  • 1. Data: 2007-05-28 22:21:25
    Temat: Konto internetowe w Getin - polecam
    Od: "Telemach" <t...@p...onet.pl>

    Zakladane 7mego w Krakowie na ul.Starowislnej. Przy zakladaniu poinformowano
    mnie abym zaczekal na haslo ktore przyjdzie poczta i wtedy zglosil sie do
    oddzialu po karte TAN. 14stego wyslali haslo, 18stego dotarlo, do oddzialu nie
    moglem sie udac wczesniej jak 23go. Formalnosci zajely 15 minut, przy okazji
    wplacilem testowo 10zl. Naturalnie z konta korzystac jeszcze nie mozna bo
    papierki musza zostac wyslane do centrali. Powiedziano mi ze zajmie to 48
    godzin, sprawdzilem po 40stu i ruszylo, pieniadze byly zatem chcialem calosc
    przelac na swoje inne konto. Przelew odrzucilo bo nie bylo kasy na prowizje za
    przelew. Telefon na infolinie i ustalilem ze moje konto widnieje w pakiecie
    uniwersalne (na umowie mam napisane ze internet), poinformowano mnie ze aby to
    zmienic musze sie udac do oddzialu a zmiana bedzie natychmiastowa. Zaraz po tym
    zadzwonilem do kierowniczki oddzialu gdzie zakladalem konto i okazalo sie ze
    kapneli sie szybciej niz ja i wyslali poprawke lecz zmiana zacznie obowiazywac
    od dnia nastepnego. Moj pech ze wyszlo to w piatek zatem piatek, sobota i
    niedziela stracone na transakcje przez internet. W poniedzialek z rana 28go
    puscilem przelew z i do konta. Wszystko poszlo bezproblemowo. Obecnie mam zatem
    konto bez karty, z oddzialami naziemnymi, mozliwoscia bezplatnych wplat (ale
    tylko banknoty) i bezplatnymi przelewami sms/internet na rachunki w obcych
    bankach. Jak dla mnie wyglada to lepiej niz Toyota Bank. Co do obslugi to
    oceniam na 4 (w 5 punktowej skali) bo wciaz sa troche zamotani w kwesti
    zakladania tych kont gdyz

    1. Umowe o dostep przez GB24 podpisuje sie przy odbiorze TAN a nie zakladaniu
    konta (w moim przypadku podpisywanie ponownie)
    2. Trzeba przypilnowac osobe zakladajaca konto aby wyraznie wpisala pakiet bo
    zle wpisany nie pojawia sie nigdzie na wierzchu. Przyjmujac wplate od klienta
    lub zagladajac w informacje o koncie tego nie widac, konsultant w oddziale musi
    wejsc w jakies zaawansowane opcje zeby mu sie pokazal pakiet przypisany do
    konta.

    Podsumowujac : dobre darmowe konto bez karty jednak trzeba ich bardzo pilnowac
    bo getin skapi na szkolenia pracownikow co sie odbija na obsludze klienta.

    - Telemach -

  • 2. Data: 2007-05-29 07:35:08
    Temat: Re: Konto internetowe w Getin - polecam
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    "Telemach" <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Zakladane 7mego w Krakowie na ul.Starowislnej.
    [cut]

    konto internetowe powinno być zakladane korespondencyjnie kurier/internet,
    a nie poprzez iles tam odwiedzin w placowce banku...

    mam nadzieje, ze Getin to poprawi

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-05-29 07:48:21
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS wrote:

    > mam nadzieje, ze Getin to poprawi

    Z tego co czytam na grupie to na razie się nie zanosi, niestety.

  • 4. Data: 2007-05-29 07:53:30
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Z tego co czytam na grupie to na razie się nie zanosi, niestety.
    >
    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
    > Xenocide

    troche nie rozumiem fenomenu tego banku, obsluga beznadziejna, zalozenie
    konto to droga przez meke, uslugi dosc srednie, a akcje caly czas w gore...

    kupilem kiedys troche, trzymam i nadziwic sie nie moge

    pozdr.
    RobertS

  • 5. Data: 2007-05-29 08:28:40
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS wrote:

    > troche nie rozumiem fenomenu tego banku, obsluga beznadziejna, zalozenie
    > konto to droga przez meke, uslugi dosc srednie, a akcje caly czas w gore...
    >
    > kupilem kiedys troche, trzymam i nadziwic sie nie moge

    Prężny, znany i medialny właściciel no i reklamy w TV o dobrej porze ze
    znanym aktorem ;) A tak poważnie to kupują ostatnio na potęge a to bank
    na Ukrainie, a to w Rosji się przymieżają, czy nawet już kupili bank.
    Czyli wychodzi, że biznes kwitnie jak talala. Czekam aż ktoś napisze, że
    się poprawiło to chyba wypróbuje.

  • 6. Data: 2007-05-29 15:53:53
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a) w wiadomości: ...

    >Prężny, znany i medialny właściciel no i reklamy w TV o dobrej porze ze
    >znanym aktorem ;) A tak poważnie to kupują ostatnio na potęge a to bank
    >na Ukrainie, a to w Rosji się przymieżają, czy nawet już kupili bank.

    To już wiadomo na co zapożyczają się u klientów na 4 miesiące (5,5%/rok).
    A swoją drogą obsługa chyba rzeczywiście coś niedoinformowana.

    Arek

  • 7. Data: 2007-05-29 17:55:34
    Od: "Qwertt Beret" <o...@N...gazeta.pl>

> [...]

    pilnowac
    > bo getin skapi na szkolenia pracownikow co sie odbija na obsludze klienta.

    konto internetowe w BGŻ zakładałem 1 dzień

    1. w niedziele popołudniu 13 maja wypełniłem wniosek
    2. w poniedziałek rano odbierałem wszystkie papiery i podpisywałem co trzeba
    w oddziale
    3. dziwność roku: bankowy tytuł egzekucyjny na prowizje...

  • 8. Data: 2007-05-29 18:33:00
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Użytkownik "Qwertt Beret" <o...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > konto internetowe w BGŻ zakładałem 1 dzień

    jak to zrobiłeś???

    ja złożyłem wniosek na www 13 lub 14.05. po czterech dniach dopiero telefon
    i na 21.05 zaprosili mnie do wybranego oddziału do podpisania papierów.
    poszedłem 22.05, podpisałem i do dziś czekam na listę haseł jednorazowych.
    dopóki jej nie dostanę nie mogę używać e-integrum.
    na kartę zaproponowali czekać jedynie około dwa tygodnie, zresztą do odbioru
    w oddziale, jakby nie mogli pocztą wysłać.

    i na "osłodę": nie ma możliwości zmiany pinu do karty.

    kiedy naprawdę będę mógł uruchomić konto - nie wiem. ale napiszę.

  • 9. Data: 2007-05-29 21:23:55
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Qwertt Beret <o...@n...gazeta.pl> wrote:

    > konto internetowe w BGŻ zakładałem 1 dzień
    >
    > 1. w niedziele popołudniu 13 maja wypełniłem wniosek
    > 2. w poniedziałek rano odbierałem wszystkie papiery i podpisywałem co trzeba

    Od razu zadzwonili? ja juz czekam dwa tygodnie i cisza...

    a.

  • 10. Data: 2007-05-29 21:28:59
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    w...@a...pl (Wemif) napisał(a):

    > Od razu zadzwonili? ja juz czekam dwa tygodnie i cisza...
    >
    > a.

    BZWBK ( Moneypl polaczona z kontem internetowym) - przy wypelnianiu wniosku
    internetowego proponowany termin podpisania umowy w oddziale za 9 dni. karta poczta
    przyszla juz chyba po 4 czy 5-u.