  • 1. Data: 2007-05-29 05:05:38
    Temat: [metribank]
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    No i firemka się chyba zwija. Łyso wam ?

    Gdyby przypadkiem wogóle zniknęła, to mam dzisiejszego printscreena.

    KJ

    The man who understands one woman is qualified to understand pretty well
    everything.
    -- Yeats

  • 2. Data: 2007-05-29 06:02:49
    Temat: Re: [metribank]
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):
    > No i firemka się chyba zwija. Łyso wam ?
    >
    > Gdyby przypadkiem wogóle zniknęła, to mam dzisiejszego printscreena.

    Przeciez to awaria, :)
    Swoja droga czyby naprawde KNB im kazal zdjac strone ?

  • 3. Data: 2007-05-29 06:04:01
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):
    > No i firemka się chyba zwija. Łyso wam ?
    >
    > Gdyby przypadkiem wogóle zniknęła, to mam dzisiejszego printscreena.

    Przy okazji czyzbym "Załatwił nibybank" nono toz to do CV wpisac
    Doprowadzam do bankructwa nibybanki

  • 4. Data: 2007-05-29 06:12:40
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > No i firemka się chyba zwija. Łyso wam ?
    >
    > Gdyby przypadkiem wogóle zniknęła, to mam dzisiejszego printscreena.
    >
    > KJ

    burza miala az tak bardzo niszczaca moc? ;-)

    bardziej prawdopodobne jest to, ze kolesie-kombinatorzy przestaszyli sie
    tego co pisano o nich na grupie no i w prasie...z taka opinia nie da sie
    prowadzic biznesu, to nie poczatek lat 90-tych kiedy byla totalna wolna
    amerykanka...

    p.s.
    co z moim milionem, ktory wplacilem na "bezpieczna" 15% lokate? ;-))

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 5. Data: 2007-05-29 06:55:01
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Kamil Jońca wrote:
    > No i firemka się chyba zwija. Łyso wam ?
    >
    > Gdyby przypadkiem wogóle zniknęła, to mam dzisiejszego printscreena.
    >
    > KJ

    Ktoś tam w końcu, chyba sobie przeczytał ze zrozumieniem, kilka raz
    głośno i wyraźnie:

    "[...] zgodnie z art. 3 ustawy Prawo bankowe wyraz 'bank' może być
    używany w nazwie oraz dla określenia działalności lub reklamy wyłącznie
    banku. Za złamanie tego przepisu grozi grzywna do 5 mln zł lub do pięciu
    lat więzienia."

  • 6. Data: 2007-05-29 07:03:59
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a):

> [...]
    > używany w nazwie oraz dla określenia działalności lub reklamy wyłącznie
    > banku. Za złamanie tego przepisu grozi grzywna do 5 mln zł lub do pięciu

    Nastepni do odstrzelenia ?
    www.motobank.pl

  • 7. Data: 2007-05-29 07:05:15
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

> [...]
    > używany w nazwie oraz dla określenia działalności lub reklamy wyłącznie
    > banku. Za złamanie tego przepisu grozi grzywna do 5 mln zł lub do pięciu

    Mowisz ze cos takiego jak "bank krwi" i "bank spermy" nie moga formalnie
    istniej w reklamie lub opisie dzialanosci ?

  • 8. Data: 2007-05-29 07:27:27
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Jan Strybyszewski pisze:
    [...]

    > Mowisz ze cos takiego jak "bank krwi" i "bank spermy" nie moga formalnie
    > istniej w reklamie lub opisie dzialanosci ?

    Tam jest jeszcze punkt 1. tego paragrafu.
    "nie dotyczy to jednostek organizacyjnych używających wyrazów "bank" lub
    "kasa", z których działalności jednoznacznie wynika, że jednostki te nie
    wykonują czynności bankowych,"

    KJ

  • 9. Data: 2007-05-29 07:31:56
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    http://www.dawcy.kki.pl/

  • 10. Data: 2007-05-29 07:32:20
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > Mowisz ze cos takiego jak "bank krwi" i "bank spermy" nie moga formalnie
    > istniej w reklamie lub opisie dzialanosci ?

    Ja tych przepisów/paragrafów nie tworzyłem. Zacytowałem jeno z jakiegoś
    artykułu, nota bene odnośnie właśnie metribanku.

    PS O ile kojarzę to raczej "bank nasienia" :)