  • 1. Data: 2005-07-27 13:50:12
    Temat: Jak rozwiazać umowę z BZWBK bez płacenia za prowadzenie konta ?
    Od: "Marek" <p...@o...pl>

    Kilka lat temu gdy WBK prowadził darmowe konta zostawiłem dwieście
    kilkadziesiąt złotych na wypadek koniecznści skorzystania z bankomatu
    WBK przy problemach z kartami innych banków.
    Bank wprowadzając opłaty za prowadzenie konta zjadł mi wszystkie środki
    a po ostatnich podwyżkach doprowadził do debetu na koncie.
    Dla mnie to złodziejstwo ponieważ zawierając umowę zrobiłem to tylko
    dlatego, że bank oferował darmowe prowadzenie konta.
    Jak zerwać umowę aby nie płacic kilkudziesięciu złotych debetu za
    prowadzenie konta w tym roku ?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2005-07-27 16:27:40
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dlatego, że bank oferował darmowe prowadzenie konta.
    > Jak zerwać umowę aby nie płacic kilkudziesięciu złotych debetu za

    Jeśli chodzi o przyszłe miesiące to po prostu wypowiedzieć umowę. Jak o
    przeszłe to nic. Bank musiał zawiadomić o zmianie tabeli prowizji. Brak
    reakcji oznacza akceptację zmian. Z resztą podziwiam, że przez kilka lat nie
    interesowałeś się co się dzieje na koncie.

  • 3. Data: 2005-07-27 17:22:01
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Marek napisał(a):
> [...]
    > dlatego, że bank oferował darmowe prowadzenie konta.
    > Jak zerwać umowę aby nie płacic kilkudziesięciu złotych debetu za

    A nie informowali wcześniej o debecie?
    Brat przy -1zł (zresztą niesłusznie naliczonej opłaty) dostał list z
    BZWBK z wezwaniem do zapłaty (za wysłanie tego listu więcej zapłacili ;-))

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 4. Data: 2005-07-27 19:44:59
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "rsa127"

    > Jeśli chodzi o przyszłe miesiące to po prostu wypowiedzieć umowę.
    > Jak o przeszłe to nic.

    w wbk po wypowiedzeniu umowy jeszcze przez 2 miesiace pobierali mi
    oplate za prowadzenie konta. a debet lepiej splac i potem sie
    reklamuj, ze nie dostales na pismie zmiany regulaminu
    *** blad ***

  • 5. Data: 2005-07-27 20:14:17
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:dc8o85$jc2$1@nemesis.news.tpi.pl grupowicz blad napisał:

    > w wbk po wypowiedzeniu umowy jeszcze przez 2 miesiace pobierali mi
    > oplate za prowadzenie konta. a debet lepiej splac i potem sie
    > reklamuj, ze nie dostales na pismie zmiany regulaminu
    > *** blad ***

    Bo się zmieniło z 30 dni na 60 dni.
    Wogóle jeśli ktoś ma konto w bzwbk to znaczy, że nie kochał nigdy swojej
    matki - parafrazując "Rejs" :))))
    Ja też niestety do nich pośrednio należę.

    --
    S pozdravem,
    August

  • 6. Data: 2005-07-27 20:23:11
    Od: "August" <n...@p...pl>

    Zauważyliście, cichaczem wycofali się z: płacisz kartą - masz rabat w
    opłacie miesięcznej za konto - cfaniaki.

    --
    S pozdravem,
    August

  • 7. Data: 2005-07-27 21:39:56
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...pl>

    Dnia Wed, 27 Jul 2005 22:23:11 +0200, August napisal/a:

    > Zauważyliście, cichaczem wycofali się z: płacisz kartą - masz rabat w
    > opłacie miesięcznej za konto - cfaniaki.
    to niestety była promocja czasowa...no i jak się skończyła to
    krzyczeli głośno "własnie zakończył się orkes promocyjny "

    --
    Krzysztof Lerski

  • 8. Data: 2005-07-28 11:39:33
    Od: "Marek" <p...@o...pl>

    > A nie informowali wcześniej o debecie?

    Nie , a mieli obowiązek ?
    Jakby poinformowali to bym zlikwidował konto.

    > Brat przy -1zł (zresztą niesłusznie naliczonej opłaty) dostał list z
    > BZWBK z wezwaniem do zapłaty (za wysłanie tego listu więcej zapłacili
    ;-))

    Ale to jest uczciwe , przynajmniej nie chodują debetu.

    --
    Marek

  • 9. Data: 2005-07-28 11:56:11
    Od: "Marek" <p...@o...pl>

    > Jak o
    > przeszłe to nic. Bank musiał zawiadomić o zmianie tabeli prowizji.

    Jesteś pewien ?
    Gdy pytałem dlaczego nie powiadomili o ostatniej znacznej podwyże opłat
    za prowadzenie to powiedzieli że żadnej jednorazowej znacznej podwyżki
    nie było.
    Były systematyczne podwyżki o których nigdy mnie nie informowali.

    > Brak
    > reakcji oznacza akceptację zmian.

    Nigdy nie informowali.
    Może to ma związek z tym że nie zyczyłem sobie przysyłania wyciagów na
    koniec miesiąca aby nie ponosic kosztów korespondencji ?

    >Z resztą podziwiam, że przez kilka lat nie
    > interesowałeś się co się dzieje na koncie.

    A co sie miało dziać ?
    W poczatkowym okresie brałem wyciągi z bankomatu i stan konta był mi
    znany.
    Miałem kilka kont w innych bankach na których przeprowadzałem operacje .
    Konto w WBK miałem tylko na wypadek awaryjnego wypłacenia niewielkiej
    gotówki.
    Ponieważ nigdy awaryjnie nie potrzebowałem to z konta nie pobierałem.
    Jedyna korzyść z konta to taka, że wpłacałem czasem na konto aby zaraz
    dokonac przelewu (płaciło się tak mniejszą opłatę)

    Co do interesowania się to mam inne przykre doswiadczenia z WBK.
    Kiedys załozyłem calej rodzinie konta w biurze maklerskim ( były równiez
    darmowe).
    Ktoregoś dnia miałem jakieś przeczucie że należy sprawdzić stan rachunku
    w biurze maklerskim POK WBK a może już WBKBZ.
    Dostałem piekny wydruk walorów opisanych skrótami.
    Okazało się że były tam prawa poboru Apatora na który trzeba było złożyc
    zapis ( akurat to był ostatni dzień).
    Skoro miałem na koncie prawa poboru to myslałem , że te prawa mam.
    Zanim doczytałem o co chodzi ( w POK nie mieli prospektu emisyjnego) to
    było po sprawie.
    Straciłem prawie dwadzieścia tysięcy zł w jeden dzień dlatego że makler
    nie popatrzył na wydruk.
    Usłyszałem potem tylko słowo : przepraszam , i nic poza tym.
    Przy dzisiejszym kursie Apatora stratę należałoby przemnożyć przez 2-3
    razy.
    I co zatem przychodzi gdy człowiek próbuje się czegos dowiedzieć?
    --
    Marek

  • 10. Data: 2005-07-28 12:05:01
    Od: "Marek" <p...@o...pl>

    > w wbk po wypowiedzeniu umowy jeszcze przez 2 miesiace pobierali mi
    > oplate za prowadzenie konta.

    Mi tak w PKO pobrali jeszcze za miesiąc.

    > a debet lepiej splac i potem sie
    > reklamuj, ze nie dostales na pismie zmiany regulaminu

    Jak zapłacę to wątpię aby mi oddali.
    A zmiana prowizji to nie zmiana regulaminu ( tak kiedys przeczytałem
    zdaje sie w BPH).
    Dla mnie to złodziejstwo.
    Namówili na darmowe konto. Po cichu wprowadzili opłaty .
    Zjedli odsetki, zjedli kapitał, wychodowali po cichu debet i mam im
    jeszcze zapłacić za prowadzenie konta ze stanem zerowym ?
    --
    Marek