  • 1. Data: 2003-05-10 18:26:54
    Temat: Jaki bank polecacie?
    Od: "Agnieszka Bojarska" <a...@N...gazeta.pl>

    Przestało mi się podobać w Kredyt Banku. Coraz gorsza obsługa. Chciałabym go
    zmienić na inny. Który polecacie? Co sądzicie o PKO BP i Banku Śląskim?
    Pozdrawiam
    Agnieszka

  • 2. Data: 2003-05-10 18:35:42
    Temat: Odp: Jaki bank polecacie?
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Agnieszka Bojarska <a...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b9jg9e$1fr$...@i...gazeta.pl...

    > Co sądzicie o PKO BP i Banku Śląskim?

    Ehhh. Może jakiś MultiBank w pobliżu?

  • 3. Data: 2003-05-10 19:00:38
    Temat: Re: Jaki bank polecacie?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Agnieszka Bojarska wrote:
    > Przestało mi się podobać w Kredyt Banku. Coraz gorsza obsługa.
    > Chciałabym go zmienić na inny. Który polecacie? Co sądzicie o PKO
    > BP i Banku Śląskim? Pozdrawiam

    Z deszczu pod rynne ;)

  • 4. Data: 2003-05-10 19:13:26
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Agnieszka Bojarska" <a...@N...gazeta.pl> napisał
    w wiadomości news:b9jg9e$1fr$1@inews.gazeta.pl

    > Przestało mi się podobać w Kredyt Banku. Coraz gorsza obsługa.
    > Chciałabym go zmienić na inny. Który polecacie? Co sądzicie o
    > PKO BP i Banku Śląskim? Pozdrawiam

    Pobliski MultiBank..

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
    do/podczas wysłania tej wiadomości.

  • 5. Data: 2003-05-10 21:20:51
    Od: j...@p...onet.pl

> [...]
    > zmienić na inny. Który polecacie? Co sądzicie o PKO BP i Banku Śląskim?

    BaSKa? Zapomnij - vide kilka postow nizej o zamknieciu w ING BSK.
    PKObp - jak sobie przypomne jakie kolejki sa w V O/Krakow Al. Kijowska to sie
    odechciewa (no chyba, ze masz ponad 6k wplywow na m-c)
    BZWBK - zlodzieje, czekam tylko, az mi sie skonczy waznosc KK
    Millenium - ukryte oplaty
    mBank - w praktyce trzeba miec rownolegle konto w innym banku
    Lukas - sporo osob chwali ostatnio, ja nie bo nie ma walutowych kont

    Wiec moze Multibank - wszystko ponoc bez oplat(mam na mysli podstawowe uslugi
    typu przelewy, prowadzenie itp.)

  • 6. Data: 2003-05-10 21:27:20
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Wiec moze Multibank - wszystko ponoc bez oplat(mam na mysli
    > podstawowe uslugi typu przelewy, prowadzenie itp.)

    Prowadzenie jest płatne.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2003-05-11 13:08:07
    Od: " Palabra" <p...@N...gazeta.pl>

    j...@p...onet.pl napisał(a):

    > mBank - w praktyce trzeba miec rownolegle konto w innym banku

    Etam. Wcale nie trzeba. MAm wpływy mięsięczne 5k i od prawie dwóch lat
    spokojnie sobie funkcjonuję bez drugiego konta.

  • 8. Data: 2003-05-11 13:18:28
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    > mBank - w praktyce trzeba miec rownolegle konto w innym banku

    Nie trzeba - jak pracodawca przelewa wyplate na konto to nie ma takiej
    potrzeby. Mam tam konto od ponad 2 lat i nigdy nie musialem wplacac gotowki.

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 9. Data: 2003-05-11 20:20:52
    Od: J.F. <jfox@nospam_poczta.onet.pl>

    On Sun, 11 May 2003 13:08:07 +0000 (UTC), Palabra wrote:

    >Etam. Wcale nie trzeba. MAm wpływy mięsięczne 5k i od prawie dwóch lat
    >spokojnie sobie funkcjonuję bez drugiego konta.

    A jak wyplacic pieniadze np wieksze zakupy, jak sprzedawca nie
    przyjmuje kart :-)

    J.

  • 10. Data: 2003-05-11 21:39:59
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    J.F. <jfox@nospam_poczta.onet.pl> napisał w

    > A jak wyplacic pieniadze np wieksze zakupy, jak sprzedawca nie
    > przyjmuje kart :-)

    Wziąć do bankomatu żonę oraz dzieci i już jest 4000 zł :)

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)