  • 1. Data: 2008-07-08 08:29:46
    Temat: pytanie o Noble Bank
    Od: <z...@W...gazeta.pl>

    Witam
    Chce założyc lokate w Noble Banku Czy ktos z państwa ma jakies doświadczenia
    z tym bankiem to prosze o podzielenie się nimi te dobre lub ewentualnie złe
    Może byc na priv
    Ciepło pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-07-08 11:52:14
    Temat: Re: pytanie o Noble Bank
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > doświadczenia
    > z tym bankiem to prosze o podzielenie się nimi te dobre lub ewentualnie

    doswiadczenia pozytywne, musisz tylko miec min. 20kzl, aby zalozyc tam
    jakiekolwiek konto

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-07-08 14:34:36
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    RobertS napisał(a) w wiadomości: ...

    >doswiadczenia pozytywne, musisz tylko miec min. 20kzl, aby zalozyc tam
    >jakiekolwiek konto

    Kiedyś chodziły słuchy, że 100kzł dla konta oszczędnościowego. Inne - nie
    wiem.
    Arek

  • 4. Data: 2008-07-08 16:46:18
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Tue, 8 Jul 2008 08:29:46 +0000 (UTC), z...@W...gazeta.pl
    napisał(a):

    > Chce założyc lokate w Noble Banku Czy ktos z państwa ma jakies doświadczenia
    > z tym bankiem to prosze o podzielenie się nimi te dobre lub ewentualnie złe

    Doświadczenia wyłącznie dobre, bank elastyczny, tylko przydałby się dostęp
    internetowy - jesteś "przywiązany" do "swojego" doradcy/opiekuna/whatevera
    i z nim wszystko załatwiasz mailowo lub telefonicznie.
    Visę Infinite mają ładną, ale na tyle elastyczni, żeby mi ją przyznać, to
    raczej nie będą ;)

    AK

  • 5. Data: 2008-07-08 17:17:22
    Od: bomart <b...@p...fm>

    z...@W...gazeta.pl pisze:

    > Chce założyc lokate w Noble Banku Czy ktos z państwa ma jakies doświadczenia
    > z tym bankiem to prosze o podzielenie się nimi te dobre lub ewentualnie złe

    Chcialem zalozyc konto, zapytalem mailem czy moge wspolne (z zona). Nie
    odpisali :(
    Co do lokaty to zapytaj w polbanku - obecnie daja prawie 7,1% rocznie
    dla lokat na 180 dni.

    --
    bom

  • 6. Data: 2008-07-08 18:20:20
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > odpisali :(
    > Co do lokaty to zapytaj w polbanku - obecnie daja prawie 7,1% rocznie dla

    udaj sie do placowki, bardzo ladnie i milo...oczywiscie jezeli masz
    odpowiednie dochody lub aktywa, detalem to oni sie nie zajmuja

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2008-07-08 21:17:53
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Jest gdzieś TOiP na ich stronie? W opisie KK jest napisane, że koszt
    zgodnie z TOiP, ale takiej tabeli tam nie znalazlem, na mapie strony
    też nie widzę...

    a.

  • 8. Data: 2008-07-09 07:58:35
    Od: Thomas <t...@g...com>

    On 8 Lip, 13:52, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:

    > doswiadczenia pozytywne, musisz tylko miec min. 20kzl, aby zalozyc tam
    > jakiekolwiek konto

    Poważnie tak mało? Kiedyś myślałem, że trzeba u nich mieć minimum 500k
    aby chcieli z tobą wogóle rozmawiać.
    Po za tym kiedyś dostałem taki spam:
    http://privatebanking.noblebank.pl/noblenano/NaMiare
    Form.jsp?tduid=78a46ddcb5a6e6468b4bcadb19136c25&affI
    d=1219139&frdt=yes
    zacytuje:
    "najwyższe stałe oprocentowanie lokat na rynku - do 7,3% w skali
    roku*," "*Dla wpłaconych środków minimum 5 mln zł"
    "możliwość negocjacji indywidualnych warunków**." "**Dla depozytów
    powyżej 10 mln zł".
    Kto może sobie pozwolić na depozyt min. 10MLN PLN? - 100 najbogatszych
    polaków - a pewnie i większość z nich ma takiej gotówki, bo ma lwią
    część majątku w akcjach.

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2008-07-09 16:59:04
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Tue, 8 Jul 2008 21:17:53 +0000 (UTC), Wemif napisał(a):

    > Jest gdzieś TOiP na ich stronie? W opisie KK jest napisane, że koszt
    > zgodnie z TOiP, ale takiej tabeli tam nie znalazlem, na mapie strony
    > też nie widzę...

    Platinum: 300 zł, zwolnienie z opłaty przy 24 tys. rocznie.
    Infinite: 900 zł, 60 tys.

    Informację o Infinite faktycznie gdzieś wcięło, wcześniej była dostępna.

    AK