  • 1. Data: 2002-04-10 06:56:21
    Temat: + i Inteligo - wrażenia
    Od: "Greg" <b...@f...sos.com.pl>

    Witam!
    Mam pytanie, szczególnie do obecnych lub byłych posiadaczy konta w PKO SA,
    którzy przenieśli sie do Inteligo i korzystają z karty SIM Toolkit
    (PlusGSM).
    Jak wrażenia z użytkowania, opłaty, itd.
    Z góry dzięki za merytoryczne odpowiedzi użytkowników.
    Pozdrawiam
    Greg

  • 2. Data: 2002-04-18 09:15:18
    Temat: Re: + i Inteligo - wrażenia
    Od: <d...@p...onet.pl>

    > Mam pytanie, szczególnie do obecnych lub byłych posiadaczy konta w PKO SA,
    > którzy przenieśli sie do Inteligo i korzystają z karty SIM Toolkit
    > (PlusGSM).

    Ja wprawdzie nie korzystam z tej usługi, natomiast bardzi się tym interesuję, w
    szczególności sprawami technicznymi z nia związanymi. Bardzo zależy mi na
    Twojej opini na temat tej usługi. Czy mógłbyś coś na ten temat napisać, jakie
    sa twoje wrażenia. Może jakies krytyczne uwagi? czy słyszałeś może jakieś uwagi
    innych użytkowników?

    Pozdrawiam
    D.P.