  • 81. Data: 2003-05-12 21:59:55
    Temat: Re: mBank i Multibank
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

    > No lepiej miec saldo wieksze niz mniejsze. Wtedy odchodzi pare oplat,
    hehe.

    W mille to akurat bardziej sie jedank oplaca miec mniejsze... a wieksze miec
    w banku gdzie jest jakis sensowny % :))

    MAd Hat
    ter

  • 82. Data: 2003-05-13 08:51:07
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl> wrote in message
    > W mille to akurat bardziej sie jedank oplaca miec mniejsze... a wieksze
    miec
    > w banku gdzie jest jakis sensowny % :))

    Chyba jak masz kwote z co najmniej czterema zerami. Ponizej to wszystko
    jedno gdzie trzymasz, odsetki sa smieszne przy obecnym oprocentowaniu.

  • 83. Data: 2003-05-13 08:52:13
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "Grzegorz Niedzwiecki" <grzegorz@niedzwiecki(wytnij-to).pl> wrote in message

    > Qrcze, to dla mnie wypada gorzej od PKO

    Oooo, nie pisz tak tutaj ... zaraz Cie dopadna ...