    From: "Paweł P." <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank i Multibank
    Date: Sun, 11 May 2003 19:52:07 +0200

    > + ubezpieczenie 2 kart - nie tak cudownie jak mowisz.
    ubezpieczenie jest dobrowolne

    > Czesc bankow nie rozroznia sztucznie czegos takiego jak 'rachunek
    wspolny'.
    > Ten sztuczny twor to po prostu okreslenie sytuacji w ktorej jeden rachunek
    > ma wiecej wlascicieli niz 1. W systemie sa wpisane 2 osoby i juz. Calkiem
    > normalna sprawa, nie trzeba zdzierac za to az 7PLN, hehe.
    w 7 zł nie chodzi o to czy jest to ror dla 1 czy 2 osób (tym już powinni
    martwić się prawnicy) w 7 zł masz darmowe karty, wyciągi, wyższ mnozniki
    przy lini kredytowej i inne podobne

    > 5PLN to duzo. Z % prowizji za wyplate z bankomatow chyba nikt juz nie
    > korzysta.
    niestety nie znam tak dobrze TOiP banków, ale "chyba" też nie brzmi zbyt
    przekonywująco ;)

    > Chociazby opluwane tutaj Millennium: 3.5PLN zawsze, niezaleznie od kwoty.
    no to tu mają +

    > prowizja za kredyt odnawialny ? to nie mieszkaniowy.
    nie do końca Cię zrozumiałem, nie odpowiedziałes tez na moje pytanie :)

    wypłacać z bankomatu takie sumy?

    > oj, dobrze wiesz, ze nie chodzi o kwote tylko wygode.
    tak jak napisał Ktoś wcześniej, nowe karty debetowe multi jeszcze bardziej
    podniosą tą wygodę
    Pozdrawiam
    Paweł