  • 1. Data: 2008-07-08 08:26:02
    Temat: BZWBK chwale
    Od: mierzvoj <m...@f...gazeta.pl>

    witam musze powiedziec ze nowoutworzone oddzialy BZWBK sa nastawione b
    profesjonalnie i prokliencko.
    Przyklad: doradca byl w stanie wyjasnic i odkecic negatywna dla mnie
    decyzje w spr. KK. Musze powiedziec ze zrobilo to na mnie wrazenie.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-07-08 13:10:17
    Temat: Re: BZWBK chwale
    Od: Michal <m...@a...eu>

    mierzvoj pisze:
> [...]
    > Przyklad: doradca byl w stanie wyjasnic i odkecic negatywna dla mnie
    > decyzje w spr. KK. Musze powiedziec ze zrobilo to na mnie wrazenie.

    Za miesiac sie rozczarujesz ... :(
    Ja myslalem podobnie, wytrzymalem miesiac, jak nie kilometrowa kolejka i
    brak mozliwosci zalatwienia wilu rzeczy telefonicznie, to jakas
    kretynska procedura. Mi tez sie zdarzylo natknac sie na kompetentna
    kobiete, ale to jedyne dobre co mnie spotkalo w tym banku.

    PS. Pomimo ze wypowiedzialem im umowe o prowadzenie rachunku i termin
    wypowiedzenia minal, to juz 2 kolejne miesiac przysylaja wyciagi z
    konta. Pisalem dzwonilem, nie ma problemu, oczywiscie. Bylem w oddziale,
    cos kobieta poklikala, ale i tak wyciag przyszedl.

    pozdr,
    m.

  • 3. Data: 2008-07-08 17:17:05
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > witam musze powiedziec ze nowoutworzone oddzialy BZWBK sa nastawione b
    > profesjonalnie i prokliencko.

    Mam inne wrażenie. Przybyłem z prostym problemem dotyczącym usługi
    internetowej i pracownik musiał wzywać pomoc. Na bardziej skomplikowane
    pytanie z innej materii musiała dzwonić na infolinię. Bardzo długo to trwało
    więc zrezygnowałem.
    Aczkolwiek produkt w postaci ichnej KK jest dla mnie tak dobry że te
    niedociągnięcia nie mają dla mnie żadnego znaczenia.

    Darek

  • 4. Data: 2008-07-11 10:20:14
    Od: Pawelek <e...@w...pl>

    > Aczkolwiek produkt w postaci ichnej KK jest dla mnie tak dobry że te
    > niedociągnięcia nie mają dla mnie żadnego znaczenia.

    A Mnie obiecali na infolinii za darmo kolejny rok użytkowania i
    zostałem obciążony :-(
    Do tego zrezygnowałem natychmiast z kart i 5 m-c bawię się w
    reklamacje....

    Paweł