  • 1. Data: 2004-02-28 13:07:01
    Temat: [mBank] - da się tak zrobić debet?
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    Jak zapewne większość z Was zauważyła dziś mBank dopisał comiesięczne
    odsetki od utrzymywanego osadu ;-) Data operacji 1 marca; data księgowania
    28 luty. Saldo dostępne powiększyło się o odsetki, które są dostępne de
    facto od 1 marca - dobrze rozumiem? No to jazda - jutro dajmy na to robimy
    jakąś operację kartą, zgodnie z praktyką mBanku będzie w historii operacji
    następujący wpis: Data operacji 29 lutego; data księgowania któryśtam marca.
    Z tego co się orientuję - a chyba się nie mylę? - mBank liczy odsetki od
    salda według Daty Operacji. Czyli teoretycznie dziś i jutro można zrobić
    debet na kwotę, która dziś jest dostępna dzięki doliczonym z datą 1 marca
    odsetkom.
    Czy w moim rozumowaniu jest jakiś błąd? Czy da się tak zrobić
    niedozwolony debet? He he - mnie sięnie chce próbować - ale może kogoś
    spotkało to wczesniej?

    RJCz

  • 2. Data: 2004-02-28 13:17:12
    Temat: Re: [mBank] - da się tak zrobić debet?
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    Rafał J. Czekała wrote:

    > Czy w moim rozumowaniu jest jakiś błąd? Czy da się tak zrobić
    > niedozwolony debet? He he - mnie sięnie chce próbować - ale może kogoś
    > spotkało to wczesniej?

    Rozumujesz poprawnie.

    --
    luzyta

  • 3. Data: 2004-02-29 20:07:13
    Od: s...@p...onet.pl

    Oczywiście da się zrobić w ten sposób debet.
    Oczywiście jest to błąd ich systemu.
    Oczywiście reklamacje nie są rozpatrywane pozytywnie :-/

    mBank - i wszystko jasne.