  • 1. Data: 2008-07-08 15:42:19
    Temat: MC Millenium - platnosc w EURO
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W piatek placilem na stacji benzynowej MC Millenium i pojawilo sie
    zapytanie czy chce placic w PLN czy w EURO ? Czy to normalne ? Z czego
    to wynika ? Rozumiem, ze gdybym zaplacil w Euro to by mi przewalutowalo
    na PLN ? Pierwszy raz mialem taka sytuacje.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2008-07-08 15:56:48
    Temat: Re: MC Millenium - platnosc w EURO
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

> [...]
    >Rozumiem, ze gdybym zaplacil w Euro to by mi przewalutowalo na PLN ? Pierwszy

    _wydaje_ mi się, że sprzedawca źle zadał pytanie.

    powinien był raczej zapytać, czy chcesz mieć informację na slipie o obciążeniu
    tylko w złotych, czy też o obciążeniu w złotych z równoczesnym wykazaniem kwoty
    w euro, po przeliczeniu, po kursie, który to kurs także figurowałby na slipie.

    tak mi się wydaje, z takim czymś spotkałem się płacąc kartą z barclays bank:
    drukowano mi slipy z obciążeniem w pln i informacją ile to wyniosło w gbp.

    w terminalu kasujący najpierw wprowadzał kwotę w złotych, enter, potem pytanie o
    walutę (wybór f3=pln, f4=gbp), pytanie o napiwek (f3=brak, f4=napiwek).
    piszę o klawiszach funkcyjnych przy ekranie , f3 albo f4, bo akurat na takim
    urządzeniu mogłem się przyglądać dokładnie co wklepywał kasjer(ka, ładna
    zresztą).

    to samo w przypadku kart innych wydawanych w bankach poza granicami pl. "chce
    pan wydruk w złotych czy w euro?".

    tak mi się _wydaje_.

  • 3. Data: 2008-07-08 15:58:55
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Konrad N>S>" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > urządzeniu mogłem się przyglądać dokładnie co wklepywał kasjer(ka, ładna

    terminal obsługiwany przez polcard - jeśli ma to znaczenie.