  • 1. Data: 2003-05-10 19:36:08
    Temat: mBank i Multibank
    Od: "marcin" <marcin_mazurek@_wywal_to_op.pl>

    Czy oba ww. sa czescia BRE? Jesli tak, to czym sie roznia? Coraz czesciej
    slysze, ze Multibank ma rewelacyjna oferte - co jest w niej tak
    interesujacego?

    marcin

  • 2. Data: 2003-05-10 19:47:26
    Temat: Re: mBank i Multibank
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "marcin" <marcin_mazurek@_wywal_to_op.pl> wrote in message
    > Czy oba ww. sa czescia BRE? Jesli tak, to czym sie roznia? Coraz czesciej
    > slysze, ze Multibank ma rewelacyjna oferte - co jest w niej tak
    > interesujacego?

    Jak sie przyjrzysz to nic wiecej ponad to co maja inni. tylko marketingowy
    belkot i brandzlomaty.

  • 3. Data: 2003-05-10 20:47:45
    Od: "Solos" <s...@o...pl>

    Użytkownik "marcin" <marcin_mazurek@_wywal_to_op.pl> napisał w wiadomości
    > Czy oba ww. sa czescia BRE? Jesli tak, to czym sie roznia? Coraz czesciej
    > slysze, ze Multibank ma rewelacyjna oferte - co jest w niej tak
    > interesujacego?

    tak. oba banki naleza do BRE Banku. mBank jest bankiem internetowym a
    Multibank to normalny detaliczny pion BRE Banku (z oddzialami).

  • 4. Data: 2003-05-10 21:46:33
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

    > Jak sie przyjrzysz to nic wiecej ponad to co maja inni. tylko marketingowy
    > belkot i brandzlomaty.
    ---
    poważnie?
    Spróbuj wskazać bank, który w tak krótkim czasie wprowadził tyle nowych
    produktów co Multi, często pionierskich na polskim rynku (np. WWJ).
    Podejście do klienta też "nieco" różni się od tego z PKO, BPH, czy BSK a
    może się mylę?
    Jeśli to taki bełkot, to może skusisz sie na porównanie np. kredytów
    odnawialnych w Multi, KrdytB.., BPH, BSK etc. może porównasz koszty
    prowadzenia rachunków (firmowych i osobistych) w w/w. bankach?
    Prestiż też nie pozostaje dla klientów bez znaczenia, pokaż mi drugi bank
    detaliczny z tak odwalonymi placówkami.
    więc jest jednak coś ponad tym "marketingowym bełkotem" a może się mylę? :)
    Pozdrawiam
    Paweł

  • 5. Data: 2003-05-10 21:58:26
    Od: "Solos" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Paweł P." <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > detaliczny z tak odwalonymi placówkami.
    > więc jest jednak coś ponad tym "marketingowym bełkotem" a może się mylę?
    :)

    potwierdzam :)))

  • 6. Data: 2003-05-11 10:20:43
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl>

    Hi WaSyL,

    Użytkownik "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl> napisał w wiadomości

    > Jak sie przyjrzysz to nic wiecej ponad to co maja inni. tylko marketingowy
    > belkot i brandzlomaty.

    Bardzo cię proszę opowiedz mi troche o marketingowym belkocie i
    brandzlomatach. Powaznie zachwial sie moj systemem wartosci dlatego
    pozwolilem sobie poprosic Ciebie o taka drobna przysluge.

    Pozdrawiam
    kk

  • 7. Data: 2003-05-11 10:26:17
    Od: t...@p...onet.pl

    > tak. oba banki naleza do BRE Banku. mBank jest bankiem internetowym a
    > Multibank to normalny detaliczny pion BRE Banku (z oddzialami).

    Dokładniej, posiada w całej Polsce 27 placówek (za Rzepą).

  • 8. Data: 2003-05-11 10:39:40
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Dokładniej, posiada w całej Polsce 27 placówek (za Rzepą).

    A w niektorych kolejki jak w PKO BP (zwlaszcza jak ludzie pojada na
    szkolenie do Lodzi ;)
    Ale na cale szczescoe do placowki mozna przychodzic raz na rok a i to
    w skrajnych przypadkach (ja na przyklad bylem u nich jak zakladalem
    konto walutowe i wplacalem tam dolary, PZ (teraz juz nie trzeba),
    teraz KK pod lokate (nic nie wiedza - dwa razy juz bylem i nie jestem
    do konca przekonany ze ie bede musail isc trzeci raz :).
    Ale - jako, ze godzine musialem czekac na woja kolejke (juz wiem jak
    sie ten automat z kawa obsluguje), potlumaczylem dziewczyne z SGHu
    praktykance - co i jak o tym banku, a w miedzyczasie namowilem faceta
    na konto biznes :)
    I tutaj jedna wielka uwaga - MultiBank nie ma praktycznie zadnch
    informacji na temat kont biznesowych - poza ulotkami... A praktykanic
    takiej wiedzy nie maja - w innych bankach mozna dostac ksiazeczke i
    sobie poczytac... Powinni nad tym pomyslac.

    Reasumujac w tej chwili dla mnie Multi to bank glowny (wlasnie dzieki
    temu marketingowemu belkotowi hehehehe), ale co nie oznacza, ze nie
    ostrze sobie pazurow na Eurobank ;)

    P.S. Aczkolwiek z Fortisa tez bylem zadowolny - no ale ta VC...

  • 9. Data: 2003-05-11 14:44:16
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

    Az z wrazenia w jakie mnie wprawil ten opis, zaszedlem na ich strone.
    Patrze, patrze... niezle oprocentowanie Euro, ale ja nie trzymam nic w
    Euro... ogolnie... nic dla mnie :(
    Nio, moze ładne maja te kredytowki z kolibrem, znacznie ladniejsze od zlotej
    ryby... i tyle...

    MAd Hat
    ter

  • 10. Data: 2003-05-11 15:41:12
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "Paweł P." <p...@w...pl> wrote in message

    > poważnie?
    > Spróbuj wskazać bank, który w tak krótkim czasie wprowadził tyle nowych
    > produktów co Multi, często pionierskich na polskim rynku (np. WWJ).

    malo atrakcyjne te produkty, takie 'brandzlomaty' niczym logosy na komorki.

    > Podejście do klienta też "nieco" różni się od tego z PKO, BPH, czy BSK a
    > może się mylę?

    Jakie PKO jest to wiemy od dawna. A poziom w Multi jest taki, ze moze bys
    poczytal archiwum w google'u i zobaczyl ile osob narzekalo:
    1) ze nie oddzwaniaja
    2) nie sa terminowi
    3) obiecuja jeden limit kredytowy a jak przychodzi co do czego to masz inny
    sporo mniejszy

    i wiele takich spraw. Wszystko wyglada ladnie, ale na stronie www.

    > Jeśli to taki bełkot, to może skusisz sie na porównanie np. kredytów
    > odnawialnych w Multi, KrdytB.., BPH, BSK etc. może porównasz koszty
    > prowadzenia rachunków (firmowych i osobistych) w w/w. bankach?

    Owszem. Przykladowo za ubezpieczenie karty w Citi place dosc duzo. Tyle, ze
    to dziala, a w przypadku Multi musze sie pieprzyc z STU Hestia i generalnie
    jest spycholoogia na calego.

    > Prestiż też nie pozostaje dla klientów bez znaczenia, pokaż mi drugi bank
    > detaliczny z tak odwalonymi placówkami.

    Chyba za pieniadze tych co tam maja konta ;-P Prestiz zdobywa sie w inny
    sposob.

    > więc jest jednak coś ponad tym "marketingowym bełkotem" a może się mylę?
    :)
    > Pozdrawiam
    > Paweł

    no dopisalbys jeszcze, ze jestes z nieformalnego kola entuzjastow BRE ;-)
    przeciez tu nie mozna nic skrytykowal co pochodzi z tego banku.