  • 1. Data: 2008-07-08 15:37:18
    Temat: [mBank] Zmiany w systemie transakcyjnym
    Od: gollum <n...@u...pl>

    http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=176

    W skrócie:
    1. Wydruk historii operacji
    2. Zabezpieczenie hasłem przelewu zdefiniowanego
    3. Zmiana danych osobowych

  • 2. Data: 2008-07-08 19:42:35
    Temat: Re: [mBank] Zmiany w systemie transakcyjnym
    Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl>

    Date: Tue, 08 Jul 2008 17:37:18 +0200, name: gollum:

    > 2. Zabezpieczenie hasłem przelewu zdefiniowanego

    Nie-mo-żli-we!!!
    Oby się nie rozmyślili (lub nie wprowadzili jednocześnie opłat
    za SMS).

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 3. Data: 2008-07-08 20:01:14
    Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl>

    Dnia 08.07.2008 gollum <n...@u...pl> napisał/a:
    > http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=176
    >
    > W skrócie:
    > 1. Wydruk historii operacji
    > 2. Zabezpieczenie hasłem przelewu zdefiniowanego

    Obowiązkowo czy opcjonalnie?

  • 4. Data: 2008-07-09 05:29:29
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:slrng77hs9.6ph.troskal@ssc.org, *Tomasz Roskal* wrote:

    > Obowiązkowo czy opcjonalnie?

    opcjonalne

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 5. Data: 2008-07-09 07:30:53
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 08 Jul 2008 17:37:18 +0200, gollum napisał(a):
    > http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=176
    >
    > W skrócie:
    > 1. Wydruk historii operacji
    > 2. Zabezpieczenie hasłem przelewu zdefiniowanego
    > 3. Zmiana danych osobowych

    No, w końcu... Oby szybko to wprowadzili :) Nareszcie będzie można w miarę
    wygodnie używać mBanku...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 6. Data: 2008-07-09 09:37:24
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > No, w końcu... Oby szybko to wprowadzili :) Nareszcie będzie można w miarę
    > wygodnie używać mBanku...

    Przerwa wdrożeniowa zaplanowana jest na sobotnią noc. Ciekawy jestem,
    czy się powiedzie ;-)

    Swoją drogą - te zmiany robili dokładnie rok czasu. Chyba trochę za długo...

  • 7. Data: 2008-07-09 19:42:09
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    gollum pisze:

    > Przerwa wdrożeniowa zaplanowana jest na sobotnią noc. Ciekawy jestem,
    > czy się powiedzie ;-)
    >
    > Swoją drogą - te zmiany robili dokładnie rok czasu. Chyba trochę za
    > długo...

    Jeden z ich menagerow przeszedl wlasnie do Banku Pocztowego na wyzsze
    stanowisko.
    Ciekawe, czy uruchomi tam jakies rozwiazania typu konto bezplatne czy
    tylko z platnoscia za karte. Takie konto w pocztowym, polaczone z
    bezplatnymi czy za zlotowke, wyplatami z bankomatow pko bp, tanimi lub
    bezplatnymi przelewami oraz bezplatnymi wplatami na konto na poczcie,
    mogloby niezle zafunkcjonowac zwlaszcza w malych miejscowosciach.

  • 8. Data: 2008-07-09 19:54:36
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Ciekawe, czy uruchomi tam jakies rozwiazania typu konto bezplatne
    > czy tylko z platnoscia za karte. Takie konto w pocztowym, polaczone

    jakieś rekalmy kary VE BPocztowego "z bezprowizyjnymi wypłatami za
    granicą i dostępem do największej sieci bankomató w kraju" już
    widziałem...

    Sławek

  • 9. Data: 2008-07-09 23:04:16
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > jakieś rekalmy kary VE BPocztowego "z bezprowizyjnymi wypłatami za granicą
    > i dostępem do największej sieci bankomató w kraju" już widziałem...
    >
    > Sławek

    VE Pocztowego sa o tyle fajne, ze mozna nimi placic za uslugi pocztowe bez
    prowizji ;-))

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2008-07-11 06:06:17
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 10 Jul 2008 01:04:16 +0200, RobertS napisał(a):

    > VE Pocztowego sa o tyle fajne, ze mozna nimi placic za uslugi pocztowe
    > bez prowizji ;-))

    Trzeba mieć jeszcze na tyle odwagi i samozaparcia, żeby się przełamać i z
    nich korzystać ;) Ja jak mam iść chociażby tylko odebrać list/paczkę to
    już jestem chory.

    Xenocide