    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] TERAZ!!!!
    Date: Wed, 16 Jan 2008 04:26:02 GMT

    Użytkownik "kovalek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:478d5c28$1@news.home.net.pl...

    > Użytkownik "Paul" <U...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Dwie wypłaty z bankomatu (50 i 130zł). Zaksięgowane każda po 15 razy,
    > czyli 2700zł w plecy (co ciekawe przekroczyło to dopuszczalne saldo).
    > mLinia twierdzi iż to problem z Visa International i pracują cały czas nad
    > usunięciem awarii. Nie są w stanie podać czasu przywrócenia środków.
    >
    > Jak dla mnie sytuacja jest dziwna... Dobrze, że człowiek ma więcej niż
    > jedno konto, bo można by się nieprzyjemnie zdziwić zostając bez złotówki.
    > mBank powinien uznać konta, a później wyjaśniac sytuacje z Visą.

    Niestety bank ma wiecej praw niz sie to komukolwiek wydaje i nigdy
    (przynajmniej w obecnej Polsce) bank nie wezmie na siebie odpowiedzialnosci
    za wlasne bledy. Kiedys ktos mi opowiadal o przypadku kiedy bankomat nie
    wyplacil kasy a srodki z konta zostaly zablokowane, gosc odzyskal kase po
    miesiacu! A co by bylo jak by znalazl sie w takiej sytuacji w sobote wieczor
    przy -20st. celsjusza bez zlotowki przy duszy 500km od domu?
    I gdzie tu ta niby wygoda w operowaniu kartami hehe.
    Jak dla mnie wyglda to na jakis maly przekret, by zamrozic gotowke.