  • 11. Data: 2008-01-16 07:34:28
    Temat: Re: [mBank] TERAZ!!!!
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr Reda" <p...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:fmka6r$r5b$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Mam nadzieję, że się jakoś zrewanżują...

    na pewno... wyglądaj kuriera z kwiatami i bombonierką...
    :))))

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 12. Data: 2008-01-16 07:53:35
    Temat: Re: TERAZ!!!!
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 16 Sty, 08:34, "gg" <g...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik "Piotr Reda" <p...@d...pl> napisał w
    wiadomościnews:fmka6r$r5b$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > na pewno... wyglądaj kuriera z kwiatami i bombonierką...
    > :))))

    Wplaty we wplatomatach tez sie zmultiplikowaly? :)

  • 13. Data: 2008-01-16 08:47:13
    Od: "kuka" <k...@g...pl>

    o mało bym zawału nie dostała jak zobaczyłam - 11500. A widzę, że problem od
    wczoraj - wiec trochę długo im idzie to naprawianie.

  • 14. Data: 2008-01-16 09:46:38
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 16 Sty, 08:01, "Piotr Reda" <p...@d...pl> wrote:

    > Mam nadzieję, że się jakoś zrewanżują...
    >

    > mam niepotwierdzone informacje, ze planuja jako rekompensate nie
    > naliczac oprocentowania od powstalego w ten sposob debetu ;)

    Też mi rekompensata. Żadna łaska, że odsetek nie naliczą.
    Ale swoją drogą to już przesada - ponad 12 godzin a pieniędzy dalej nie ma
    :(

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 15. Data: 2008-01-16 09:51:33
    Od: "Janusz" <h...@o...pl>

    ,>
    > :(
    To jest po prostu kpina z nas klientow i tlumaczenie na infolinii jest dla
    mnie zenujace. Nikt nic nie wie kiedy mozna sie spodziewac powrotu do normy.
    Moze dzisiaj , moze jutro a moze za tydzien....

    to juz 15 godzin jak bank pozbawil nas dostepu do naszych wlasnych srodkow i
    maja nas w glebokim powazaniu

    Janusz

  • 16. Data: 2008-01-16 09:54:57
    Od: "ATj" <a...@n...pl>

    To chyba dotyczy tylko wyplat z innych bankow gdzie jest naliczana oplata
    5zl za transakcje. Z bankomatow Euronet chyba jest ok? Bo ja wyjmowalem i
    przedwczoraj i wczoraj i u mnie jest ok

  • 17. Data: 2008-01-16 10:01:44
    Od: "Janusz" <h...@o...pl>

    > To chyba dotyczy tylko wyplat z innych bankow gdzie jest naliczana oplata
    > 5zl za transakcje. Z bankomatow Euronet chyba jest ok? Bo ja wyjmowalem i
    > przedwczoraj i wczoraj i u mnie jest ok

    Ja wyplacalem w zaprzyjaznionym (zero prowizji) WBK i jest bardzo daleko od
    OK :-((

  • 18. Data: 2008-01-16 10:32:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Też mi rekompensata. Żadna łaska, że odsetek nie naliczą.

    zartu nie zrozumiał?

    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie
    Raczej pl.rec.gry.wstepne :-O

  • 19. Data: 2008-01-16 10:40:11
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 16 Sty, 11:01, "Janusz" <h...@o...pl> wrote:

    > Ja wyplacalem w zaprzyjaznionym (zero prowizji) WBK i jest bardzo daleko od
    > OK :-((

    No coz - pozostaje z kims spisac wstecznie umowe z wysoka kara za
    nietermionowa platnosc i podzielic sie ta kara z nim, po zaplaceniu
    jej jemu przez mBank (tj po zwrocie przez mBank wyplaconej przez nas
    kary za nieterminowosc).

  • 20. Data: 2008-01-16 10:44:05
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 16 Sty, 11:32, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:
    > Osobnik posiadający mail k...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > zartu nie zrozumiał?

    W powyzszej sytuacji brak poczucia humoru jest zdecydowanie zrozumialy.