    From: "Piotr Reda" <p...@d...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] TERAZ!!!!
    Date: Wed, 16 Jan 2008 08:01:32 +0100

    "Rafał J. Czekała" <r...@g...com> wrote in message
    news:23adf1a3-a68d-467a-ad28-498faf4275e3@s19g2000pr
    g.googlegroups.com...
    Kto dokonywał wypłaty w bankomacie ostatnio niech się TERAZ zaloguje
    do mBanku. Efekt piorunujący - ta sama kwota poksięgowana
    kilka(naście) razy aż do salda dopuszczalnego ;-)
    Mlinia twierdzi, że pracują nad tym...

    Tak...W chwili obecnej nadal mam kilkadziesiąc tysięcy poniżej kreski,
    której nie mam i nie mogę korzystać ze swoich pieniędzy. Jak oni sobie to
    wyobrażają? Zostawili dziś tysiące swoich klientów bez dostępu do swoich
    pieniędzy. Mam nadzieję, że się jakoś zrewanżują...

    Piotr