  • 1. Data: 2002-04-10 05:30:27
    Temat: mBank - Zlecenie Stałe
    Od: <g...@p...onet.pl>

    Witam.
    Jakiś czas temu czytałem o terminach realizacji zlecenia stałego. Ale poniewaz
    pamięc ludzka jest ulotna - więc zapomniało mi się i najgorsze, że nie moge
    przypomnieć sobie, gdzie to czytałem. Na stronie mBanku jest opisany przypadek,
    kiedy data realizacji wypada na sobotę. A co się stanie, kiedy data realizacji
    przypada w niedzielę? Kiedy przelew zostanie zrealizowany? Równiez w piątek,
    czy w poniedziałek???
    I jeszcze jedno pytanko: ile maksymalnie (tak w granicach rozsadku i w sprawach
    typowych, bez komplikacji) może iśc przelew z mBank'u do GE Capital Bank?? Czy
    wystarczy ustawić date realizacji przelewu dzień wczesniej, iz termin spłaty
    zadłużenia, czy ten okres wydłużyc???

    Grzesiek

  • 2. Data: 2002-04-10 07:36:21
    Temat: Re: mBank - Zlecenie Stałe
    Od: "krab" <k...@h...pl_______>

> [...]
    Czy
    > wystarczy ustawić date realizacji przelewu dzień wczesniej, iz termin

    zlecenie stale w mbanku - pod katem terminowosci - jest POPSUTE ! jesli
    splacasz kredyt i nie chcesz miec klopotow - to radza SPRAWDZAC naocznie
    kazdego miesiaca przed zblizajacym sie terminem - i poprawiac recznie w
    razie koniecznosci
    i tyle
    osobiscie radze zrobic 10 przelewow z data przyszla niz zlecenie stale na 10
    miesiecy - (jesli mowa o mbanku) bo zlecenie stale potrafi sie po prostu w
    danym miesiacu niezaplacic bo zmienia sie data realizacji nastepnego
    zlecenia

  • 3. Data: 2002-04-10 07:47:07
    Od: <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > miesiecy - (jesli mowa o mbanku) bo zlecenie stale potrafi sie po prostu w
    > danym miesiacu niezaplacic bo zmienia sie data realizacji nastepnego

    aha, wielkie dzięki

    Grzesiek

  • 4. Data: 2002-04-10 19:09:17
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    g...@p...onet.pl wrote:
    > Witam.
    > Jakiś czas temu czytałem o terminach realizacji zlecenia stałego.

    zlecenia stale.
    chyba mBank wszystko ladnie zalatal, bo ja nie mam zastrzezen.
    place zleceniem stalym costam 30 danego miesiaca.
    przeszlo przez luty bez pudla.
    30 to sobota, niedziela - wykonuje sie w piatek. miodzio!

    ile idzie przelew.
    ostatnio nawet Citka splacam z mBanku i to ostatniego dnia
    (mam termin do 22 i 22 place) i wszystko jest OK, zadnych kar jeszcze
    nie zaliczylem.
    idzie pierszym elixirem, wiec nie ma sily, zeby do Citi nie dotarlo tego
    samego dnia co jest wyslane. (o ile przelew zdefiniowany wczesniej jako
    przyszly - a tak robie)

    jeszcze nie mieli wpadki ;)
    ale moze dlatego ze patrze im na rece mniej wiecej codziennie ;)

    pozdrawiam

    romekk