto od maxa? Czytalem te roznicy na ich www, ale ja
    > chcem konto do bezplatnych przelewow i moze jakichs lokat? Nie wiem co
    > wybrac.

    wybierz obydwa - z rocznej praktyki wiem, ze obydwa sie przydaja
    (szczególnie kiedy ma sie jakies nadwyzki finansowe)
    emax ma wyzsze oprocentowanie i tylko jeden mozliwy do zdefiniowania
    rachunek na który mozna przelewac pieniazki

    ekonto ma nizsze (minimalnie) oprocentowanie, do zdefiniowania 50 rachunków
    na które mozna wykonywac przelewy bez listy hasel jednorazowych oraz mozna z
    niego dokonywac przelewów niezdefiniowanych
    od 1 lutego ekonto posiada równiez linie kredytowa

    a wiec emax jest jako lokata, a ekonto jako ROR
    obydwa sa za darmo wiec nie ma problemu

    > Po 2-gi jest chyba jakas promocja bo kaza mi na www wpisac nr.
    > czyjegos konta, ktore mnie polecilo?
    > O co chodzi, i podajcie mi czyjs numer konta :-) Co mozna za to miec?
    teraz juz chyba nic - jesli bylbys kobieta to chyba jakis wisiorek za 20 zl
    ale na wszelki wypadek wpisz - moze cos wygram :) 02046236

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski