  • 1. Data: 2003-05-10 18:56:36
    Temat: Fortis: Pl@neta i problem z kluczami
    Od: t...@p...onet.pl

    Czy u Was też występują problemy podczas podpisywania operacji w Pl@necie? Do
    końca kwietnia wszystko chodziło bez zarzutów. W maju pojawiły się problemy:
    podczas podpisywania wyskakuje okienko systemowe bez opisu, jedynie z
    przyciskiem OK. Oczywiście transakcji nie można podpisać (sprawdzałem z Win98 z
    IE6 i IE5.0, VM5.0.0.3805).

    Na infolini poinformawali mnie jedynie że to drugi przypadek i rozkładają ręce.
    Podobno informatycy nie ruszali systemu od kwietnia (a ja nie zmieniałem
    konfiguracji stacji).

    TM

  • 2. Data: 2003-05-10 21:48:15
    Temat: Re: Fortis: Pl@neta i problem z kluczami
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    wrote in news:69fa.00000177.3ebd4b64@newsgate.onet.pl:

> [...]
    > systemowe bez opisu, jedynie z przyciskiem OK. Oczywiście
    > transakcji nie można podpisać (sprawdzałem z Win98 z IE6 i IE5.0,

    Podejrzewam jakiś problem z systemem Twoim - u mnie działa dobrze. Może
    z javą coś?

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {906D1FCF-DB84-439E-9880-285F070C8CA7}

  • 3. Data: 2003-05-11 20:31:10
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]

    Cześć,
    Wykonaj po kolei następujące czynności:

    1. Zweryfikuj poprawność hasła klucza - zwłaszcza pod względem małych i
    dużych liter, a także polskich znaków i układu klawiatury.
    2. Spróbuj naprawić Internet Explorera w panelu sterowania/dodaj lub
    usuń programy/MS IE/Dodaj lub usuń.
    3. Jeśli nie pomoże, to pobierz sobie maszynę java 3805 np. z
    http://www.filemirrors.com/ (wpisz w okienku szukania msjavx86.exe) i
    zainstaluj.
    4. Jeśli nadal nie pomoże, pobierz ode mnie plik
    http://republika.pl/skowi/classr.exe - to jest poprawka na maszynę 3809.
    Wprawdzie podałeś VM 3805, ale jeśli masz ustawione automatyczne
    pobieranie uaktualnień to mógł system w międzyczasie sobie pobrać nową.
    5. Jeśli to też zawiedzie, spróbuj wymienić klucze szyfrujące do Pl@nety
    używając nowej, czystej i pewnej dyskietki.
    6. Jeśli nowe klucze też nie pomogą, to chyba tylko reinstalacja systemu
    albo wizyta jakiegoś specjalisty od Windowsa.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 4. Data: 2003-05-12 14:00:00
    Od: t...@p...onet.pl

    [...]
> [...]
    > 6. Jeśli nowe klucze też nie pomogą, to chyba tylko reinstalacja systemu
    > albo wizyta jakiegoś specjalisty od Windowsa.

    Dzięki,

    Ale to jednak problem Fortisa bo już grzebią (albo Matrix) coś w systemie.

    TM

  • 5. Data: 2003-05-12 14:59:13
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <t...@p...onet.pl>
    > Ale to jednak problem Fortisa bo już grzebią (albo Matrix) coś w systemie.

    tak gdzies od tygodnia moj IE zaczał sie pytac przy logowaniu go pl@nety
    ktory certyfikat wybieram do polaczenia, bo mam kilka roznych wczytanych do
    przegladarki.
    Przedtem widział, ze jest tylko jeden certyfikat Fortisa i bral go bez
    pytania - od razu pozwalal sie logowac. Ostatnio nic nie zmienialem, moze
    jakis Windows Update cos zmienil albo faktycznie cos pozmieniali po stronie
    Fortisa
    *** blad ***

  • 6. Data: 2003-05-13 12:21:19
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "blad"

    > tak gdzies od tygodnia moj IE zaczał sie pytac przy logowaniu go pl@nety
    > ktory certyfikat wybieram do polaczenia, bo mam kilka roznych wczytanych
    do
    > przegladarki.

    dzis nie pytal ktory certyfikat wybieram - juz mu sie poprawilo ;-))
    *** blad ***