  • 11. Data: 2006-09-21 09:04:50
    Temat: Re: lubelskie - atrakcyjne warunki kredytowe, w tym karta kredytowa - do końca m-ca!
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:eesjsd$p02$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > No ja bym to nazwał ewidentnym spamem. Nie widzę różnicy między
    > tą "informacją" a np. słynnym prawnikiemzadarmo na pl.soc.prawo

    Spamem z definicji to to raczej nie jest, bo zostalo wyslane
    jednokrotnie. Pytanie, czy jest to niechciana reklama. To juz
    kwestia indywidualnych odczuc, mnie akurat to nie przeszkadza. A
    wartosc informacyjna tego jest wcale nie taka niska, np. czy
    dowiedzialbys sie o tej ofercie dla pracownikow uczelni? A wiele
    osob moze byc chetnych z tego skorzystac, bo przynajmniej z tego
    co jest napisane w poscie wynika, ze to jest konkretna oferta, a
    nie jakies popierdolki, ktore kiedys usilowalo proponowac Multi.

    No i nie ma co tak ostro porownywac z "prawnikiemzadarmo", po tych
    ich ostatnich wystepach z bramka... :)

    marekz

  • 12. Data: 2006-09-21 09:26:27
    Od: "petri" <p...@o...pl>

    > S...@r...pl - Raiffeisen Bank Polska wrote:
    > [..]
    >
    > 5,3 / 1000 * 12 = 6,36%
    >
    > Gdzie są tak oprocentowane rachunki / lokaty miesięczne?

    > O, a tu 42,60 / 8000 * 12 = 6,39%
    >
    > Jak dostanę taki rachunek to i kartę sobie zatrzymam :-)
    >
    > reik.

    Prześledź uważnie rozumowanie Sylwii, spostrzeżesz swój błąd!
    Z liczenia 5!, z czytania 2!
    Wsk.
    5,3 / 1000 * 365 / 54 = 3,58%
    Gdzie takie? Np. mBank i ich eMax plus.

    5,3 PLN kasa nędzna przyznaję, ale nie o to tu chodzi przede wszystkim...

    Pozdrawiam!

  • 13. Data: 2006-09-21 09:32:51
    Od: "petri" <p...@o...pl>

    > Pod warunkiem że masz ze sobą butelki na wymianę ....
    >
    > A swoją drogą, to ktoś zgłosił raiffeisenowi że któryś z jego pracowników
    > wykazał tak spamerską inicjatywę marketingową?.
    Mylisz pojęcia, wielkie słowa dla drobnych czynów...
    U nas (czyt. w Polsce) popularne, za epitet się siedzi, za wielki przekręt
    jest grzywna, ale nie udaje się jej wyegzekwować.
    > No bo nie sądzę żeby był to
    > sposób dotarcia do klienta popierany przez centralę?
    Co sądzi centrala pojęcia nie mam, ale każdy sposób uważam jest dobry, o ile
    nie godzi w dobre imie innych ludzi. Popatrz na MediaMarkt szokują, ale jak są
    skuteczni (ich wyprzedaże w asyście policji, ochrony i służby medycznej...).

    > Mi się nie chce
    mi też nie..., a i tak by mnie pewnie olali...
    >, ale jeżeli nikt, to obowiązek, tego ....
    >
    > p. m.
    pzdr, petri