  • 1. Data: 2007-05-29 15:39:33
    Temat: mBank - albo oszusci albo ich analitycy nie potrafią liczyć...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ...jestem załamany... Budowa domu rozpoczęta, wszystkie papiery są,
    przechodzę potyczkę z debilem rzeczoznawca majątkowym z mBanku, wszystko
    zapięte na ostatni guzik, a tu kretyn analityk ekonomiczny liczy
    zdolnośc kredytowa na 87 tysięcy... Podczas gdy wg. podsumowania
    dochodów (przy pracowniku mBanku - średnie miesięczne netto przekraczały
    2200 PLN) wychodziła spokojnie zdolność kredytowa na ponad 200 tysięcy...

    Ja już nie mam siły do tych skurwysynów...

    Zabić to za mało... Ma ktoś jakiś pomysł?

  • 2. Data: 2007-05-29 16:05:02
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:
    [...]

    > dochodów (przy pracowniku mBanku - średnie miesięczne netto przekraczały
    > 2200 PLN) wychodziła spokojnie zdolność kredytowa na ponad 200 tysięcy...

    dochody 2200 PLN netto (tzn na rękę ) ?
    Na ile osób ?
    Jesteś pewien że to chciałeś napisać w kontekście kredytu na 200 tys. ?

    KJ

  • 3. Data: 2007-05-29 16:12:53
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    wiadomości news:q2uti4-af4.ln1@ncc1701.lechistan.com...
> [...]
    >
    > Ja już nie mam siły do tych skurwysynów...
    >
    > Zabić to za mało... Ma ktoś jakiś pomysł?

    Musisz sobie podbić dochody mniej lub bardziej sztucznie i od nowa złożyć
    wniosek. W mBanku raczej inaczej nie da rady, taki to bank, procedury tak
    elastyczne jak lina stalowa. Albo ewentualnie zmiana banku.

    marekz

  • 4. Data: 2007-05-29 16:25:55
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 29 May 2007 17:39:33 +0200, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    >zdolnośc kredytowa na 87 tysięcy... Podczas gdy wg. podsumowania
    >dochodów (przy pracowniku mBanku - średnie miesięczne netto przekraczały
    >2200 PLN) wychodziła spokojnie zdolność kredytowa na ponad 200 tysięcy...

    Na ile osób? Bo takl szczerze mówiąc, to ciut maławo jak na 220
    tysięcy...
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 5. Data: 2007-05-29 16:32:50
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > 2200 PLN) wychodziła spokojnie zdolność kredytowa na ponad 200 tysięcy...

    2200zl netto, a na ile osob, jakie miesieczne obciazenia, jaka historia
    w BIK, jaka waluta, okres splaty? to nie jest zbyt wielka kwota
    zwlaszcza, ze musisz przeciez zyc

    sa jeszcze inne banki, najlatwiej dostac kredyt w GE Money i DOM Banku,
    ale tam tez kredyt jest najdrozszy...

    poza tym wejdz na strony innych bankow i policz sobie zdolnosc
    kredytowa, jezeli wyjdzie w okolicach tych 200 tys. to szukaj dalej, a
    jak ok. 90 tzn. ze cos wczesniej zle oszacowano

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 6. Data: 2007-05-29 16:40:58
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    RobertS pisze:
    [...]

    > poza tym wejdz na strony innych bankow i policz sobie zdolnosc
    > kredytowa, jezeli wyjdzie w okolicach tych 200 tys. to szukaj dalej, a
    > jak ok. 90 tzn. ze cos wczesniej zle oszacowano

    Obstawiam, że miś w mkiosku zmamił autora wątku, po czym nastąpiło
    zderzenie z twardą rzeczywistością...

    KJ

  • 7. Data: 2007-05-29 17:15:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > dochody 2200 PLN netto (tzn na rękę ) ?
    > Na ile osób ?

    Jedną. Pacjent z obsługi klienta liczył i mu wyszła "z zapasem".

    > Jesteś pewien że to chciałeś napisać w kontekście kredytu na 200 tys. ?

    Tak. Na 35 lat w złotówkach. Wychodziła rata nieco ponad 1000zł miesięcznie.

    I pytanie na marginesie: dlaczego te skurwysyny nie zaczęły od porządnej
    analizy zdolności pierwszego dnia, zamiast mnie zwodzić przez ponad 3
    tygodnie?!

  • 8. Data: 2007-05-29 17:26:55
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Jedną. Pacjent z obsługi klienta liczył i mu wyszła "z zapasem".
    niemożliwe. Zdolność mogłeś mieć "na styk" a nie "z zapasem"

    > Tak. Na 35 lat w złotówkach. Wychodziła rata nieco ponad 1000zł miesięcznie.

    No właśnie(a gdzie utrzymanie) ?

    > I pytanie na marginesie: dlaczego te skurwysyny nie zaczęły od porządnej
    > analizy zdolności pierwszego dnia, zamiast mnie zwodzić przez ponad 3
    > tygodnie?!
    Bo misiu chciał złapać klienta? Niestety.

    KJ

    PS. Chyba że nie chodzi Ci o _dochody_ a o _wolne_ środki, takie które
    już możesz przeznaczyć tylko i wyłącznie na ratę.

  • 9. Data: 2007-05-29 17:49:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > niemożliwe. Zdolność mogłeś mieć "na styk" a nie "z zapasem"

    To by mogło wyjść nieco mniej i mogli zaproponować niższy kredyt, bo i
    tak brałem więcej, niż koszt budowy domu.

    A analitykowi z centrali zamiast 200 tysięcy wyszło ni stąd ni zowąd 87
    tysięcy...

    > No właśnie(a gdzie utrzymanie) ?

    Przepraszam bardzo, ale kto wydaje na konieczne utrzymanie samego siebie
    więcej jak 1000zł miesięcznie??

    > Bo misiu chciał złapać klienta? Niestety.

    I za to chyba skurwysyna zatłukę. Jakby nie kombinował, to bym poszedł
    do innego banku.

    > KJ
    >
    > PS. Chyba że nie chodzi Ci o _dochody_ a o _wolne_ środki, takie które
    > już możesz przeznaczyć tylko i wyłącznie na ratę.

    Wolne środki po odliczeniu utrzymania i koniecznych rachunków to mi
    wychodzą tak na poziomie około 1600 PLN miesięcznie.

  • 10. Data: 2007-05-29 17:56:03
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Przepraszam bardzo, ale kto wydaje na konieczne utrzymanie samego siebie
    > więcej jak 1000zł miesięcznie??

    Znam kilka takich osób.

    --

    **** Never argue with an idiot. ****