  • 11. Data: 2005-05-31 16:33:18
    Temat: Re: [mBank] Elektroniczne wyciagi
    Od: "taora" <t...@g...pl>

    news:d7i7dv.3t8.1@bambus.kjonca.bogus...

    > Ze mogę sobie gdzieś taki wciąg zarchiwizować ?(W mBanku pojawiał się
    > pomysł ograniczania zakresu historii do np. 5 lat.

    a, to w takim razie rozumiem:)

    ps. ale pomysl nie przeszedl?

  • 12. Data: 2005-05-31 16:51:24
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 31 May 2005 12:33:04 +0200, w <1...@g...studio.net>, Piotr
    Miller <p...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > bezpłatna. Jeśli chcesz otrzymywać wyciągi pocztą elektroniczną,
    > zaloguj się na konto w mBanku, w lewym menu wybierz zakładkę
    > "Wnioski", a następnie wypełnij i zatwierdź "Wniosek o wyciągi
    > elektroniczne".

    Pozostaje mieć nadzieję, że wyciąg będzie lepiej pomyślany niż sposób jego
    zamawiania...

    Chociaż pewnie na początek będzie z 33% funkcjonalności Inteligo, za 2 lata
    skoczy do 50%, a na resztę "nie będzie zapotrzebowania" :>

  • 13. Data: 2005-05-31 16:54:30
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 31 May 2005 14:10:52 +0200, w <d7hk84$3eg$1@inews.gazeta.pl>, Gree
    <g...@T...o2.pl> napisał(-a):

    > 5 min. temu sprawdzałem - Opera 8.0 kompilacja 7561 i formularz *działa*.

    Niestety, nie działa -- nie da się wprowadzić emaila (Opera 8.0, kompilacja
    7401...).

    Czyli w tym banku nic się nie zmienia :))

  • 14. Data: 2005-05-31 17:19:17
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    p...@w...pl napisał(a):

    > Pierwszy poważny błąd: Formularz nie działa pod Operą.

    Potwierdzam. Wersja 8.0 Preview 1 build 7583

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 15. Data: 2005-05-31 17:22:41
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 31 May 2005 18:54:30 +0200, "r...@a...net.pl"
    <r...@a...net.pl> wrote:

    >Niestety, nie działa -- nie da się wprowadzić emaila (Opera 8.0, kompilacja
    >7401...).
    >
    >Czyli w tym banku nic się nie zmienia :))

    dziala, dziala. sposobem, ale dziala :)
    po wejsciu w pole gdzie sie wpisuje adres
    to pole znika - znaczy - nie widac go
    ale - jak sie wpisze (w ciemno) i da tabulator - to zadzialalo, znaczy

    pokazalo sie wypelnione

    G.

  • 16. Data: 2005-05-31 17:24:20
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Dnia 2005-05-31 18:54, r...@a...net.pl napisał(a):

    > Niestety, nie działa -- nie da się wprowadzić emaila (Opera 8.0,
    > kompilacja
    > 7401...).

    Ups. Faktynie, zwracam honor - nie zmieniałem maila po prostu. Zatem
    biję się po uszach ;-)

    > Czyli w tym banku nic się nie zmienia :))

    E tam ;-) Trza używać FF ;-)

    Gree

  • 17. Data: 2005-05-31 18:49:23
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 31 May 2005 17:22:41 GMT, w <4...@n...onet.pl>,
    g...@p...onet.pl (Piotr Gralak) napisał(-a):

    > dziala, dziala. sposobem, ale dziala :)
    > po wejsciu w pole gdzie sie wpisuje adres
    > to pole znika - znaczy - nie widac go
    > ale - jak sie wpisze (w ciemno) i da tabulator - to zadzialalo, znaczy

    U mnie ten manewr nie działa. Pole sztywne jak skała :]

  • 18. Data: 2005-05-31 19:03:02
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Piotr Miller napisał(a):

> [...]
    > zaloguj się na konto w mBanku, w lewym menu wybierz zakładkę
    > "Wnioski", a następnie wypełnij i zatwierdź "Wniosek o wyciągi

    Pięknie. Tylko ktoś kto odpowiada za serwis transakcyjny powinien zostać
    spalony na stosie.

    Jeżeli ktoś chce jedynie zmienić adres mailowy - musi wchodzić do menu
    wnioski, a następnie wejść do wniosku o wyciągi elektroniczne. Genialne.

    Wylogowanie po złożeniu wniosku jest całkowicie zrozumiałe dla
    wszystkich, jak rozumiem?

    No i w końcu samo menu "wnioski". Na cholerę ono? Czy odpowiednie
    wnioski nie mogły się znaleźć tam gdzie trzeba, czyli w menu
    odpowaidających danej funkcjonalności (np zmiana e-mail i wyciągi w menu
    'e-mail', ubezpieczenia w ubezpieczeniach). Teraz należałoby się trzymać
    kosekwencji i przenieść dajmy na to wnioski o otwarcie lokat właśnie do
    menu wnioski. Tylko PO CO?

  • 19. Data: 2005-05-31 19:55:51
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:d7icd3$t9g$1@news.elsat.net.pl...

    > Pięknie. Tylko ktoś kto odpowiada za serwis transakcyjny powinien zostać
    > spalony na stosie.

    Dodam od siebie pytanie: czy fakt, ze klient chcialby otrzymywac wyciagi na
    jeden adres e-mail, a marketingowy belkot na inny adres e-mail jest duzym
    zaskoczeniem?
    Dlaczego wpisanie we wniosku o wyciagi nowego adresu e-mail kasuje stary?

    --
    Pozdrowienia

  • 20. Data: 2005-05-31 20:24:05
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Piotr Miller <p...@p...onet.pl> wrote:
    > W sumie wygodna rzecz. Już się zapisałem :-)

    Maile bedzie rozsyłał __Onet.pl__ jesli kogos to interesuje.