  • 1. Data: 2008-01-15 10:51:01
    Temat: jaki czas odpowiedzi na pismo?
    Od: "Marian" <s...@c...com>

    Witam

    Czy banki mają jakiś określony czas odpowiedzi na moje zapytanie?
    Chodzi o decyzje w sprawie przewalutowania kredytu. Najpierw zgubili moje
    dokumenty (niestety nie mam potwierdzenia ze je zlozylem, nie sadzilem ze
    bank moze je zgubic), pozniej po braku reakcji przez 3 miesiace zglosilem
    sie do nich wiec ktos zainteresowal sie sprawa i wyslali mi pismo ze brakuje
    im dokumentow (oczywiscie nie przyznali sie ze je zgubili). Dokumenty
    uzupelnilem i czekalem kolejne 3 miesiace. W miedzyczasie kurs mocno sie
    zmienil na moja niekorzysc i teraz zastanawiam sie jakich argumentow moge
    uzyc zeby jakos zrekompensowac moja strate.
    Aha, chodzi o bank Nordea.

    Marian

  • 2. Data: 2008-01-15 19:41:47
    Temat: Re: jaki czas odpowiedzi na pismo?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marian napisał(a):
    > Czy banki mają jakiś określony czas odpowiedzi na moje zapytanie?

    Nie.

    --
    Mithos