  • 21. Data: 2003-05-11 17:52:07
    Temat: Re: mBank i Multibank
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

    > + ubezpieczenie 2 kart - nie tak cudownie jak mowisz.
    ubezpieczenie jest dobrowolne

    > Czesc bankow nie rozroznia sztucznie czegos takiego jak 'rachunek
    wspolny'.
    > Ten sztuczny twor to po prostu okreslenie sytuacji w ktorej jeden rachunek
    > ma wiecej wlascicieli niz 1. W systemie sa wpisane 2 osoby i juz. Calkiem
    > normalna sprawa, nie trzeba zdzierac za to az 7PLN, hehe.
    w 7 zł nie chodzi o to czy jest to ror dla 1 czy 2 osób (tym już powinni
    martwić się prawnicy) w 7 zł masz darmowe karty, wyciągi, wyższ mnozniki
    przy lini kredytowej i inne podobne

    > 5PLN to duzo. Z % prowizji za wyplate z bankomatow chyba nikt juz nie
    > korzysta.
    niestety nie znam tak dobrze TOiP banków, ale "chyba" też nie brzmi zbyt
    przekonywująco ;)

    > Chociazby opluwane tutaj Millennium: 3.5PLN zawsze, niezaleznie od kwoty.
    no to tu mają +

    > prowizja za kredyt odnawialny ? to nie mieszkaniowy.
    nie do końca Cię zrozumiałem, nie odpowiedziałes tez na moje pytanie :)

    wypłacać z bankomatu takie sumy?

    > oj, dobrze wiesz, ze nie chodzi o kwote tylko wygode.
    tak jak napisał Ktoś wcześniej, nowe karty debetowe multi jeszcze bardziej
    podniosą tą wygodę
    Pozdrawiam
    Paweł

  • 22. Data: 2003-05-11 17:53:59
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl> napisał:

    > wzialem te dane dzis z www banku - nie wiem kto ma te pudlo, ale w
    > najgorszym wypadku ludzie od serwisu www banku.

    Karty debetowe (podobnie jak KK) mają możliwość ustawienia limitów, PINu etc. Są
    jednak ustawienia __domyślne__, które klient może zmienić i dopasować do
    własnych potrzeb.

  • 23. Data: 2003-05-11 17:55:44
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

    > wzialem te dane dzis z www banku - nie wiem kto ma te pudlo, ale w
    > najgorszym wypadku ludzie od serwisu www banku.
    czy o te dane chodzi:?
    http://www.multibank.pl/oferta/nowe_karty_debetowe.j
    html

    fakt że serwis www bywa "niezbyt" aktualny :)

  • 24. Data: 2003-05-11 18:07:24
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    WaSyL wrote:

    > + ubezpieczenie 2 kart - nie tak cudownie jak mowisz.

    A przepraszam - ubezpieczenie kart w Millennium jest za free?

    > 5PLN to duzo. Z % prowizji za wyplate z bankomatow chyba nikt juz nie
    > korzysta.

    Obydwa duże banki na "P" tak mają. I obserwując czasami ludzi przy
    innych bankomatach mam wrażenie, że nieźle na tym wychodzą (banki)

    > Chociazby opluwane tutaj Millennium: 3.5PLN zawsze, niezaleznie od kwoty.
    >
    > A kursy w grupie BRE sa, eee, nieciekawe delikatnie mowiac. Chociazbt
    > rzeczone mille czy nawet Citi maja lepsze.

    Tu racja, ale jak za granicę wyjeżdżam raz do roku to nie opłaca mi się
    trzymać konta w Mille, ani w Citi

    > prowizja za kredyt odnawialny ? to nie mieszkaniowy.

    19,5% za linię kredytową w koncie? To nie lombard:-)

    Mille jest fajnym bankiem jak ktoś często jeździ za granicę, bo oferuje
    Amexa i dobre kursy walut, ale tak się składa, że większość ludzi 99%
    czasu spędza w Polsce i tu np. potrzebuje robić przelewy, a Mille - cóż
    - kasuje od sztuki:-((

    Jako osba niemająca rachunku ani w Multi, ani w Mille staram się być
    obiektywny. Każdy z tych banków ma swoje wady i zalety, ale Multi ma
    chyba mniej tych pierwszych a więcej tych drugich.

    pozdr

    Tomek

    P.S. Popatrz w nagłówki tego listu i powiedz jakie miałbym szanse na
    korzystanie z Millenetu? A bank bez dostępu internetowego się w chwili
    obenej nie liczy (szczególnie dla osób często przebywających za granicą)

  • 25. Data: 2003-05-11 18:15:08
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

    > Jako osba niemająca rachunku ani w Multi, ani w Mille staram się być
    > obiektywny.
    pytam z czystej ciekawości, ale i pod kątem porównania oferty banków: możesz
    zdradzić w który banku masz rach. osobisty?
    (może być na priv. :)

  • 26. Data: 2003-05-11 18:32:42
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "Paweł P." <p...@w...pl> wrote in message

    > nie do końca Cię zrozumiałem, nie odpowiedziałes tez na moje pytanie :)

    OK, szybko pisalem: oprocentowanie Multi ma fajne jezeli chodzi o kredyt
    odnawialny. Przyczepilem sie tylko faktu prowizji od wielkosci linii i tyle.

    > tak jak napisał Ktoś wcześniej, nowe karty debetowe multi jeszcze bardziej
    > podniosą tą wygodę

    Pozyjemy zobaczymy.

    Pozdrawiam :-)

  • 27. Data: 2003-05-11 18:37:34
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> wrote in message

    > A przepraszam - ubezpieczenie kart w Millennium jest za free?

    oj nie, ale kolega nie doliczyl tego do oplat w multi.

    > Obydwa duże banki na "P" tak mają. I obserwując czasami ludzi przy
    > innych bankomatach mam wrażenie, że nieźle na tym wychodzą (banki)

    hehe

    > 19,5% za linię kredytową w koncie? To nie lombard:-)

    ROTFL :-)

    > P.S. Popatrz w nagłówki tego listu i powiedz jakie miałbym szanse na
    > korzystanie z Millenetu? A bank bez dostępu internetowego się w chwili
    > obenej nie liczy (szczególnie dla osób często przebywających za granicą)

    a dialog jest az tak zly ? dial up to nie rozkosz ale przelew zrobisz, i w
    mille i w mBanku i w multi.

  • 28. Data: 2003-05-11 18:38:39
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote in message

    > Karty debetowe (podobnie jak KK) mają możliwość ustawienia limitów, PINu
    etc. Są
    > jednak ustawienia __domyślne__, które klient może zmienić i dopasować do
    > własnych potrzeb.

    cytat ze strony banku:

    "* limity indywidualne mogą być ustalane w granicach min i max limitów
    określonych przez MultiBank "

  • 29. Data: 2003-05-11 18:45:36
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl> napisał w
    wiadomości news:b9ls6e$72l$1@nemesis.news.tpi.pl

    > Poważnie:
    >
    > MultiKonty my:
    >
    > Prowadzenie 7PLN m-cznie (robi sie goraco)
    straszne, wprost potworne

    > Bankomaty Obce 5PLN (napiecie rosnie)
    niezaleznie od kwoty

    > Bankomaty za granica 10PLN (tu juz ROTFL, dla mnie to
    > podstawowe kryterium)
    O ile mnie pamiec nie myli - jak wyzej

    > Taki boski ten bank, czy niektorzy maja klapki na oczach.
    Niektorzy nie dosc ze maja klapki na oczach, to jeszcze
    przypadkiem (a moze celowo?) pomijaja istotne szczegoly
    ktore moglyby oslabic ich argumentacje.

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
    do/podczas wysłania tej wiadomości.

  • 30. Data: 2003-05-11 18:53:09
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl> napisał:

    > cytat ze strony banku:
    >
    > "* limity indywidualne mogą być ustalane w granicach min i max limitów
    > określonych przez MultiBank "

    Faktycznie. Zasugerowałem się KK...