  • 91. Data: 2007-05-30 17:22:37
    Temat: Re: mBank - albo oszusci albo ich analitycy nie potrafią liczyć...
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > OIDP nie mają prawa odmówić uzasadnienia - coś się miało w przepisach
    > zmienić...

    dotyczy tylko podmiotow gosp.

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 92. Data: 2007-05-30 17:35:40
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jan Strybyszewski napisał(a):
    > Czyli mam wybor jak pojda z dziewczyna do kina to juz dwa dni mam nie
    > jesc ? A jak w domu bedziemy siedziec to i pradu nie uzywac i wody
    > bo budzet przekroczony, nie zartuj sobie?

    Moze i racja. Musze kiedys policzyc ile ja wydaje na swoje utrzymanie
    dziennie.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 93. Data: 2007-05-30 17:40:40
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jan Strybyszewski napisał(a):
    > A mieszkanie to za darmo ?

    Ma byc dom.

    > Ale nawet jesli jest za darmo to czynsz i prad i wode sie placi
    > wiec optymistycznie to jest minimum 400zl do tego srodki komunikacji

    Ja pradu zuzywam jakies 50 zl na dwa miesiace. Gazu nie posiadam. Tak
    wiec wychodzi troche mniej niz 400 :)

    Koszt paliwa to jakies 150zl/miesiac.

    > niech bedzie autobus czyli 70zl. DO tego wypadaloby cos zalozyc na nogi,
    > tylek, grzbiet i zeby to nie bylo z Caritasu to 200zl miesiecznie to
    > jest MINIMUM nawet jak na ubieranie sie na stadionie. 100zl na tydzien
    > na jedzenie to nie jest specjalnie duzo. I juz nam peknal tysiac.
    > O rozrywkach, ubraniach, kosmetykach. O podrozach, wakacjach, nie wspomne.

    O ubraniach i innych nie ma co pisac, bo kazdy lubi co innego. U mnie na
    to idzie akurat duzo pieniedzy ale znam ludzi, ktorzy ubieraja sie
    dobrze a wydaja niewiele.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 94. Data: 2007-05-30 17:43:41
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jan Strybyszewski napisał(a):
    > A tak powaznie moje buty gdybym mial w nich chodzic caly rok napewno
    > szlag by je trafil.

    Ale butow nie kupuje sie kazdego miesiaca. Tak samo i ubran. A juz na
    pewno nie kupuje sie jedngo miesiaca wszystkiego. Raz kupisz spodnie,
    raz buciki, raz sweterek i jakos da sie przezyc.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 95. Data: 2007-05-30 17:47:40
    Od: Alex81 <a...@g...com>

    In article <f3j477$ncm$3@news.onet.pl>, g...@o...pl says...

    > Rozumiem ze idziesz sam bo jak kogos zaprosisz to przekroczysz budzet.
    Moja lepsza połowa upiera się by płacić za siebie, naleganie byłoby
    niestosowne.

    > A po kinie do domu przy swiecach "bez jedzenia" "bez wody i pradu" zeby
    > budzet sie trzymal :))
    Po kinie różnie bywa ;)

    --
    pzdr
    alex

  • 96. Data: 2007-05-30 17:47:47
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Miroo napisał(a):
    > Rylli?
    > Czynsz 500, paliwko 300, odkładanie na przeglądy i ubezpieczenie auta 200.

    Pytajacy chce miec dom, a tam czyns = 0zl. Nie wiem czym jezdisz ale 300
    zl na paliwo to calkiem sporo, ja za tyle przejade jakies 1400 km :)

    > To jest 1000, a życie? Jest bardzo dużo stałych kosztów (w większości
    > związanych z mieszkaniem i samochodem) i nie można tego tak po prostu
    > olać przy planowaniu kredytu. A co jak się trafi dziecko? Z dolnej półki:
    > wózek głęboki 400, spacerówka 300, krzesełko 130, nosidełko 130, potem
    > fotelik itd.. Wyższa pólka to ceny x2 lub x3. Nie wspomnę o całej
    > górze pampersów :)

    Zawsze mnie takie cos bawi... dziecko sie samo nie trafia. A jak ktos
    nie pomysli to pozniej ma problem.

    > Pytający pewnie jest jeszcze pod parasolem rodziców, a to nie trwa
    > wiecznie..

    Ja nie jestem i stwierdzam, ze za 2000/miesiac da sie zyc. Czy da sie za
    1000 (po zapleceniu raty kredytu) ? Nie mam pojecia :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 97. Data: 2007-05-30 17:58:54
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 30 May 2007 07:36:21 +0200, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wklepał(-a):

    >Z internetem i telefonem to jest to 600zł o których już pisałem.

    OK. Przy obecnych warunkach *teraz* masz 1600 zł wolnych środków. A liczyłeś ile
    będzie po wybudowaniu domu? Oczywiście z pewnym zapasem, a nie tak, że jak ci
    się np. zepsuje żelazko czy urwie rynna, to będziesz 3 miesiące oszczędzał, żeby
    kupić nową.

  • 98. Data: 2007-05-30 18:26:31
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 30 May 2007 19:47:47 +0200, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    >Pytajacy chce miec dom, a tam czyns = 0zl. Nie wiem czym jezdisz ale 300
    >zl na paliwo to calkiem sporo, ja za tyle przejade jakies 1400 km :)

    No... to jakos na tydzień starczy.

    >Ja nie jestem i stwierdzam, ze za 2000/miesiac da sie zyc. Czy da sie za
    >1000 (po zapleceniu raty kredytu) ? Nie mam pojecia :)

    Da się. Ale co to za życie.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 99. Data: 2007-05-30 18:40:06
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > Ja nie jestem i stwierdzam, ze za 2000/miesiac da sie zyc. Czy da sie
    > za 1000 (po zapleceniu raty kredytu) ? Nie mam pojecia :)

    Pytanie bylo - czy da sie za 600.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 100. Data: 2007-05-30 18:59:41
    Od: "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl>

    > Pytajacy chce miec dom, a tam czyns = 0zl. Nie wiem czym jezdisz ale 300
    > zl na paliwo to calkiem sporo, ja za tyle przejade jakies 1400 km :)

    Nie rozśmieszaj mnie. Czynsz 0zł ale płacisz podatek od działki i od domu. W
    zalezności od wielkości często więcej niż czynsz.
    pozdrawiam