  • 1. Data: 2008-01-15 20:52:02
    Temat: [mBank] TERAZ!!!!
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@g...com>

    Kto dokonywał wypłaty w bankomacie ostatnio niech się TERAZ zaloguje
    do mBanku. Efekt piorunujący - ta sama kwota poksięgowana
    kilka(naście) razy aż do salda dopuszczalnego ;-)
    Mlinia twierdzi, że pracują nad tym...

    RJCz

  • 2. Data: 2008-01-15 21:44:58
    Temat: Re: [mBank] TERAZ!!!!
    Od: "Narciarskie Akcesoria" <j...@p...com.tw>

    Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...
    Kto dokonywał wypłaty w bankomacie ostatnio niech się TERAZ zaloguje
    do mBanku. Efekt piorunujący - ta sama kwota poksięgowana
    kilka(naście) razy aż do salda dopuszczalnego ;-)
    Mlinia twierdzi, że pracują nad tym...

    Mam to samo!! 15 razy pobrano mi 1200zł. Data wczorajsza, ksiegowane
    dzisiaj. Kur*** mało zawału nie dostałem w pierwszej chwili. Myslaęłm ze mi
    karte skopiowali, ale powoli dotarło do mnie że mam dzienny limit 3k to raz,
    a dwa że miałem tylko 500zł, wiec 18000 bez dopuszczalnego debetu nikt by
    nie wypłącił, a ja prawa do debetu nie mam. Także trzeba czekać do jutra.

    Zeby raz sie pomylili i coś dołożyli! To bym szybko przelew zrobił na drugie
    konto, poki by nie zdązyli zabrać ;) Żartuje oczywiscie.

  • 3. Data: 2008-01-15 22:45:14
    Od: "Paul" <U...@g...pl>

    Multi to samo = 15 x 60 pln z wczoraj ładnie wyglada w historii.....

  • 4. Data: 2008-01-16 01:21:48
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Paul" <U...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Multi to samo = 15 x 60 pln z wczoraj ładnie wyglada w historii.....

    Dwie wypłaty z bankomatu (50 i 130zł). Zaksięgowane każda po 15 razy, czyli
    2700zł w plecy (co ciekawe przekroczyło to dopuszczalne saldo). mLinia
    twierdzi iż to problem z Visa International i pracują cały czas nad
    usunięciem awarii. Nie są w stanie podać czasu przywrócenia środków.

    Jak dla mnie sytuacja jest dziwna... Dobrze, że człowiek ma więcej niż jedno
    konto, bo można by się nieprzyjemnie zdziwić zostając bez złotówki.
    mBank powinien uznać konta, a później wyjaśniac sytuacje z Visą.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 5. Data: 2008-01-16 04:26:02
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "kovalek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jedno konto, bo można by się nieprzyjemnie zdziwić zostając bez złotówki.
    > mBank powinien uznać konta, a później wyjaśniac sytuacje z Visą.

    Niestety bank ma wiecej praw niz sie to komukolwiek wydaje i nigdy
    (przynajmniej w obecnej Polsce) bank nie wezmie na siebie odpowiedzialnosci
    za wlasne bledy. Kiedys ktos mi opowiadal o przypadku kiedy bankomat nie
    wyplacil kasy a srodki z konta zostaly zablokowane, gosc odzyskal kase po
    miesiacu! A co by bylo jak by znalazl sie w takiej sytuacji w sobote wieczor
    przy -20st. celsjusza bez zlotowki przy duszy 500km od domu?
    I gdzie tu ta niby wygoda w operowaniu kartami hehe.
    Jak dla mnie wyglda to na jakis maly przekret, by zamrozic gotowke.

  • 6. Data: 2008-01-16 06:07:57
    Od: "puzon" <k...@g...PL>

    u mnie 68000 pobrałem 3000 i 2000

  • 7. Data: 2008-01-16 06:30:03
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 16 Jan 2008 07:07:57 +0100,
    osoba podpisana: puzon <k...@g...PL>
    napisała:
    > u mnie 68000 pobrałem 3000 i 2000

    W multibanku (podobno - sam nie mogę spawdzić) też tak jest.
    KJ

    Keyboard error press F1 continue

  • 8. Data: 2008-01-16 06:46:15
    Od: Andrzej Kubiak <b...@s...org>

    Dnia Wed, 16 Jan 2008 04:26:02 GMT, swen napisał(a):

    > Jak dla mnie wyglda to na jakis maly przekret, by zamrozic gotowke.

    Powołanie ciebie na świat to też jakiś niezły przekręt.

    AK
    (zabierzcie go)

  • 9. Data: 2008-01-16 07:01:32
    Od: "Piotr Reda" <p...@d...pl>

    "Rafał J. Czekała" <r...@g...com> wrote in message
[...]

    Tak...W chwili obecnej nadal mam kilkadziesiąc tysięcy poniżej kreski,
    której nie mam i nie mogę korzystać ze swoich pieniędzy. Jak oni sobie to
    wyobrażają? Zostawili dziś tysiące swoich klientów bez dostępu do swoich
    pieniędzy. Mam nadzieję, że się jakoś zrewanżują...

    Piotr

  • 10. Data: 2008-01-16 07:22:56
    Temat: Re: TERAZ!!!!
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 16 Sty, 08:01, "Piotr Reda" <p...@d...pl> wrote:

    > Mam nadzieję, że się jakoś zrewanżują...

    mam niepotwierdzone informacje, ze planuja jako rekompensate nie
    naliczac oprocentowania od powstalego w ten sposob debetu ;)