  • 21. Data: 2002-04-10 19:13:59
    Temat: Re: mBank - Arogancja czy głupota????
    Od: <o...@p...onet.pl>

    > co było ich celem bo nie rozumiem?
    > wydawało mi się że utworzenie przyjaznego dla klientów banku

    Pomyłka - jesteś ofiarą reklamy i marketingu. Życie jest życiowe i jeśli ktoś
    mówi że chce być dla Ciebie przyjazny - tak o i bez wstępów - to generalnie -
    nie bójmy się tego słowa = masz problem ;-))) chodzi bowiem o Twoją kaskę.

    > sorki, ale dla mnie konto bankowe jest zwykłym uproszczeniem sobie życia,
    > chcę go używać tak samo jak np. telefonu komórkowego i nie wyobrażam sobie,
    > żeby np. operator sieci telefonicznej od jutra zmienił sposób wybierania
    > numerów tel. i powiadamiał o tym wyłącznie na swojej stronie internetowej,
    > przecież to absurdalne

    ale realne - żyjesz w Polszcze a nie w Stanach ;-)))

    > większość ludzi nie czyta żadnych instrukcji, nie kiwnie palcem więcej niż
    > to konieczne, wszyscy chcą minimalizowac swój wysiłek takie są realia,

    Zastosuj powyższą zasadę do pracowników mBanku.

    > powiem szczerze że wchodze na strony mbanku tylko po to by się zalogować i
    > zrobić przelewy lub sprawdzić saldo i może to pracownikom mbanku wyda się
    > straszne ale uzywam tego konta już prawie półtora roku i ani razu nie
    > czytałem jeszcze forum  ani żadnych newsów, poprostu szkoda mi czasu

    A im szkoda że tego nie robisz - i oni zrobią wszystko, żebyś to zrobił.

  • 22. Data: 2002-04-10 19:14:13
    Od: <o...@p...onet.pl>

    arogancki

    > Dzien dobry,
    > było tak:
    > 1. Zdefiniowalem przelewy w imieniu wlasciciela mieszkania, ktore wynajmuje.
    > 2. Dzialalo! (jeszcze 25.03 dzialalo)
    > 3. Bank zmienil moje definicje (wprowadzil moje dane do pola "nadawca") bez
    mojej wiedzy.
    > 4. Na moje pytanie dlaczego nastąpilo to bez poinformowania mnie (wtedy
    mialbym szanse wprowadzic usuniete informacje do

  • 23. Data: 2002-04-11 17:32:19
    Od: "Alf/red/ Dziewulski" <w...@p...pl>

    BAH <b...@p...onet.pl> wrote at pl.biznes.banki:

    Zara zara. O ile chwytam, Zdano nie ma zlecenia stałego, ino definicję!
    Jeœli robi przelew zdefiniowany (ręcznie, na życzenie), to widzi wszystkie
    dane. Jeżeli czyta co podpisuje (wciskajšc guzik OK czy jakiœ tam) to widzi
    kto wysyła- i nie ma co się pultać po fakcie.
    I wcale nie trzeba być aroganckim żeby powiedzieć
    > " Posiadacz rachunku zobowiązany jest upewnić się, ze wszystkie
    > składane dyspozycje, dotycząca posiadanego rachunku są
    > prawidłowe i zgodne z jego intencją"

    bo ileż razy wytykaliœmy zielonym nie-czytanie umów przez podpisaniem :-]

    --
    Alf/red/ literalista

  • 24. Data: 2002-04-11 18:51:34
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "Alf/red/ Dziewulski" <w...@p...pl> wrote in message
    > BAH <b...@p...onet.pl> wrote at pl.biznes.banki:
    >
    > Jeżeli czyta co podpisuje (wciskając guzik OK czy jakiś tam) to widzi
    > kto wysyła- i nie ma co się pultać po fakcie.

    kazdy powód jest dobry by komuś dokopać :-((

    > I wcale nie trzeba być aroganckim żeby powiedzieć

    Zaby nie być aroganckim, to zacytowałem.
    Za arogancję można by uznać podanie samego nr paragrafu
    albo "poczytaj Pan regulamin i nie zawracaj głowy" :-))

    BAH

  • 25. Data: 2002-04-11 19:22:14
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "BAH"

    > kazdy powód jest dobry by komuś dokopać :-((

    a jezeli ktos znajac system wklepal przelew z przyszla data i myslal ze
    podany przezz niego nadawca zostanie wyslany a potem bank wyslal jako
    nadawce prawdziwego wlasciciela to jednak jest nie w porzadku.
    To jest bezmyslnosc i glupota i to podwojna - najpierw zezwolenie na takie
    wpisywanie danych a potem zmiana zasad gry
    *** blad ***

  • 26. Data: 2002-04-11 19:44:32
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
> [...]
    > To jest bezmyslnosc i glupota i to podwojna - najpierw zezwolenie na takie
    > wpisywanie danych a potem zmiana zasad gry

    Czyli lepiej trwać w pojedyńczej głupocie ? :-)
    /Dla przypomnienia kiedyc tytuł miał 30 znaków
    i edycja pola nadawca pozwalała
    przekazać więcej informacji do odbiorcy przelewu./

    Jak na razie, to nie ma podstaw do "jeżeli".
    Na razie słyszałem jedynie
    o "modyfikowaniu na bieżące"

    BAH

  • 27. Data: 2002-04-12 09:17:10
    Od: "zdano" <s...@n...com.pl>

    Użytkownik "Alf/red/ Dziewulski" <w...@p...pl> napisał w wiadomości

    | Jeœli robi przelew zdefiniowany (ręcznie, na życzenie), to widzi wszystkie
    | dane. Jeżeli czyta co podpisuje (wciskajšc guzik OK czy jakiœ tam) to widzi
    | kto wysyła- i nie ma co się pultać po fakcie.

    OK, zgoda, wyszlo na moje glupote.
    Deficyt inteligencji wynikl z faktu, ze mnie krewka zalala....
    Pozdrawiam
    Zdano

    PS. ... a swoja droga to wyszedl niezly watek :))))

  • 28. Data: 2002-04-14 14:34:13
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 11 Apr 2002 21:44:32 +0200, "BAH" <b...@k...chip.pl> wrote:

    >/Dla przypomnienia kiedyc tytuł miał 30 znaków
    >i edycja pola nadawca pozwalała
    >przekazać więcej informacji do odbiorcy przelewu./

    Pozwalalaby. Kiedy tytul mial 30 znakow to nie dalo sie modyfikowac
    danych nadawcy :-)
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 29. Data: 2002-04-15 06:07:58
    Od: "Pawel Sikora" <p...@p...WYCIEP-TO.pl>

    "zdano" <s...@n...com.pl> napisał w wiadomości

    > OK, zgoda, wyszlo na moje glupote.
    > Deficyt inteligencji wynikl z faktu, ze mnie krewka zalala....
    > Pozdrawiam
    > Zdano

    Mnie tez zalala, bo robilem przelew zdefinowany telefonem i
    tam system nie czyta kto przelew robi a
    potem musialem szukac z ksiegowa w spoldzielni,
    ze za wode jednak zaplacilem... :(