  • 1. Data: 2005-05-31 10:33:04
    Temat: [mBank] Elektroniczne wyciagi
    Od: Piotr Miller <p...@p...onet.pl>

    Witam Grupowiczów,

    nie zauważyłem, żeby ktoś podawał tą informację, także może będę
    pierwszy. Oto co wyczytałem dzisiaj na stronie aktualności w mBanku:

    =-=-=-=-=-

    Teraz możesz mieć pełną, comiesięczną informację o operacjach na Twoim
    koncie w postaci wyciągu przesyłanego mailem. Nowa usługa jest
    bezpłatna. Jeśli chcesz otrzymywać wyciągi pocztą elektroniczną,
    zaloguj się na konto w mBanku, w lewym menu wybierz zakładkę
    "Wnioski", a następnie wypełnij i zatwierdź "Wniosek o wyciągi
    elektroniczne".

    =-=-=-=-=-

    W sumie wygodna rzecz. Już się zapisałem :-)

    --
    Pozdrowienia śle nie kto inny jak
    P.I.T.E.R.: Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 2. Data: 2005-05-31 10:43:06
    Temat: Re: [mBank] Elektroniczne wyciagi
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Dnia 2005-05-31 12:33, Piotr Miller napisał(a):

    > /ciach/
    >
    > W sumie wygodna rzecz. Już się zapisałem :-)

    Thx za info :-) Faktycznie, przydatny ficzer :-)

    Gree

  • 3. Data: 2005-05-31 11:02:21
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > W sumie wygodna rzecz. Już się zapisałem :-)

    Nie chwal dnia przed zachodem słońca.. Zobaczymy w jakiej formie będą te
    wyciągi przychodzić....

  • 4. Data: 2005-05-31 11:19:12
    Od: Piotr Miller <p...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 31 May 2005 13:02:21 +0200, gollum napisał(a):

    > Nie chwal dnia przed zachodem słońca.. Zobaczymy w jakiej formie będą te
    > wyciągi przychodzić....

    No w sumie trudno nie przyznać Ci racji. Pożyjemy. zobaczymy...
    Najwyżej będziemy ich molestować na forum o poprawki. Muszę jednak
    przyznać, że te zmiany w dobrym kierunku iną ;-)

    --
    Pozdrowienia śle nie kto inny jak
    P.I.T.E.R.: Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair
    [ N O W P L A Y I N G ]

  • 5. Data: 2005-05-31 12:06:22
    Od: "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)" <p...@w...pl>

    Pierwszy poważny błąd: Formularz nie działa pod Operą.

    Piotr Hołda

  • 6. Data: 2005-05-31 12:10:52
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Dnia 2005-05-31 14:06, Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)
    napisał(a):

    > Pierwszy poważny błąd: Formularz nie działa pod Operą.

    5 min. temu sprawdzałem - Opera 8.0 kompilacja 7561 i formularz *działa*.

    Gree

  • 7. Data: 2005-05-31 12:23:41
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana Piotr Miller <p...@p...onet.pl> napisała:

> [...]
    >elektroniczne".
    >=-=-=-=-=-
    >W sumie wygodna rzecz. Już się zapisałem :-)

    Bez sensu zrobili, że złożenie wniosku powoduje wylogowanie z serwisu
    transakcyjnego.
    Za to miło, że można przy okazji zmienić adres mailowy zarejestrowany w
    ich systemie. Już dawno miałem to zrobić, ale nie chciało mi się dzwonić.

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.eridanus.org | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 8. Data: 2005-05-31 15:30:08
    Od: "taora" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Miller" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > W sumie wygodna rzecz. Już się zapisałem :-)

    widzialam te nowosc i zastanawialam sie po co ja wymyslili:) skoro tobie sie
    spodobala, to wyjasnij mi to, po co ci taki wyciag, skoro masz nielimitowany
    dostep do salda i historii rku, jak wpisujesz zadany okres, to u gory masz
    obroty i statystyke, czyli to, co jest na wyciagach? chyba ze o czyms
    zapomnialam?

  • 9. Data: 2005-05-31 15:38:07
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    taora said the following On 2005-05-31 17:30:
> [...]
    > dostep do salda i historii rku, jak wpisujesz zadany okres, to u gory masz
    Ze mogę sobie gdzieś taki wciąg zarchiwizować ?(W mBanku pojawiał się
    pomysł ograniczania zakresu historii do np. 5 lat.
    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y

  • 10. Data: 2005-05-31 16:11:18
    Od: Rafał Krupiński <ruf10_at_op_dot_pl@nospam>

    Kamil Jońca wrote:

    > Ze mogę sobie gdzieś taki wciąg zarchiwizować ?(W mBanku pojawiał się
    > pomysł ograniczania zakresu historii do np. 5 lat.

    jeśli chodzi o wartość dowodową takiego wyciągu, to moim zdaniem jest
    wątpliwa (np po 10 latach nie udowodnisz że tego maila faktycznie
    dostałeś od banku);
    a co do samej informacji, historię rachunku możesz sobie zapisać na HD
    darmowym programem emSzmal, bez łaski ze strony mb.