  • 1. Data: 2008-07-08 11:42:02
    Temat: Gdzie karte kredytową
    Od: "Włodziu" <p...@w...pl>

    Wiem, że to pytanie może nie jest najtrafniejsze ale pomóżcie mi wybrać
    kartę kredytową.

    Mam konta w mBanku i WBK

    Który oferuje lepszą KK ??

    Nie zależy mi na dużym limicie - myślę, że 1-2k miesięcznie (max. 3k) by mi
    w zupełności wystarczyło

    Zależy mi natomiast na:
    - podglądzie on-line
    - możliwości spłaty z konta elektronicznego (np. eKonto)
    - wydanie karty bez opłat i możliwie krótkim czasie
    oczekiwania
    - braku jakiś ukrytych prowizji, opłat itp.

    Więc jak macie doświadczenie z KK w mBanku lub WBK to doradźcie w którym
    lepiej wyrobić sobie kartę.

    Zastanawiałem się tez nad Polbankiem ale słyszałem że mają "zajebisty"
    podgląd internetowy - czy może coś się zmieniło w tej kwestii ??

  • 2. Data: 2008-07-08 11:51:19
    Temat: Re: Gdzie karte kredytową
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    >
    > Zastanawiałem się tez nad Polbankiem ale słyszałem że mają "zajebisty"
    > podgląd internetowy - czy może coś się zmieniło w tej kwestii ??

    1. bzwbk i mbank maja bdb poglady w necie chociaz mbank wypada lepiej, bo
    pokazuje dokladniejsze info nt blokad

    2. jednak w mbanku karta przypieta jest do konta osobistego (jezeli nie masz
    to musisz zalozyc), w bzwbk ma osobne konto - dla niektorych jest to istotne

    3. w obydwu bankach mozesz splacic karte automatycznie z konta

    4. w bzwbk karta w 1 roku gratis, a potem bez oplaty za srednia z pierwszego
    roku to 1kzl miesiecznie (jak troche mniej to mozna sie targowac)

    5. w bzwbk dostalem karte 3-4 dni robocze od zlozenia wniosku, w mbanku trwa
    to nieco dluzej...

    6. ukryte oplaty sa w bzwbk - automatycznie odpalaja platne ubezp. - jezeli
    ich nie chcesz to musisz zadzwonic na infolinie i wylaczyc

    w jakich walutach masz zamiar dokonywac transakcji (generalnie czy w innych
    niz PLN i EUR równiez)?
    czy bedziesz korzystal z kredytu kartowego?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-07-08 12:12:22
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Tue, 8 Jul 2008 13:51:19 +0200, "RobertS" <b...@p...pl>
    wrote:

> [...]
    >to musisz zalozyc), w bzwbk ma osobne konto - dla niektorych jest to istotne

    Dlaczego miałoby to być istotne, kiedy prowadzenie konta jest gratis?

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 4. Data: 2008-07-08 12:28:08
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    RobertS pisze:
    > 4. w bzwbk karta w 1 roku gratis, a potem bez oplaty za srednia z pierwszego
    > roku to 1kzl miesiecznie (jak troche mniej to mozna sie targowac)
    karty newsweek lub money.pl wbk mają wymóg ilości zamiast kwoty operacji

  • 5. Data: 2008-07-08 12:30:30
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Dlaczego miałoby to być istotne, kiedy prowadzenie konta jest gratis?

    ano jest, bo w przypadku jakichkolwiek problemow bank sciagnie kase od razu
    z tego konta, najlepiej miec kk z osobnym kontem i dodatkowo w banku, w
    ktorym nie posiada sie zadnych depozytow ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2008-07-08 12:52:41
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Tue, 8 Jul 2008 14:30:30 +0200, "RobertS" <b...@p...pl>
    wrote:

    >ano jest, bo w przypadku jakichkolwiek problemow bank sciagnie kase od razu
    >z tego konta,

    A kto każe trzymać na tym koncie kasę?...

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 7. Data: 2008-07-08 16:32:48
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > A kto każe trzymać na tym koncie kasę?...

    nikt, ale jeżeli konto w mBanku jest kontem głównym (wpływają wynagrodzenia)
    to lepiej wnioskować o kk w innym banku

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2008-07-09 15:13:37
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > 6. ukryte oplaty sa w bzwbk - automatycznie odpalaja platne ubezp. -
    > jezeli ich nie chcesz to musisz zadzwonic na infolinie i wylaczyc

    Mam z żoną już którąś z kolei, ale nigdy mi się to nie rzytrafiło. Należy
    jednak powiedzieć, że na grupie takie przypadki bywały.

    Mnie BZWBK męczy tym, że podniesienie limitu, to konieczność wizyty w
    oddziale, wypełnienianie papierków i zaświadczenie z roboty trzeba
    donieść...

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 9. Data: 2008-07-09 16:37:14
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Maciej Loret napisał(a):
    > Mnie BZWBK męczy tym, że podniesienie limitu, to konieczność wizyty w
    > oddziale, wypełnienianie papierków i zaświadczenie z roboty trzeba
    > donieść...

    Tak jest chyba w wiekszosci bankow.

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2008-07-09 16:39:07
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS napisał(a):
    > ano jest, bo w przypadku jakichkolwiek problemow bank sciagnie kase od razu
    > z tego konta, najlepiej miec kk z osobnym kontem i dodatkowo w banku, w
    > ktorym nie posiada sie zadnych depozytow ;-)

    Mysle, ze troche przesadzasz. Przy limicie jaki chce watkotworca to
    takie niebezpieczenstwo jest prawie zerowe, bo przeciez przy KK
    wystarczy splacac kwote minimalna, a kwota minimalna od limitu 3k (w
    pelni wykorzystanego) to niewiele. W dodatku niektore banki maja
    sensowne podejscie do reklamacji np. w przypadku fraudu i nie obciazaja
    klienta do czasu rozpatrzenia reklamacji (i czesto powoduje to ze nigdy
    go nie obciaza).

    --
    Mithos