  • 1. Data: 2006-09-20 12:56:49
    Temat: lubelskie - atrakcyjne warunki kredytowe, w tym karta kredytowa - do końca m-ca!
    Od: "S...@r...pl - Raiffeisen Bank Polska" <s...@o...eu>

    Ofertę kieruję do mieszkańców Lublina i lubelskiego!

    BARDZO ATRAKCYJNA OFERTA KREDYTOWA (karta kredytowa, kredyt gotówkowy) dla
    wszystkich!
    Warunki kredytu ważne do końca miesiąca!

    Oferta kredytowa:
    ü Prowizja 0%.
    ü Brak zabezpieczeń przy kwocie od 1 000 PLN do 60 000 PLN.
    ü Dowolny cel kredytowania.
    ü Okres kredytowania 6-72 miesięcy.
    ü Opcja wcześniejszej spłaty bez dodatkowych kosztów.
    ü Do 5 000 PLN wymagane tylko oświadczenie o dochodach.
    ü Wymagany minimalny dochód - od 600 PLN netto.

    S...@r...pl

    Specjalna oferta oraz uproszczone procedury WYŁĄCZNIE dla:
    1. pracowników wyższych uczelni;
    2. lekarzy;
    3. weterynarzy;
    4. aptekarzy;
    5. protetyków;
    6. architektów;
    7. farmaceutów;
    8. radców prawnych;
    9. notariuszy;
    10. doradców podatkowych;
    11. księgowych;
    12. biegłych rewidentów;
    13. komorników sądowych;

    SPRYTNE korzystanie z karty kredytowej? Proszę bardzo, przykładowo:

    Przypuśćmy, że w okresie rozliczeniowym 06.09.2006 - 05.10.2006 dokonacie
    Państwo zakupów przy pomocy karty kredytowej na kwotę 1000 zł (posługując się
    pieniędzmi banku, zaś własne środki finansowe pozostawicie na atrakcyjnie
    oprocentowanym koncie). Wydaną kwotę wpłacicie dopiero! w dniu 28.10.2006.
    Takie maksymalne wykorzystanie karty kredytowej (bez ponoszenia żadnych!
    dodatkowych opłat) przyniesie Państwu zysk w kwocie około 5,30 zł (odsteki
    doliczone do rachunku, na którym od dnia 06.09.2006 znajdował się ulokowany
    1000 zł).
    Jeśli planujecie Państwo jednorazowy poważniejszy zakup, np. za kwotę
    8000 zł, to taka ulokowana kwota porzyniesie Państwu kolejne 42,60 zł.
    Zatem nawet posiadając własne środki finansowe dlaczego płacić gotówką a
    nie kartą kredytową, przecież to CZYSTY ZYSK!
    Przede wszystkim korzystacie Państwo z darmowego kredytu, w razie
    potrzeby automatycznie posiadacie wolne środki finansowe jeszcze przed
    otrzymaniem spodziewanego wynagrodzenia, zaś sprytne korzystanie z karty
    kredytowej z pewnością pozwoli zaoszczędzić wielokrotność! rocznej opłaty za
    korzystanie z karty.

    S...@r...pl

    Przykładowo, na koniec warunki uzyskania karty kredytowej przez pracowników
    wyższych uczelni:
    ü Cykliczne korzystanie z kredytu do 54 dni za darmo!
    ü Limit od 10 000 PLN (magister) do 25 000 PLN (profesor)!
    ü Obsługa poprzez Internet, telefon komórkowy, telefon stacjonarny i sieć
    oddziałów.
    ü Do wyboru jeden z pięciu okresów rozliczeniowych.
    ü Całkowita opłata roczna to jedynie 25 PLN! (25 zł za wydanie i roczne
    korzystanie z karty głównej).
    ü Aby uzyskać kartę kredytową wystarczy przedstawić dokument
    potwierdzający zatrudnienie na uczelni (nie jest potrzebne zaświadczenie o
    zarobkach) i dokument potwierdzający nadany tytuł naukowy.

    Serdecznie zapraszamy do skorzystania z oferty przygotowanej specjalnie dla
    Państwa.

    Proszę o KONTAKT:
    Sylwia Kawęcka &#8211; Specjalista ds. Sprzedaży Bankowości Detalicznej
    Raiffeisen Bank Polska
    S...@r...pl

    Pragnę poinformować, iż istnieje możliwość wypełnienia dokumentów kredytowych
    w dogodnym dla Państwa miejscu.

    Proszę o kontakt e-mailowy, a skontaktuję się z Państwem telefonicznie i
    odpowiem na ewentualne pytania.

    S...@r...pl

  • 2. Data: 2006-09-20 14:10:48
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    S...@r...pl - Raiffeisen Bank Polska wrote:
    [..]
    > dodatkowych opłat) przyniesie Państwu zysk w kwocie około 5,30 zł (odsteki
    > doliczone do rachunku, na którym od dnia 06.09.2006 znajdował się ulokowany
    > 1000 zł).

    5,3 / 1000 * 12 = 6,36%

    Gdzie są tak oprocentowane rachunki / lokaty miesięczne?

    > Jeśli planujecie Państwo jednorazowy poważniejszy zakup, np. za kwotę
    > 8000 zł, to taka ulokowana kwota porzyniesie Państwu kolejne 42,60 zł.

    O, a tu 42,60 / 8000 * 12 = 6,39%

    Jak dostanę taki rachunek to i kartę sobie zatrzymam :-)

    reik.

  • 3. Data: 2006-09-20 14:30:40
    Od: "MariuszJ" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Remigiusz Babicz" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > O, a tu 42,60 / 8000 * 12 = 6,39%
    >
    > Jak dostanę taki rachunek to i kartę sobie zatrzymam :-)

    Witam
    Przeczytaj poniższy fragment i policz jeszcze raz.
    Cytat:

    Monety i akcesoria
    www.numizmatyczny.pl
    tel. 506-468-468

  • 4. Data: 2006-09-20 19:12:01
    Od: "Bartek" <b...@t...wytnij.tenbit.pl>

    Ja p...rdole. 5.30 zł za jeden miesiąc!
    Co ja z taką kasą zrobię?

  • 5. Data: 2006-09-20 19:19:21
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:ees3qh$lcn$1@atlantis.news.tpi.pl, *Bartek* wrote:

    > Ja p...rdole. 5.30 zł za jeden miesiąc!

    Ja ci powiem - lepiej - to jest za 2 miesiace :D

    --
    darnok

  • 6. Data: 2006-09-20 19:36:22
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

    opłat) przyniesie Państwu zysk w kwocie około 5,30 zł

    > Ja p...rdole. 5.30 zł za jeden miesiąc!
    > Co ja z taką kasą zrobię?

    Kupisz sobie dwa piwa...
    ... akurat po jednym na miesiac...

    MAd Hat
    ter

  • 7. Data: 2006-09-20 21:55:10
    Od: m...@g...com

    $$Szalony_Kapelusznik$$ wrote:

    > opłat) przyniesie Państwu zysk w kwocie około 5,30 zł

    > Kupisz sobie dwa piwa...
    > ... akurat po jednym na miesiac...

    Pod warunkiem że masz ze sobą butelki na wymianę ....

    A swoją drogą, to ktoś zgłosił raiffeisenowi że któryś z jego pracowników
    wykazał tak spamerską inicjatywę marketingową?. No bo nie sądzę żeby był to
    sposób dotarcia do klienta popierany przez centralę?

    Mi się nie chce, ale jeżeli nikt, to obowiązek, tego ....

    p. m.

  • 8. Data: 2006-09-20 22:01:38
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > sposób dotarcia do klienta popierany przez centralę?
    >
    > Mi się nie chce, ale jeżeli nikt, to obowiązek, tego ....

    Czy ja wiem, wiadomosc ma charakter w duzej mierze informacyjny i
    jest w zgodzie z tematyka grupy. Cos tam Sylwia poprzesadzala z
    tymi obliczeniami, ale spamem bym tego nie nazwal. No i przyznaj,
    ze sformulowanie "sprytne uzywanie KK" jest urocze... ;-)

    marekz

  • 9. Data: 2006-09-20 23:43:48
    Od: m...@g...com

    MarekZ wrote:

> [...]
    > tymi obliczeniami, ale spamem bym tego nie nazwal. No i przyznaj,
    > ze sformulowanie "sprytne uzywanie KK" jest urocze... ;-)

    No ja bym to nazwał ewidentnym spamem. Nie widzę różnicy między
    tą "informacją" a np. słynnym prawnikiemzadarmo na pl.soc.prawo

    p. m.

  • 10. Data: 2006-09-21 05:36:55
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>

    > No ja bym to nazwał ewidentnym spamem. Nie widzę różnicy między
    > tą "informacją" a np. słynnym prawnikiemzadarmo na pl.soc.prawo
    >
    > p. m.

    Mi tam nie przeszkadza.
    Może bym sie z Sylwią nawet umówił, ale mieszkam z 600 km od niej :)
    Arek