  • 1. Data: 2007-05-29 10:40:31
    Temat: Wyjac gotowke z k kredytowej za darmo
    Od: A.Majewska <a...@p...onet.pl>

    sorry ze poruszam temat wielokrotnie walkowany :)
    ale nadal czuje niedosyt .. czy ktos naprawde stosuje metody ktore tu
    sa proponowane?
    jak np ten ktos, kto sugerowal by zasilic sobie konto bet at home i
    potem odlac kase - wszystko mialo byc za free .. chyba nigdy nie mial
    tam nawet konta bo by doczytal ze to kosztuje 2% :)

    ten sposob z kasynem sie wydaje najlepszy, ale czy oni tam juz nie
    skapowali ze cwaniaki jak my :o) robia sobie z nich darmowy bankomat?

    --- oprocz tego kasyna najbardziej sensowna metoda wydaje sie po
    prostu moneybookers - kosztuje to tylko 1,9% co mozna juz przezyc..
    ktos moze realnie to praktykuje..
    czy credit card issuer - np mBank, traktuje takie zasilenie jak zwykla
    operacja bezgotowkowa czy moze dolicza sobie jakies dodatkowe oplaty?

    bylabym duzo wdzieczna za rady
    pozdrawiam
    ania

  • 2. Data: 2007-05-29 10:51:22
    Temat: Re: Wyjac gotowke z k kredytowej za darmo
    Od: "Krzysztof Bajorek" <k...@w...plNOSPAM>

    Witam
    KK Getin Banku pzrelew z karty na wlasne konto traktowany jest jako
    transakcja bezgotówkowa.
    Jets tylko jeden problem trzeba sie pofatygowac do oddzialu bo nie ma
    internetowego podgladu do karty.

    pozdr
    Krzysztof Bajorek

  • 3. Data: 2007-05-29 10:51:31
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > bylabym duzo wdzieczna za rady
    > pozdrawiam
    > ania

    najlatwiejszy sposob i w dodatku zupelnie legalny

    kk BZ WBK, przelew na dowolne konto kosztuje 3zł bez wzgledu na kwote,

    masz limit 10 000 zl, przelewasz kase na konto w innym banku (na ror w
    bzwbk nie mozna) i masz kase 10 000 zł dostepna przez ponad 50 dni, a
    pozniej splacasz calosc i zero odsetek lub tylko kwote min. i placisz
    odsetki od kredytu kartowego (ok. 23%)

    a opcja z kasynem jak najbardziej mozliwa do wykonania tylko nie chodz tam
    codziennie...

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-05-29 10:53:32
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    "RobertS" <b...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > bzwbk nie mozna) i masz kase 10 000 zł dostepna przez ponad 50 dni, a
    > pozniej splacasz calosc i zero odsetek lub tylko kwote min. i placisz

    oczywiscie wszystko przez internet i bez wychodzenia z domu (koszt 3
    zl)...chyba to lepsze niz jechanie do oddzialu Getin i zalatwienie sprawy
    osobiscie w placowce banku?

    pozdr.

    RobertS

  • 5. Data: 2007-05-29 11:09:34
    Od: "xviper" <v...@o...pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    pl...

    > oczywiscie wszystko przez internet i bez wychodzenia z domu (koszt 3
    > zl)...chyba to lepsze niz jechanie do oddzialu Getin i zalatwienie sprawy
    > osobiscie w placowce banku?

    niestety nie jest tak rozowo. Przy wiekszych kwotach (kilka tys.) transakcja
    przez internet nie przejdzie trzeba dzwonic na infolinie bzwbk zeby
    odblokowali mozliwosc wykonania przelewu. Robie to systematycznie i
    kazdorazowo musze dzwonic na infolinie.

  • 6. Data: 2007-05-29 11:13:31
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > przez internet nie przejdzie trzeba dzwonic na infolinie bzwbk zeby
    > odblokowali mozliwosc wykonania przelewu. Robie to systematycznie i

    a u mnie to dziala, chociaz na razie tylko 2x wykonywalem przelew na
    wieksza kwote...

    poza tym nawet jezeli konieczny bylby tel. to i tak jest to niewielka
    niedogodnosc, gorzej gdyby konieczne bylo udanie sie do oddzialu ;-(

  • 7. Data: 2007-05-29 11:41:51
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    A.Majewska wrote:

    > ten sposob z kasynem sie wydaje najlepszy, ale czy oni tam juz nie
    > skapowali ze cwaniaki jak my :o) robia sobie z nich darmowy bankomat?

    Może Castorama? Ostatnio kolega panele kupował i zostały dwie sztuki z
    ostatniej paczki. Poszedł z rachunkiem zakupu i przyjęli bez problemu.
    Nie wiem jak jest w przypadku kk, czy nie ściągną po prostu blokady,
    trzebaby sprawdzić. W każdym bądź razie zwrot zakupionego towaru - bez
    problemu i zbędnych pytań.

  • 8. Data: 2007-05-29 12:13:59
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:f3h3ga$i49$1@news.dialog.net.pl...
> [...]
    > Nie wiem jak jest w przypadku kk, czy nie ściągną po prostu blokady,
    > trzebaby sprawdzić. W każdym bądź razie zwrot zakupionego towaru - bez

    kiedyś zwracali gotówkę ale wycwanili się i robią uznanie na karte.
    ciekawe czy mozna zrobc uznanie na inna karte np electron
    --
    pozdrawiam
    P.

  • 9. Data: 2007-05-29 12:25:17
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > kiedyś zwracali gotówkę ale wycwanili się i robią uznanie na karte.
    > ciekawe czy mozna zrobc uznanie na inna karte np electron

    Przecież karty już nie masz, bo:
    1. zgubiłeś
    2. ukradli
    3. jest nieważna
    4. .....

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 10. Data: 2007-05-29 12:40:11
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Przecież karty już nie masz, bo:
    > 1. zgubiłeś
    > 2. ukradli
    > 3. jest nieważna
    > 4. .....

    1. to nie problem sklepu tylko kupujacego
    2. nie ma fizycznie karty, ale pozostaje jej konto
    3. jezeli z karty zrezygnowales to kasa wroci do banku, a bank przekaze ja
    "bylemu" wlascicielowi karty np. przelewem na wskazany przez niego
    rachunek...