eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - Arogancja czy głupota???? › Re: mBank - Arogancja czy głupota????
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!poznan.rmf.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.one
    t.pl!newsgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - Arogancja czy głupota????
    Date: 10 Apr 2002 21:13:59 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 39
    Sender: k...@n...onet.pl
    Message-ID: <5...@n...onet.pl>
    References: <a9110b$rt3$1@news.tpi.pl>
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Disposition: inline
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Mime-Version: 1.0
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 213.77.9.221, 213.180.130.14
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:177163
    [ ukryj nagłówki ]

    > > > tu nie chodzi o to, że coś zmieniono, ale że mBank zakłada że wszyscy
    > > > dookoła nie mają nic innego do roboty tylko czytać: codziennie, raz na
    > > > tydzień, raz na miesiąc * czy jego ukochany bank nie zmienił czegoś
    > > > zasadniczego w ofercie
    > >
    > > Moze wlasnie to bylo ich celem?
    >
    > co było ich celem bo nie rozumiem?
    > wydawało mi się że utworzenie przyjaznego dla klientów banku

    Pomyłka - jesteś ofiarą reklamy i marketingu. Życie jest życiowe i jeśli ktoś
    mówi że chce być dla Ciebie przyjazny - tak o i bez wstępów - to generalnie -
    nie bójmy się tego słowa = masz problem ;-))) chodzi bowiem o Twoją kaskę.

    >
    > sorki, ale dla mnie konto bankowe jest zwykłym uproszczeniem sobie życia,
    > chcę go używać tak samo jak np. telefonu komórkowego i nie wyobrażam sobie,
    > żeby np. operator sieci telefonicznej od jutra zmienił sposób wybierania
    > numerów tel. i powiadamiał o tym wyłącznie na swojej stronie internetowej,
    > przecież to absurdalne

    ale realne - żyjesz w Polszcze a nie w Stanach ;-)))

    >
    > większość ludzi nie czyta żadnych instrukcji, nie kiwnie palcem więcej niż
    > to konieczne, wszyscy chcą minimalizowac swój wysiłek takie są realia,

    Zastosuj powyższą zasadę do pracowników mBanku.

    > powiem szczerze że wchodze na strony mbanku tylko po to by się zalogować i
    > zrobić przelewy lub sprawdzić saldo i może to pracownikom mbanku wyda się
    > straszne ale uzywam tego konta już prawie półtora roku i ani razu nie
    > czytałem jeszcze forum  ani żadnych newsów, poprostu szkoda mi czasu

    A im szkoda że tego nie robisz - i oni zrobią wszystko, żebyś to zrobił.


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1