  • 1. Data: 2002-04-10 08:21:15
    Temat: Konukrs Bankiera, jest to gdzies, czy o 12?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Bu nie ma nic jeszcze... Za to pojawila sie na pierwszej stronie
    wyszukiwarka kredytow.
    A ja musze wyjsc do wieczora, wiec nie wybierzcie calej kasy, ok ??? :)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-04-10 08:35:43
    Temat: Re: Konukrs Bankiera, jest to gdzies, czy o 12?
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    > Bu nie ma nic jeszcze... Za to pojawila sie na pierwszej stronie
    > wyszukiwarka kredytow.
    > A ja musze wyjsc do wieczora, wiec nie wybierzcie calej kasy, ok ??? :)

    Mnie się na skrzynce email pojawiło:
    "Zapraszamy na CHAT ze Sponsorem Nagród w konkursie "Życiowy Plan" !
    Środa, 10 kwietnia, 12.00
    Porozmawiaj ! Zapytaj ! Nie przegap okazji !
    Już od środy 10 kwietnia rusza też konkurs "Jaki to bank ?"
    Zagłosuj i wygraj 1 504 zł !
    Zgadnij jaki bank tworzy swój produkt we współpracy z klientami?"
    http://www.bankier.pl/konkurs/k01/index.html

    Ciekawe skąd oni wzieli akurat 1.504,00 zł? A tak poza tym jak wchodzę na
    ten podany adres to nigdzie nie widze tego konkursu zgadywankowego! No
    chyba, że trzeba wypełnić ankietę...
    Pozdrawiam Wall

  • 3. Data: 2002-04-10 10:10:11
    Od: "Ewa" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał w wiadomości n
    ews:a90slg$d58$...@n...onet.pl...
> [...]
    > wyszukiwarka kredytow.
    > A ja musze wyjsc do wieczora, wiec nie wybierzcie calej kasy, ok ??? :)

    Chat już trwa...

    http://www.bankier.pl/konkurs/k01/chat/index.html

  • 4. Data: 2002-04-10 10:51:59
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "Ewa" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Chat już trwa...
    >
    > http://www.bankier.pl/konkurs/k01/chat/index.html

    Tylko niestety nie mogę się tam dostać :((, bo przez proxy nie chce
    działać :)

    Kamil
    c...@h...pl

  • 5. Data: 2002-04-10 11:03:52
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "camokiller" <c...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Tylko niestety nie mogę się tam dostać :((, bo przez proxy nie chce
    > działać :)

    Eeee.... generalnie pytania dotyczyly tego kim jest Sponsor ;). Atmosfera
    przyjacielska, padlo kilka podpowiedzi. Jezlie chciales sie dowiedziec
    czegos o produkcie to nie masz za bardzo czego zalowac.

    Maciej

  • 6. Data: 2002-04-10 11:34:11
    Od: "Witek" <b...@w...pl>

> [...]
    > przyjacielska, padlo kilka podpowiedzi. Jezlie chciales sie dowiedziec
    > czegos o produkcie to nie masz za bardzo czego zalowac.

    jakie padaly podpowiedzi?

  • 7. Data: 2002-04-10 11:45:00
    Od: <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > przyjacielska, padlo kilka podpowiedzi. Jezlie chciales sie dowiedziec
    > czegos o produkcie to nie masz za bardzo czego zalowac.

    No a czego się spodziewałeś. W końcu oni jak twierdzą budują ten kredyt z
    klientami, więc rozumiem że nie powiedzą teraz że to, tamto i owo - bo to by
    swiadczyło że kredyt już mają.