  • 231. Data: 2008-01-19 00:32:48
    Temat: Re: TERAZ!!!!
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sat, 19 Jan 2008 01:19:08 +0100, Krzysztof Halasa wrote:

    > No dobrze, w takim razie terminal w Tesco albo innym Realu...

    Tylko multiplikacji podlegały transakcje bankomatowe.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 232. Data: 2008-01-19 01:27:02
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> writes:

    > Tylko multiplikacji podlegały transakcje bankomatowe.

    Moze byc terminal-bankomat, w takich miejscach takie sie zdazaja :-)
    --
    Krzysztof Halasa

  • 233. Data: 2008-01-19 01:27:37
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> writes:

    > Info było, że dotyczyło to wypłat "z obcego bankomatu", poza Euronetami.

    Szkoda ze poszkodowani tego nie doprecyzowali.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 234. Data: 2008-01-19 13:10:02
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 16 Jan 2008 10:41:51 -0800 (PST), r...@g...com wrote:

    >Z innej beczki - otrzymalem maila z mbanku wyslanego z adresu
    >k...@m...pl. Przy odpowiedzi (chce im zglosic reklamacje w
    >odpowiedzi) zauwazylem, ze adres reply-to nalezy do onetu
    >(e...@m...onet.pl). MBank rozsyla masowa korespondencje przy
    >pomocy Onetu!!! Czy mam rozumiec, ze przekazali Onetowi dane swoich
    >klientow (imie, nazwisko, adres e-mail)??
    Sugerujesz ze do wyslania poczty przez serwer onetu bank musial
    przekazac onetowi dane osobowe adresata? IMHO wystarczy ze onet
    udostepni bankowi konto do wysylania.

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info

  • 235. Data: 2008-01-19 13:10:48
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 17 Jan 2008 09:00:52 +0000 (UTC), Bartosz 'xbartx' Nowakowski
    <b...@h...net> wrote:

    >Hmmm czyli wychodzi na to, że tych transakcji jest na tyle dużo, że nie
    >da się tego szybko przerobić, więc aby dalej się nie pogrążać to oddali
    >wszystkim a teraz powoli będą już sobie na spokojnie prostować. Multi też
    >już zrobiło podobnie, a być może to odgórna decyzja BRE ;)
    Tak, oddali nawet transakcje zaksiegowane pojedynczo z 13.01.

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info

  • 236. Data: 2008-01-19 13:40:45
    Temat: Re: [mBank] TERAZ!!!!
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 17 Jan 2008 11:11:51 +0000 (UTC), Arkadiusz 'nare' Kindziuk
    <n...@e...earth.net> wrote:

    >System który zawinił, dobre ;). To że Visa dała ciała jest
    >ortogonalne od tego że mbank
    >* ma spore luki w sprawdzaniu poprawności, spójności zewnętrznych
    > danych jakie dostaje (niepoprawne dane z visy wrzucił do systemu)
    mbank ma tez spore luki w tym co daje/wysyla w ramach mtransfer.
    Dlatego tak latwo mozna nabyc uslugi online "mtransferem" nie placac
    za nie.

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info